Ga naar inhoud

Jersey : 19 april 2012 : Dr. Damen : Hair & Beauty clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Langs deze weg zou ik mij graag even voorstellen.

Mijn naam is Jersey,31 jaar en moeder van 3 kids.

Na de zwangerschappen en borstvoeding is mijn c cup geslonken naar een aa cup.. ;-(

Nou ben ik overal druk aan het rond speuren naar een goede kliniek

Nou wil ik met drie kids geen dief van mijn eigen portemonnee zijn en overweeg ik de bv in Belgie te laten doen,daar de prijzen veel lager liggen.

Is er hier iemand die ook een bv heeft gehad in Belgie?

Zoja welke en is er iemand die ervaring heeft bij de hair en beauty clinic in Hasselt?

Alvast bedankt

Groetjes Jersey

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Jersey,

Ik ben twee weken geleden bij de Hair and Beauty Clinic geweest voor mijn bv en tot nu toe geen spijt ;)

Ben daar overigens twee keer op consult geweest en heb diverse keren gemaild als ik vragen had.

Ik vind het een prettige kliniek met fijne mensen.

Mijn pc was overigens dr. Damen en deze werkt ook in de Wellnesskliniek in Genk.

Als je nog vragen hebt dan laat het maar weten.

Groetjes,

Crisie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Crisie,bedankt voor je snelle antwoord!!

Welke protheses worden er gebruikt,zijn ze goed in het adviseren over welke hoeveelheid cc je zou moeten nemen?

Bedankt!! Gr Jersey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze werken met Eurosilicone, dit is ook gewoon een A-merk.

Je mag uitgebreid de prothesen passen :D en in de spiegel kijken wat je het mooist vindt. En net zoals bijna iedereen hier op dit forum begon ik ook na een tijdje weer te twijfelen aan het aantal CC's en ben toen terug gegaan. Weer gepast èn advies gevraagd. Zou eerst 300cc worden, maar ben ook nog 350 en 400 gaan passen. Op aanraden van de kliniek en afgaand op wat ik zelf mooi vond is het 350cc geworden.

Ik kwam van een 85aa en zit nu op een volle 80d.

Ze nemen daar echt alle tijd voor je. Maar het belangrijkste is dat je je op je gemak voelt daar. Gelukkig voelde ik me daar heel prettig en klikte het ook met dr. Damen.

Ik zou zeggen: gewoon een consult plannen (is gratis) en dan op je gevoel af gaan. En het kan natuurlijk nooit kwaad om bij meerdere klinieken een consult te plannen.

Het verschil in prijs zit trouwens vaak ook in het feit of er wel of niet algehele narcose plaatsvindt. In het geval van algehele narcose moet er nl. ook een anethesist aanwezig zijn en betaald worden. Bij een slaaproesje hoeft dit niet, wat weer scheelt in de kosten.

Ik mocht trouwens wel meteen na de operatie naar huis. Dus meteen na de operatie aankleden en nog lekker groggy in de auto. Ik vond dit heel fijn omdat ik wel wakker was, maar mij nog niet bewust was van de terugreis. Voor dat ik het wist lag ik in mijn eigen bed.

Maar bij andere klinieken moet je bijvoorbeeld na je bv nog een paar uurtjes blijven, totdat je helemaal helder bent.

Succes met je zoektocht!!!!!! En veel voorpret!

Ik ga je volgen en als je iets wilt vragen, just shoot! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow thnks voor je uitgebreide uitleg!!

Op de website zie ik niks staan over of narcose of slaaproesje?

Jij hebt dus het slaaproesje gedaan,misschien dom maar dat ken ik helemaal niet..dacht dat het altijd onder narcose was..

Hoe gaat dat in zijn werking,voel je dan ook niks??

Ik ben wel zeer enthousiast geworden na je uitgebreide uitleg..bedankt..die afspraak ga ik morgen plannen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een slaaproes krijg je ook via een infuus. Ze noemen dit sedatie. En je borsten worden daarnaast plaatselijk verdoofd. Het verschil met een narcose is dat je zelf blijft ademen en dus geen beademing nodig hebt.

Ik vond het ideaal. De bijwerkingen (misselijkheid, vermoeidheid) zijn ook een stuk minder.

Ben benieuwd of je afspraak hebt gepland!

Liefs,

Crisie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Crisie,

Bedankt voor je reactie..oh dat klinkt inderdaad wel positiever!!

En je voelt dus ook echt helemaal niks? Niks geen rare beademing nodig?

Mooi daar was ik het bangst voor..

Ik heb nog geen afspraak gemaakt,heb wel al mail contact gehad

Ze vertelde mij over een actie die ze nu hebben voor de maand feb.

Ik ga maandag bellen,vrijdag en zaterdag heb ik veel en tot laat moeten werken dus het was bij mailen gebleven

ik heb dr zoveel zin in,kan het je niet vertellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh met zweet in mijn handen heb ik nu een afspraak gemaakt voor mijn 1e consult..spannend kon pas 12 maart terecht.. :-(

Can't wait..als ik geweest ben zal ik mijn verslag posten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Dames,

Gisteren was het dan eindelijk zover..mijn 1e consult in de Hair & Beauty clinic in Hasselt.

Samen met mijn zus ging ik op weg naar Hasselt,TomTom deed het niet,GPS signaal werkte niet..kortom dikke stress of ik nog wel op tijd in de Clinic zou aankomen.

Uiteindelijk na een hoop gevloek de clinic gevonden,ik had opgebeld onderweg te zijn maar misschien iets vertraagd aan te komen..gelukkig was dit maar 4 min. te laat.

Kopje koffie genomen,en werd door de mevrouw van de balie gevraagd nog even plaats te nemen in de wachtruimte,even relaxed.

Daarna met de mevrouw van de balie en met de pc naar een kamer gelopen waar zij mij een aantal vragen gingen stellen en uitleg gingen geven over de gang van zaken.

Toen mocht ik passen,omdat ik een A Cup heb en redelijk slank ben (1,64 m en 53 kg) gaf e pc mij een advies 300cc. Mooi natuurlijk resultaat.Toch wilde ik zelf kijken of ietsje meer niet mooier zou zijn, Dus ook 400cc geprobeerd. Mijn zusje vond het te groot maar zelf stond dat beeld mij meer aan.

Heb dus gekozen voor 400cc.Word achter de spier geplaatst.

Gelijk maar een afspraak gemaakt voor 19 april..dus nog even wachten.

Thuis aangekomen begin ik toch te twijfelen..is 400cc niet toch teveel?

Zou iemand mij advies kunnen geven?

Groetjes Jersey...

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Een boterhamzakje vullen met rijst (of couscous) of water, en dat in je bh stoppen om een indicatie te krijgen. Omdat je ze achter de spier krijgt moet je er wat extra cc's indoen omdat er altijd iets wegvalt, ik weet niet precies hoeveel ongeveer, misschien dat andere meiden dat weten? Ik dacht iets van 30 cc.) Het ligt ook wel aan je onderomtrek hoe je cupmaat uit gaat vallen, ben je echt heel smal (een ondermaat van 70 ofzo) dan valt 400 cc wat groter uit dan dat je bv. ondermaat 75 of 80 hebt. Succes met je keuze, en je eigen zin doen, jij moet ermee rondlopen, niet de chirurg of je zus of.......

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ingrid,

Thnx voor je advies,heb even zakjes met rijst gevuld.

Lijkt zo toch iets groter dan gistere in de clinic,goed dat je erbij zegt dat omdat het achter de spier komt er iets weg valt

Dan denk ik toch dat ik voor de 400cc ga,ben bang spijt te krijgen als ik minder doe. MIjn ondermaat is 75 btw.

Ik ken mijzelf wel een beetje.. ^_^

Maar goed heb nog wel eventjes om erover na te denken..!!

Gr Jersey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahaha :45: , héél herkenbaar!!!!! Gewoon nog een keer langs gaan en passen. Heb ik ook gedaan hoor.

Mij werd ook 300cc geadviseerd (1.64 en 67 kg), maar heb uiteindelijk voor 350cc gekozen. Kom nu op een 80d uit. Ik vond 400cc voor mij te groot, maar achteraf denk ik: ach, het had best nòg wel wat meer mogen zijn ;) Dus hou je van groot, kies dan voor de 400cc, maar houd er rekening mee dat het er dan misschien iets nepper uitziet . Zou mij persoonlijk trouwens helemaal niks uitmaken (zeiden ze ook al over de 350cc) :D

Wel super dat je al over een maand terecht kunt. Had je het gesprek met dr. Damen en die rode dame?

Spannend, spannend nu!

Succes met het dubben over de cc's :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ghehe,ja fijn dubben..pff

Ja had ook die rode dame en Dr.Damen..

Welke maat had jij voor de bv?

Hoe ziet die 350cc dr bij jou uit heel erg nep?

Dr Damen zei dat hij ging voor het meest natuurlijke effect,maar ik denk dat ik spijt krijg als het te klein gaat uitvallen..

Men can't wait..nog best lang wachten..hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voor de bv 85aa (was 7 kg dikker dan nu) en heb nu dus 80d (in sportbh, maar knelt soms bij de cup).

Volgens mij zien ze er nu nog wel wat nep uit, al vinden mijn zusje en moeder van niet. Maar kijk maar eens naar mijn album, dan zie je mijn voor en na foto's.

Bovendien zien ze er naar een paar maanden wel weer helemaal anders (ingedaald) uit.

En als ik mezelf in de spiegel bekijk vind ik ze nog steeds heel klein, haha. Kleine-borsten-syndroom is niet zomaar voorbij geloof ik :)

Gewoon nog een keer gaan passen zou ik zeggen!!!

Enne.... ik wacht met je mee! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Schip ahoy..!!! Mijn datum komt in zicht...

Ben begonnen met de count down...

Gisteren gestopt met roken...pfff..

Twijfel nog steeds ernstig aan het aantal cc's die ik zal nemen..

300cc of 400cc..twijfel twijfel twijfel..

I can't wait..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah,ja 350 cc zou ook nog kunnen...pfff..

Ik denk dat ik dat maar gewoon ga doen,

en misschien op de dag zelf nog even aangeven dat ik twijfel over de maat..

Thnx Lillyxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jersey!

Ik ben ook door Dr Damen geholpen, maar dan in de wellnesskliniek.

Net als bij jou, raadde hij me 300cc aan, maar zeker niet groter!

Toch begon ik ook te twijfelen, en wou groter voor de zekerheid, de dag van mijn operatie heb ik hem dan ook gevraagd of het groter zou gaan.. Daarop antwoordde hij; Het is jou eigen keuze, als jij het zo wil dan doe ik dat, maar ik zou het niet doen, want het gaat er echt niet mooi uit gaan zien! Daarna had ik er met de verpleegsters over geproken, en die zeiden, NEE! Dat zouden wij niet doen hoor, je bent daar veel te slank voor, Ik ben 1m70 en weeg 55kg, ben dus groter als jou dacht ik? Dus heb ik tegen Dr Damen gezegd; doe ermee wa je wil, neem het grootste natuurlijkste. Jij weet dit het beste, dus is het de 300cc geworden.

Nu achteraf bezien, ben ik zooooo blij dat ik niet groter heb genomen. Zo zie je maar dat niet "iedereen" spijt heeft dat ze het niet groter genomen hebben eh :P

Nu blijven mijn siliconen redelijk hoog staan bij mij, en dit heeft nu te maken met dat ze eigenlijk al naar de grote kant zijn voor mijn lichaam zei hij op nacontrole. Dus ik zou oppassen als je slank bent. Dit zijn monobloc implantaten, en ze zijn ook extra hoog geplaatst. Vandaar ook de hoge plaatsing natuurlijk, maar ze hadden nog meer moeten zakken.

Als ik nu zie aan de zijkant van bovenlichaam, steken de borsten er wat uit, ook omdat ze wat groot zijn. Dit had hij natuurlijk beter moeten inschatten, maar ik zou toch nooit onder de 300cc hebben laten plaatsen hoor :P Maar eigenlijk kennen wij als persoon er te weinig van , omdat we ons vergelijken met andere personen, terwijl zij

1. een andere lengte hebben

2. een ander gewicht hebben

3. Breder of smaller gebouwd zijn

4. ander merk van implantaten hebben

5. anders geplaatst zijn,

en dan heb je nog, veel borstweefsel, of niet enzoverder.

Mijn borsten nu kan ik met bijna niemand vergelijken die ook 300cc hebben. En daar heb ik me altijd op gefocust :P

En dat doet wel iedereen hier :P

Haha amai een lange post :44:

xx kusjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha,hoe meer info hoe beter!!!

Thnx voor je bericht!!

Oh my..nou ga ik nog meer aan de twijfel..wat voor maat had je en wat is het geworden..?

Ik ben kleiner en dunner dan jij..hou wel van groot hoor...!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Hier ook nog even een update van mij: zit inmiddels op 80E/75F met 350 cc van dr. Damen. Ben er nu helemaal aan gewend en content met de grootte. Ik denk, net als Pinky aangeeft, dat groter in mijn geval véél te nep had uitgezien. Dus wat dat betreft adviseert dr. Damen je echt perfect hoor.

Maar nogmaals, ga gewoon nog een keer passen. Ik heb de laatste passessie 300cc links en 400cc rechts gepast en kwam tot de conclusie dat 350cc het mooist was. En vond ik ze in eerste instantie toch wat klein, mijn beeld heb ik inmiddels bijgesteld. Ik was zo gewend aan het beeld van mijzelf met kleine borsten dat ik die grote toeters gewoon echt niet zag.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.