Eveline123 Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Hallo,Ik heb vorige week een consult gehad bij de heer de Blecourt van de Bergman kliniek. Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze arts. Ik ben benieuwd of hij mooie littekens maakt of juist grof werkt, of jullie het idee hebben dat je hebt gekregen waar je om hebt gevraagd dus of hij goed heeft geluisterd enz. Alle info is welkom!Groet,Eveline Link to comment Share on other sites More sharing options...
aapie Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Hij maakt erg mooie littekens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snneke Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Hallo,Ik heb vorige week een consult gehad bij de heer de Blecourt van de Bergman kliniek. Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze arts. Ik ben benieuwd of hij mooie littekens maakt of juist grof werkt, of jullie het idee hebben dat je hebt gekregen waar je om hebt gevraagd dus of hij goed heeft geluisterd enz. Alle info is welkom!Groet,Evelineeen betere pc is er niet!! hele kundige man en netjes. de littekentjes zijn vrij klein en de vorm van de borsten is echt super! bij veel anderen lijken het blokken of hangt de een hoger/schuiner dan de ander. bij de blecourt niet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beate78 Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Ik lees even me - krijg namelijk een bv op 23 mei van hem ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.