Ga naar inhoud

Wie heeft er ervaring met dr. de Blecourt?


Eveline123

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb vorige week een consult gehad bij de heer de Blecourt van de Bergman kliniek. Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze arts. Ik ben benieuwd of hij mooie littekens maakt of juist grof werkt, of jullie het idee hebben dat je hebt gekregen waar je om hebt gevraagd dus of hij goed heeft geluisterd enz. Alle info is welkom!

Groet,

Eveline

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo,

Ik heb vorige week een consult gehad bij de heer de Blecourt van de Bergman kliniek. Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze arts. Ik ben benieuwd of hij mooie littekens maakt of juist grof werkt, of jullie het idee hebben dat je hebt gekregen waar je om hebt gevraagd dus of hij goed heeft geluisterd enz. Alle info is welkom!

Groet,

Eveline

een betere pc is er niet!! hele kundige man en netjes. de littekentjes zijn vrij klein en de vorm van de borsten is echt super! bij veel anderen lijken het blokken of hangt de een hoger/schuiner dan de ander. bij de blecourt niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.