Ga naar inhoud

even een vraagje...


Aanbevolen berichten

Vandaag ben ik 11 dagen PO. Ik heb 250 cc ronde, high profile prothesen gekregen achter de spier. Voor mijn borstvergroting had ik een cup 70AA.

Vandaag ben ik naar de Hunkermuller geweest om te kijken voor bh's. (ik weet het veel te vroeg maar ik kon me niet langer inhouden ;)) Met een hele stapel 70C ben ik het pashokje ingedoken. Te klein! Hoe kan dat.....? Uhm dan toch maar een cup D proberen... Nee die zat ook niet goed.. Verkoopster gevraagd of ze me wilde helpen. Zegt ze even later, meid je moet een 70E hebben! Gepast en ja hoor die zat goed... Hoe kan dat nu!? Ik heb maar 250 cc gekregen! Zijn ze in het begin altijd zo groot? Echt veel last van vocht heb ik niet meer... Moet ik zo'n grote maat hebben omdat ze nog niet zijn gezakt? Ik heb maar niks gekocht... straks gaan ze zakken en zijn die bh's opeens te groot. Wel jammer, stiekem had ik er al een paar willen kopen.. :blush:

Wanneer gaan ze weer wat krimpen en kan ik leuke bh's gaan kopen? Hebben meer meiden gehad dat ze in het begin zo'n grote maat nodig hadden? Het lijkt me stug dat ik met 250cc op een E blijf zitten...

Liefs blokje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey blokje,

Ik kwam ook met eurosilicone rond 265 CC achter de spier uit op een D ( kwam van A, kleine B ) dus t zou wel kunnen na een paar weken dat je daar op uit komt hoor!

Niet blij mee? Vind je ze te groot? Denk wel dat een E in ons geval toch iets kleiner toont dan een echt E niet?

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee da's inderdaad wel een ramp :102:

Vind Marlies Deckers wel mooi maar duur, en op de site van Ann Summer staan mooie... heb nog nooit besteld want zit wat in met hoe die maten precies gaan...

T nadeel van Big boobs dan maar, er is er toch 1tje :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha hetzelfde hier!!

Ik zou met 200 cc op een volle c cup uitkomen. Ik had al wel een vaag vermoeden dat ik eerder op een d cup uitkwam, maar die was ook te klein!! Ik zit ook op een 70E maar die is vaak ook nog te klein.

Zo zie je maar weer, het aantal cc's is echt heel persoonlijk!! Ik ben overigens bijna 8 weken po. Ik weet niet of ze nog kleiner worden of gaan veranderen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met protheseboobs kom je al gauw op een grotere maat uit omdat de breedte van je prothesen in de beugels moet passen, dus ik denk wel dat je er rekening mee moet houden dat je op die 70E zou kunnen blijven zitten, misschien na het indalen nog wel een F ook, is ook mogelijk ook al heb je maar 250cc. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben van 70AA naar een 70D gegaan met 230cc dus dat is goed mogelijk! (heb trouwens laatst een 70E gepast en die zat wel erg lekker dus misschien moet ik er ook maar aan geloven...)

Mijn borsten zijn in maat niet meer sterk veranderd, klein beetje groter geworden na 6 weken.

Ik lees dat jij pas 11 dagen PO bent, dus het kan nog best zwelling zijn!

Maar de kans is groot dat je deze maat blijft houden, dan zou ik zeker op Ebay gaan shoppen. Want ik ben met je eens dat er in normale winkels vrij weinig aanbod is, natuurlijk wel in speciaalzaken maar dat is erg duur.

La Senza, Ann Summers, Pour Moi zijn leuke merken, kun je gewoon zoeken op 32dd!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.