Ga naar inhoud

Kliniek Kiewitheide Dr. Roddi


Gast Mols1234

Aanbevolen berichten

Gast Mols1234

Ik moet Kliniek Kiewitheide echt een pluim geven!!!

Hier staat klantvriendelijkheid nog heel hoog in het vaandel.

Ik had pijn aan mijn 1ste bv en Dr. Roddi zette me er dezelfde maand nog tussen voor een nieuwe bv, als ik wilde.

Dr. Roddi hebben we gebeld nav mijn pijn na de operatie, (die was vrijwillergswerk in Vietnam gaan doen voor een week) en die belt meteen terug (uit Vietnam) en houdt een heel verhaal om mij gerust te stellen.

Mevrouw Janssen, ontvangt ons met open armen op zondag om me gerust te stellen. Ook heb ik al een heleboel keren gebeld (voor en na de operatie) en steeds bleef ze herhalen dat dat echt niet erg was, al belde ik 1000 keer.

En ook mevrouw Hamers heb ik talloze keren gebeld voor nog meer info en nog meer vragen, en iedere keer opnieuw nam ze net zoveel tijd als nodig was tot mijn vragen beantwoord waren.

Als ik een minpuntje moet geven, is het dat als je zelf heel veel info nodig hebt om gerust te zijn en alles te weten, ze daar in het voorgesprek tekort schieten.

MAAR dat maken ze ruimschoots goed door er altijd voor je te zijn als vragen hebt. Je mag nog zo vaak bellen en zo veel vragen als je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.