Ga naar inhoud

kliniekbh?!?!


Aanbevolen berichten

dag lieve meiden,

ik heb een vraagje. Ik heb een kliniek bh aan gekregen. Ik heb 5 dagen gewacht met douchen dus dat ding ging ook niet uit. (en hij zat prima)

Nu ging ik hem uit doen met douchen, bleek dat hij zo strak heeft gezeten dat het op mijn rug in het vlees is gaan snijden, waardoor ik vervolgens enorm veel moeite had de linkerschouder weer te ontspannen en inademen deed aan deze kant heeel veel pijn.

ik ben over gegaan op sportbh. Is dit tegen de regels? want ik heb deze sport bh nu sinds woensdag aan en ik wil niet meer in die kliniek bh! :103: ik wil deze aan houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kii23,

Ik ben nu 25 dagen po, ruim 3 weken dus. Ik wissel mijn kliniek bh met mijn sportbh voor intensieve sporten van de HEMA af. Maar ik heb wel gevraagd aan mijn pc of dit oke was. Ik was toen ook al wel 2 weken po. Mijn kliniek bh is kwa omvang wel goed, maar de cup zit veel te klein waardoor mijn borsten helemaal plat gedrukt worden en dat zit ook niet zo lekker.Mijn sportbh zit perfect! Je kan natuurlijk wel de bandjes iets losser zetten van je kliniekbh. Maar ik zou dus even contact opnemen met je pc/kliniek en vragen of je je kliniekbh mag afwisselen met een andere...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik draag ook een naadloos hempje van de hema eronder dat zit echt perfect! Maar als het echt zo snijd zou ik toch even informerden of je bh niet te klein is!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is per pc en kliniek verschillend hoe strak en welke soort kliniekbh je krijgt aangemeten. Mijn kliniekbh zat juist helemaal niet strak. Hij is gemaakt van dat zacht elastische materiaal en heeft een sluiting aan de voorzijde. Erg makkelijk aan en uit te trekken en hij geeft voldoende steun zonder echt strak te zitten. Volgens mij heb ik er nog een foto van in mijn galerij staan. Ik draag hem nu nog steeds 's nachts :).

Volgens mij kan dus het totaal geen kwaad om die martelbh van jou te vervangen voor een stevige, doch comfortabele sportbh. Mijn boobs hebben er in ieder geval niet onder te lijden gehad dat ze niet strak ingepakt hebben gezeten...

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Durf het niet 100% zeker te zeggen maar ik denk dat je wel gewoon een sportbh aan kan doen hoor...

Hoeveel vrouwen worden er de eerste paar dagen ingetaped en moeten na 't verwijderen een sportbh aan doen?

Best veel denk ik... Maar voor de zekerheid kun je altijd even de kliniek bellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reacties! ik heb de sportbh's 2 cups kleiner genomen zodat ze goed stevig zitten. Gisteren even weer de kliniek bh geprobeerd.. maar hij snijd het weer op dezelfde plekken open dus het is echt geen optie voor mij. Het gaat prima met de sport bh's. thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.