Ga naar inhoud

Moet de linker borst nog indalen? Of blijft dit verschil?


Gast twofriends

Aanbevolen berichten

Gast twofriends

Hoi dames,

ik heb zojuist foto's geplaatst van 9 weken p.o. en ik ben echt heel erg benieuwd naar jullie mening... Ik heb het idee dat mijn linkerborst nog niet helemaal ingedaald is. En nu vraag ik me af of dit aan mij ligt of dat jullie het ook zien? De assistente had de vorige keer wel gezegd dat ik het indalen bij mij wel een aantal maanden moest geven, maar toch ben ik er een beetje mee bezig...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

ik heb zojuist foto's geplaatst van 9 weken p.o. en ik ben echt heel erg benieuwd naar jullie mening... Ik heb het idee dat mijn linkerborst nog niet helemaal ingedaald is. En nu vraag ik me af of dit aan mij ligt of dat jullie het ook zien? De assistente had de vorige keer wel gezegd dat ik het indalen bij mij wel een aantal maanden moest geven, maar toch ben ik er een beetje mee bezig...

Liefs!

Ik heb ook dat probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Ik heb ook dat probleem

Is het verschil bij jou erg? Bij mij valt het wel mee, maar ik zie het zelf... En als je het eenmaal zelf ziet dan krijg je het niet zo snel uit je gedachten he?

Hoeveel cc heb jij gekregen en op of onder de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het verschil bij jou erg? Bij mij valt het wel mee, maar ik zie het zelf... En als je het eenmaal zelf ziet dan krijg je het niet zo snel uit je gedachten he?

Hoeveel cc heb jij gekregen en op of onder de spier?

Hallo,

Ik kreeg op 17 Dec 2011, 305 cc , high profile, achter de spier.

Ik zal eens een foto erop zetten binnen een half uurtje, ok ? Eerst badje nemen en fotootje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Ik zal eens een foto erop zetten binnen een half uurtje, ok ? Eerst badje nemen en fotootje ;)

Is goed! Ik ben benieuwd! Even kijken of ik het bij jou kan zien... Alvast veel badplezier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meisje,

Ik vind het toch wel meevallen hoor, het is idd zo dat je je eigen borsten héééééééééééééél kritisch gaat bekijken, terwijl dit voor iemand anders bijna niet of niet opvalt.

ik zie bij mezelf ook verschil en de dokter zegt dat dit allemaal wat meer tijd nodig heeft dus geloof ik hem

Hoe is het als je een bh aanhebt?, dan valt het bij mij helemaal niet meer op

Dus bij deze, ze zijn al héél mooi en zullen vast nog mooier worden ;)

liefs, Milo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Hoi meisje,

Ik vind het toch wel meevallen hoor, het is idd zo dat je je eigen borsten héééééééééééééél kritisch gaat bekijken, terwijl dit voor iemand anders bijna niet of niet opvalt.

ik zie bij mezelf ook verschil en de dokter zegt dat dit allemaal wat meer tijd nodig heeft dus geloof ik hem

Hoe is het als je een bh aanhebt?, dan valt het bij mij helemaal niet meer op

Dus bij deze, ze zijn al héél mooi en zullen vast nog mooier worden ;)

liefs, Milo

Bedankt voor je lieve en geruststellende reactie Milo! Als ik een bh heb valt het ook niet meer op hoor... Maar toch is het fijn dat je als je in de spiegel kijkt gewoon helemaal blij bent. Ik hoop stiekem dat de ene borst nog een heel beetje verder gaat indalen, ookal is het bij wijze van spreke maar 5 mm ofzo ;) Is het verschil bij jouw erg? Of maak jij het ook 'groter' dan het is?

Wat zijn we toch weer een stel vrouwen he! Ben sowieso heeeeeeeeeeel blij dat ik nu tenminste borsten heb! Dat is ook wat waard :D

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de ene kant zijn bij mij veel klieren weggehaald die vol silliconen zaten van mijn vorige implantaten ( gescheurde pip's )

daardoor is er binnenin een serieus litteken en houd dat die borst wat tegen om verder in te dalen,

pc zegt dat het allemaal wat soepeler zal worden, maar ik moet wat geduld hebben

euuhm.................... geduld en vrouwen, dat gaat natuurlijk ook niet goed samen ;)

maar met bh tje zijn we nu al superblij en binnenkort ook zonder, haha

liefs, milo

je kan gewoon in mijn album kijken hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb ook het idee dat mijn prothesen wat hoog zitten. Ik wilde graag wat fotootjes online zetten, maar krijg het niet voor elkaar.

Ook was ik benieuwd hoe dit bij jullie is maar kan geen foto's zien.

Gr Visje 2

________________________________

16-02-2012 BV Velthuiskliniek

295 cc anatomisch, dual plane

Van 75a naar C?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.