Ga naar inhoud

Financiering bv


Gast Coco

Aanbevolen berichten

Hoe hebben jullie / of gaan jullie je bv financieren? Ik ben er zelf voor aan het sparen, geen idee hoe lang dat nog gaat duren..

Hebben jullie er ook zelf voor gespaard, of een PL voor afgesloten, of misschien hadden jullie het geld er gewoon wel voor?!

Ik ben erg benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi coco,

zoals ik je al eerder heb verteld, ik kon niet nog eens 2 maanden wachten op een bv.. want tja mei 2009 werd het vakantiegeld weer gestort..

wilde persee april al.. dan was ik er maar vanaf..

ik heb via de sns bank (waar al mijn rekeningen lopen) een doorlopend kredietje van 2500 euro afgesloten. dit geldt heb ik dan maar 2 maanden open staan omdat ik het eind mei weer inlos met vakantie geld en loon.

Ik heb een redelijk goed loon voor een 20 jarige, dus een lening krijgen was geen probleem...

volgende week is alles zo goed als rond, en kan ik ook de kliniek het geld overmaken.

ik heb overigens wel een full-time baan, en verder geen bkr-noteringen.

Groetjes Carola!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Coco,

Ik had er gelukkig het geld gewoon voor.

Ik las net dat een ander meisje er inderdaad een PL voor had afgesloten. -> (staat nu al hierboven, haha, was beetje lang bezig met berichtje, want ben 'aan 't werk')

Ja, sparen duurt dan ineens lang hè, zeker als je hier aan het lezen bent... dan wil je het liefst zo snel mogelijk!

Ik werk zelf in de financiele wereld en een PL van 4/m ligt voor veel mensen wel binnen bereik, maar ja, die moet

je dan ook weer afbetalen hè... Meestal 2% + rente van het openstaande bedrag per maand...

Als je meer specifieke info wilt, mag je me ook een PB'tje sturen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen pl juist niet omdat je dan niet inkan lossen wanneer je wil.. je hebt een vaste looptijd dan..

vandaar een doorlopend krediet!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Bij ons heet dat een flexibel krediet, kun je aflossen wat je wilt! :)

Is zeker makkelijker als je nog wat extra inkomsten verwacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk zelf in de financiele wereld en een PL van 4/m ligt voor veel mensen wel binnen bereik,

Wat bedoel je met 4/m?

Ik denk dat ik er ook wel een PL voor af kan sluiten, ik heb een fulltime baan met vast contract waarbij ik wel redelijk goed verdien, en sta officieel nog bij mijn ouders in huis ingeschreven en heb dus 'zogenaamd' helemaal geen vaste lasten. Via een testje op internet kwam ik uit bij een lening van 3.000 met een looptijd van 24 maanden, ik los dan 130 euro per maand af en betaal in totaal maar 260 euro rente (vind ik wel meevallen).. Maar mijn vriend en ouders zeggen dat ik er beter voor kan sparen, en dat 130 euro per maand in slechtere tijden wel eens een hoop geld kan zijn.. Zit wel wat in waarschijnlijk, maar ja hun hebben makkelijk praten haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Coco,

Met 4/m bedoel ik 4.000,- euro, sorry... Ik was zelf nl. 4.250,- kwijt, is wel meer dan de meesten hier hoor, komt omdat ik anatomische heb, bij mijn kliniek waren de ronde ook 'maar' 3.000,-.

Ja, het is natuurlijk voor je omgeving lastig te begrijpen dat je ineens heel ongeduldig bent, ik kan het juist heeel goed begrijpen! Zeker nu ik 'klaar' ben, ben ik zo blij dat ik niet heb gewacht, lekker voor de lente/zomer klaar! Ik vind het ook meevallen 260 euro rente en kan me voorstellen dat je dat er wel extra voor over hebt. Ik wil het je absoluut niet aanpraten om een lening te nemen, maar ik zou het zeker wel begrijpen als je daarvoor zou kiezen...

Succes met je beslissing!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Nina,

Das inderdaad meer dan gebruikelijke prijzen, ik ben totaal incl. bh en pilletjes 2450 kwijt..:D

ik neem natuurlijk niet de volle 2500 euro op, maar nu alleen nog hetgeen wat betaald diend te worden..

heb voor mezelf besloten dat ik er zo ie zo eind juni vanaf wil zijn, moet lukken ;)

en ik denk maar zo, nu was er een aanbieding van 2450 anders is het met dezelfde protheses 3500 euro, bespaart me duizend euro, dus als ik dan 300 euro aan rente kwijt ben heb ik alsnog 700 euro bespaart!! ;)

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is 't meis! :)

Probeer je gewoon echt aan je voornemen te houden en ga het geld daarna niet voor andere (leuke) dingen opnemen,

dan is het toch geen probleem? Ik kan heel goed begrijpen dat je niet wilde wachten tot eind mei, want dan loop je tot

half juli in je sport-bh :(...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had er gewoon het geld voor maar ben dan ook al 38 en mijn partner en ik hebben beide al bijna 20 jaar vast werk .

Er waren altijd andere prioriteiten ...

Hoe vreselijk het ook klinkt : ik heb die bv aan mijn schoonmoeder te danken . Zij is anderhalf jaar geleden gestorven aan (eierstok-)kanker . 2 jaar eerder had ze een borstverkleining laten doen en was zeer blij met dat hele gebeuren . Spijtig genoeg heeft ze'r dus niet lang van kunnen genieten . 2 maand na haar dood vroeg me'n man opeens of ik een bv echt wou .

De rest is geschiedenis .

Ben zeer blij te lezen dat vele jonge vrouwen die stap zetten , het verandert zeer veel aan je zelfvertrouwen : je voelt je 'vrouw' .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Carola: Jeetje wat goedkoop!!! En dat terwijl de Argenborghoeve heel goed is aangechreven, toch? Dus jij kan en met een gerust hart naar je operatie toe leven, en je hebt een super aanbieding te pakken. Echt top gedaan!

Helaas krijg ik bij dit bedrijf (werk hier sinds augustus) geen vakantiegeld, althans ik krijg het wel maar het wordt gewoon bij je maandelijkse salaris betaald.. Ik was een tijdje lekker aan het sparen (nog niet eens echt specefiek voor mijn bv), maar heb deze maand heel veel extra uitgaven gehad. Echt een heel erge tegenvaller dus.. Maar aan de andere kant wordt het voor mij toch pas na de zomer, ook i.v.m. vrij nemen hier op mijn werk. Ik ben in April al 2 weken vrij i.v.m. de bevalling van mijn kat, en dan willen we in September weer 2 weekjes vrij en misschien op vakantie. Denk dus niet dat het mogelijk om daar tussen nog eens 2 weken vrij te nemen..

Vervelend he, als je alles gister wilt?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi CoCo..

ik snap het, wilde namelijk niet 2 maanden nog wachten, vandaar het doorlopende krediet.. :D

van die aanbieding die doen ze vaak in het voor en najaar ... (tip!) juist omdat dan mensen borstvergrotinge gaan doen, want niemand wil van de zomer niet kunnen zwemmen ... ja toch.. kijk tegen die tijd even naar een hoop verschillende klinieken..

klinieken krijgen 1 of 2 x per jaar acties van fabrikanten, hierdoor kunnen ze de bv's goedkoper aanbieden!

de aanbieding van de arenborghoeve liep tot 31 maart.. dus wanneer je hiervoor op consult gaat, en je operatie plant kun je het nog voor die prijs krijgen!!!! operatie plannen wil niet zeggen volgende maand al , maar wanneer jij wilt.. ik zou op z'n minst even bellen.

de wellness in genk heeft ook aanbieding, hoop slechte verhalen over deze kliniek de laatste tijd. (geen aanrader dus) maar hier kost een bv 1999 euro.. nog goed koper dus.. eigen keuze, alleen zit je hier met belgisch recht, geen poot om op te staan hier in NL wanneer het mis gaat..

en ook de grootste reden dat ik mijn consult heb afgezegd en naar de Arenborghoeve ben gegaan.

Meid hoop keuzes echt..

ik zal ter zijner tijd even een overzicht van een aantal verschillende klinieken hierop zetten, met de prijzen van de BV's

Latersz

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carola,

Ik weet al waar ik mijn bv ga laten doen hoor, bij mediconsult in Haarlem. Daar ben ik 2 en half jaar geleden ook geweest voor een operatie aan mijn neus, en ben er echt super tevreden over! Zowel over het resultaat als over de hele manier van werken in de kliniek. Je voelt je gelijk helemaal op je gemak, en dat vind ik wel heel belangrijk. + het is echt om de hoek bij mij, dus dat is ook wel een heel fijn gevoel..

Dan maar ietsje langer doorsparen, alhoewel dit ook niet echt de allerduurste kliniek is hoor! Je betaald voor de ronde prothesen tussen de 3.000 en 3.650 euro, valt wel mee toch?

Zijn er nog meer dames hier die bij Mediconslut of door dr. de Boer zijn / zullen worden geopereerd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, als je daar een goed gevoel bij heb moet je dat inderdaad doen!

hmmm.. prijs valt mee inderdaad ja.. misschien kun je vragen of zij daar ook aan aanbiedingen doen ofzow.

ja over die andere dames, dat stond allemaal op .nl !

pff. maar die ligt er vanaf maandag al af ofzow..

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ik heb voor mijn eerste bv ook een doorlopend krediet afgesloten, toen nog 9000 gulden!!! Dik €4000

Mijn borsten zijn 3 jaar van de bank geweest :P

Mijn 2de bv heb ik ook €4000 betaald, €1300 van een lening, de rest spaargeld.

Het leven kan zo snel voorbij zijn,

Stel je voor, is dan mijn droom niet verwezenlijkt, dat doet pijn,

Daarom een doorlopend krediet???

Want dat gebeurt mij dus niet!!!

En dan betaal ik voor mijn boobies maar wat extra aan rente.

Met wat je ervoor terugkrijgt, wat interesseren mij dan nog die paar rotcente(n)

Nou als dit geen goeie is, :P:D

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geld dat mijn opa voor zijn kleinkinderen had gespaard kwam opeens 4 jaar eerder dan verwacht vrij voor mij. Het moest eigenlijk gebruikt worden voor de uitset en huwelijk, maar met minder dan drieduizend euro red je het tegenwoordig niet. Opa leeft niet meer. Op dat moment geen contact met pa (het was zijn vader) en ma spoorde mij er op aan om het geld daar lekker voor te gebruiken.

Geen uitset dus van het geld maar wel een stel nieuwe boobs. Ook leuke besteding van het geld ;)

Verder had ik een goed gespekte spaarrekening dus zo kon ik het zonder problemen betalen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Dames die een PL of doorlopend krdiet hebben afgesloten, hebben jullie dit gewoon bij de (je eigen) bank gedaan? Maken ze er geen probleem van dat het voor een cosmetische operatie is? En klopt het dat over het algemeen de rente over een doorlopend krediet hoger is, dan over een persoonlijke lening?

Wie kan mij helpen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Coco,

Zoals je weet werk ik bij een bank ;), dus kan ik je een aardig beeld geven.

De rente op een PL is inderdaad meestal ietsje lager, ook is het wat overzichtelijker dan een DK omdat

je een apart krediet krijgt. Dit kun je dan meestal in 5 jaar aflossen. De bank vraagt wel waar het voor is,

maar je kunt ook gewoon aangeven dat je wat luxe-artikelen (denk tv/audio) aan wilt schaffen, dat komt

voor de bank namelijk op hetzelfde neer en het zijn natuurlijk ook luxe artikelen, hahaha! :D

Ik zou gewoon een afspraak maken bij de bank of je vraagt het via internet aan, dat kan bij onze bank ook.

Als je een afspraak maakt is het wel vaak direct in orde en kun je als je wilt direct tekenen. Je moet dan een

geldig leg. bewijs en je laatste 2 salarisstrookjes meenemen. Als je nog studeert is het belangrijk dat je het

overzicht van je behaalde studiepunten meeneemt en een overzicht van een evt. uitstaande studieschuld.

Nou meis, ik hoop dat je zo voldoende info hebt! Heel veel succes!!!

Grt. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

Ik wist dat jij bij een bank werkt, deze vraag was stiekem ook een beetje aan jou gericht ;)

Nog een vraagje; Is het het handigst om dit bij je eigen bank te doen? Ik zit namelijk bij de Rabobank maar die heeft volgens mij 1 van de hoogste rentes!

Bedankt voor alle info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, zit al een een poosje op verschillende site's over borstvergroting te kijken en over de financiering hier van.

Ikzelf heb een mini aacup en zit hierdoor niet lekker in mn vel, voel me niet op en top vrouw en loop niet graag met strakke truitjes en de zomer is voor mij helemaal een ramp want je krijgt mij niet in een bikini.

Heb bij verschillende financieringen geprobeerd om een lening er voor af te sluiten maar helaas, negatieve BKR.

Zit er nu over na te denken om het met capsules te gaan proberen maar weet niet wat voor gevolgen dit heeft?

Heeft 1 van jullie hier ervaring mee?

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.