Ga naar inhoud

Indalen/veranderen bv voor de spier


Gast twofriends

Aanbevolen berichten

Gast twofriends

He meiden!

Heb even een nieuw topic gemaakt, omdat ik veranderd ben van nickname. Even het volgende:

ik bladerde net even door mijn foto's en het viel me op dat mijn borsten nog een beetje uit elkaar staan en volgens mij nog een beetje 'strak' lijken te staan. Wordt mijn huid met de tijd losser waardoor mijn borsten iets natuurlijker gaan ogen en ze misschien iets dichter bij elkaar gaan staan? Toen ik op mijn 2 weken p.o. controle was zei de verpleegkundige bij de kliniek namelijk dat het zeker nog wel 3 tot 6 maanden ging duren voordat ze bij mij anders gingen worden omdat mijn huid erg strak stond. Ze zei ook dat het nog veel mooier ging worden, maar dat dat nog wel eventjes kon gaan duren bij mij.

Nu mijn vraag: Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Denken jullie ook dat het allemaal nog wat 'losser' gaat ogen? En kunnen je borsten dan uiteindelijk ook wat meer soepeler aanvoelen en wat beter bewegen bijvoorbeeld als je loopt of op en neer springt?

Heeft iemand ervaringen met bovenstaand verhaal? Ik hoop zo graag dat het allemaal nog wat zachter aan gaat voelen en door indalen (moet dat bij mij ook nog gebeuren? Ik heb ze immers voor de spier en weet niet of dat heel anders is dan bij mensen met dual plane of volledig achter de spier?) dat ze dan misschien nog ietsje dichter bij elkaar gaan staan...

Ben nu natuurlijk 7 weken p.o. maar vraag me af of het nog heel erg kan veranderen...

Ben benieuwd naar jullie ideeën hierover... x!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey twofriends,

Je bent nu anderhalve maand ver tot zover ik kan tellen.

Ik heb even naar je foto's gekeken, je hebt toch een aardige vergroting ondergaan nietwaar?

Wat de soepelheid betreft, geduld zou ik zeggen. Het duurt veel langer om alles mooi soepel te krijgen bij enkele maten dan bij 1 of 2 maten meer.

In vergelijking met 1,5 week post-op zijn ze toch al mooi ingedaald vind ik.

Als ze al dan niet wat meer mee geen bewegen hangt voornamelijk af van de volgende 2 factoren:

  • Het type prothese: Een monobloc prothese of vaste siliconen prothese zal niet zo natuurlijk meebewegen dan een soepele siliconen- of met water gevulde prothese. Enige uitleg hieromtrent kan je zien op het volgend youtube filmpje:
    door Dr. Stevens.
  • De hardheid van het kapsel dat zich zowiezo rond de prothese zal nestelen. Je mag nog de zachtste prothese hebben, als het kapsel enigzins hard zal worden (zonder dat het daarom een kapselcontractie is of wordt) zal dit ook een invloed hebben op de beweegbaarheid.

Vervolgens geef je zelf aan dat je borsten nog wat ver uit elkaar staan.

Als je de foto's bekijkt van voor de BV merk ik op dat je tepels ook ver naar buiten staan. Een BV is pas esthetisch mooi als de tepel zich in het centrum van de ronding bevindt. Dus qua positie heeft de PC ze juist geplaatst. Ze komen wel wat buiten je romp, dit kan een persoonlijke keuze geweest zijn of een gevolg omdat je meer dan enkele maten wou.

Als alles nog wat soepeler wordt kan het wel zijn dat ze wat dichter bij elkaar kunnen gaan staan wanneer je een BH, top of bikini aandoet.

Daarvoor is nu echter nog veel te vroeg.

Herevalueer na 6 maanden, het uiteindelijke resultaat na 1 jaar... dus nog even geduld hebben is mijn wijze boodschap naar jou toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ze net als jij voor de spier. Ik ben 22 december geopereerd dus net wat eerder dan jij. Bij mij zijn ze ongeveer na een week of 5 gaan indalen. Ik moet zeggen dat ik ze voor die tijd mooier vond, ik kwam van hangborsten af, dus ze konden me niet hoog genoeg staan :46: . Mij is verteld dat het van je borstkast af hangt of je borsten ver uit elkaar staan. ik had dit van te voren gevraagd omdat ik hier ook bang voor was. Maar mijn pc vertelde dat dit bij mij niet het geval zou zijn, en inderdaad, mijn borsten staan niet ver uit elkaar. Na een week of 3 begonnen ze wat soepeler te worden. Ze bewegen heel natuurlijk met mij mee, ik vind ze al best wel soepel, natuurlijk voelt het wel wat anders als echte borsten maar het valt mij wel mee, maar nu had ik natuurlijk wel wat eigen weefsel, misschien dat dat ook wat uit maakt?

Mijn foto's kun je zien in mijn album.

Groetjes Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Bedankt voor jullie reacties female41 en risje80!

Ik houd maar vast aan het begrip 'geduld' en dat de verpleegkundige zei dat het bij mij zeker 3 tot 6 maanden ging duren omdat alles behoorlijk strak stond. Dat is natuurlijk ook niet gek als je indd ook kijkt hoe veel mijn borten zijn vergroot. Was alleen benieuwd of dat harde gevoel ook nog minder werd en of het kon zijn dat de borsten nog dichter bij elkaar gaan staan, maar dat zou toch eigenlijk ook kunnen als mijn huid wat soepeler is en wat meer opgerekt?

En ja female41 ze staan een stuk naar de zijkanten, maar denk dat dat misschien ook nog wel bijtrekt. Bedankt voor je uitgebreide uitleg en het filmpje!

Zijn er misschien nog meer vrouwen die de prothesen op de spier hebben en waarbij het ook een tijd duurde voordat alles een beetje soepel en losjes werd?

Liefs een nog steeds lichtelijk onzeker meisje :S maar toch wel heel blij hoor!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! heb ze ook voor de spier en ben nu 6 maanden P.O. de meiden hierboven hebben gelijk, het gaat nog steeds meer losser/soepeler worden en verder indalen..

ik vind het verassend hoe mijn borsten nog steeds aan het veranderen zijn, zelf s nu zie ik nog verschillen met maanden en weken geleden......

eigenlijk word het steeds natuurlijker en soepeler, aan de maat veranderd er nu niets meer (dit houd ik met argusogen in de gaten haha)

Wel vond ik mijn borsten iets mooier toen ik nog zwelling had, vanwege het volume bovenin....

maar ben nog steeds zeer tevreden!!

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Hey Jolly!

Super bedankt voor je reactie. Ik ben blij dat jij reageert omdat jij uit eigen ervaring spreekt en nu ook al 6 maanden p.o. bent. Dan hou ik maar even vast aan het feit dat ik nu bijna 2 maanden p.o. ben en nog een 'lange' weg te gaan heb ;)

Mag ik vragen in welk opzicht ze bij jou zijn veranderd? En wat voor soort borstprothesen heb jij? Ik heb ronde siliconen high profile. En voor mijn gevoel is het allemaal nog niet heel erg bewegelijk en vrij hard. Hoe voelen jouw borsten op het moment aan? Voel je heel duidelijk de siliconen zitten? Bewegen jouw borsten mee als je loopt of springt? En zijn ze misschien iets meer naar elkaar toe gaan staan met verloop van tijd of hebben ze iets meer hang gekregen? Ben namelijk benieuwd of ik altijd van die grote beugelbhs moet blijven dragen of dat ze straks ook iets bewegelijker worden waardoor ze in een bh iets meer naar elkaar toe kunnen staan of een beetje naar boven zodat er een mooi decollete te zien is :) ik weet sowieso dat je pas na 1 jaar een push-upbh mag dragen en ook dan zou ik het heel af en toe doen hoor. Maar zou al heel blij zijn als ik verschillende soorten bhs kan dragen. Wat voor bhs draag jij over het algemeen?

Haha, dit was mijn vragenlijst. Sorry hoor, maar ben zo blij iets te horen van iemand die al een half jaar p.o. is :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha wat een vragen!! je lijkt mij wel, hihi ik zal mijn best doen om ze allemaal te beantwoorden!

Mag ik vragen in welk opzicht ze bij jou zijn veranderd? mijn borsten zijn veel lager gaan zitten en hebben een mooie natuurlijke hang gekregen, ik voel de prothese nu ook veel minder zitten

En wat voor soort borstprothesen heb jij? Ik heb 310 cc mediumprofile van natrelle

Ik heb ronde siliconen high profile. En voor mijn gevoel is het allemaal nog niet heel erg bewegelijk en vrij hard. Hoe voelen jouw borsten op het moment aan?mijn borsten voelen als echte borsten aan die gewoon lekker gevuld zijn!

Voel je heel duidelijk de siliconen zitten? dat was in het begin wel zo maar is nu nog minimaal, ik moetnu echt bewust "op zoek" om ze te kunnen voelen!

Bewegen jouw borsten mee als je loopt of springt? niet als ik loop, wel als ik ren of spring, ze zijn best beweegelijk maar wel iets minder dan "gewone" borsten.

En zijn ze misschien iets meer naar elkaar toe gaan staan met verloop van tijd of hebben ze iets meer hang gekregen?wel meer hang , maar niet meer naar elkaar toe gaan staan.....wel kan ik nu met behulp van een pushup een mooi decollete creeren, dit doe ik zelden, alleen voor feesjes en een speciale jurk. (nu drie keer gedaan) daarna heb ik trouwens wel pijn in mijn borsten omdat het eigenlijk nog te vroeg is!

Ben namelijk benieuwd of ik altijd van die grote beugelbhs moet blijven dragen of dat ze straks ook iets bewegelijker worden waardoor ze in een bh iets meer naar elkaar toe kunnen staan of een beetje naar boven zodat er een mooi decollete te zien is :) ik weet sowieso dat je pas na 1 jaar een push-upbh mag dragen en ook dan zou ik het heel af en toe doen hoor. Maar zou al heel blij zijn als ik verschillende soorten bhs kan dragen. Wat voor bhs draag jij over het algemeen? ik draag snachts nu de postoperative bh van de hema van 19 euro, in het roze, deze zit zooooooo lekker!!

overdag draag ik het liefste een balconetbh, maar ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik ook overdag vaak die bh van de hema pak, er zitten geen beugels in maar geeft wel veel steun.... ik ben wat dat betreft erg van de "gemakkelijke" hahaha

Maar als ik mij sexy wil voelen of heb uitje of date, ja dan trek ik natuurlijk wat anders aan!!

als je nog vragen hebt, hoor ik het wel!!

groetjes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.