Ga naar inhoud

Herstel tepel na bv


Aanbevolen berichten

Hihi vreemde titel, i know...

Ben een ervaringsdeskundige als het om een bv via de oksel gaat, maar deze keer ging het via de tepel en das nieuw voor mij :)

Ik wil graag weten hoelang het duurde bij andere dames vooraleer het lidteken goed genoeg was vooraleer je tepels weer 'naakt' in je bh kunnen...

Nu heb ik aan de ene nog zo'n vettig gaasje en aan de andere van die steristrips, ben nu 9 dagen po.

Verder geen pijn of rood aan de tepels maar ben niet zeker hoelang t duurt voor ze weer 'los' mogen!

Thnx voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Goh, ik heb een lift gehad, dus ook rond de tepel, maar dan moet ik echt diep graven om daarop antwoord te geven hoor. Volgens mij zijn bij de eerste controle die micropore pleisters eraf gegaan, dus een week po, ik moest dan eigenlijk nieuwe micropore plakken (schijnt je litteken goed van te genezen), maar ik kon er niet zo goed tegen, werd een beetje rood, dus ik heb t gelijk zonder gedaan. Wel na het douchen deppen met isobetadine, en geen korstjes afpulken. Het ligt er denk ik ook aan hoe je geneest. Ik had totaal geen wondcomplicaties, zat gelijk mooi dicht allemaal. Als jij geen viezigheid meer verliest kan het denk ik geen kwaad om ook niks te plakken.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij na 2 weken, als de hechingen verwijderd worden en de wond droog is.

Bij mij zijn de tepels verplaatst, en van degene die hier een tepellift gehad hebben (ook een litteken aan 1 zijde van de tepel) herinner ik me ook 2 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.