Ga naar inhoud

babyboo : 7 februari 2012 : Dr. van Rappard : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

heyhey

nou ik ben babyboo zoals ik me hier noem, blijf liever beetje anoniem ;) ik heb altijd erg kleine borsten gehad en vond dat verschrikkelijk, kon nooit leuke setjes of bikinies kopen jurkjes en topjes stonden me niet voelde niet vrouwelijk, en naakt was voor mij een hel!!

ik wilde al een borstvergroting vanaf me 16de, was echt plat aa/a zullen we maar zeggen,

heb nog geen voor fotos maar die komen mijn kliniek sturen die nog door na mij, zelf heb ik er geen gemaakt,

heb me na fotos wel erop staan ben nu 5 dagen po, 7 feb geopereerd in de velthuiskliniek,

ik heb 425cc dual plane van mentor high profile en wilde dus graag een volle mooie ronde boezem, alleen ben ik bang dat dat niet gelukt is, nu hoor ik hier dat het nog wel goed kan komen dus dat geeft me wel hoop en ik zal ook geduldig wachten op het resultaat,

maar toen ik wakker werd na de narcose dacht ik meteen neeeeeee hiervoor heb ik dit niet ondergaan het zijn kleine punt tieten!!!

ik hoop dat het goed komt en anders overweeg ik een 2de operatie, want heb het niet voor niks gedaan

ik heb wel al veel steun van de lieve meiden hier gehad allemaal bedankt daarvoor super lief van jullie

en ik heb er ook wel vertrouwen in dat ze nog mooier worden dankzij sommige members hier

jullie zijn toppers

xxxxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi babyboo,

Je hoeft je geen zorgen te maken hoor! ik kwam ook van een aa af en met 410 dual plane heb ik nu een 75 E. Dus ik ga er van uit dat jij zeker dat gaat halen hoor, jij hebt meer erin gekregen dus dat moet lukken. Heb nog even geduld, bij mij zat de compressie bh heel strak als je straks een gewone bh aan mag dus een paar weken verder bent zal je zien dat het heel mooi is geworden en dat ze met de tijd veranderen. Heb nog even geduld komt echt goed.

xxx kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi! ik heb eens naar je foto's gekeken..

Ik denk als alles eenmaal gezakt zal zijn, dat het ferme borsten worden :D

Je moet maar eens kijken naar de foto's en/of operatieverslagen van anderen.. bij hun is het in het begin ook zoals bij jou hoor, en dan kijk je naar hun eindfoto's en denk je.. WOWWWW :D zal zo mooi worden van je! ben zeker :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey meid,

Wat balen dat je niet tevreden bent:( zoals hierboven al gezegt is je moet het echt de tijd geven. Bij dual plane duurt het indalen sowieso wat langer dan bij plaatsing voor de spier. Ik kan je foto's niet zien maar je hebt best wel wat cc's geplaatst gekregen dus dat word vast en zeker een grote cup, dont worry! Kijk een beetje rond bij andere meiden die t zelfde aantal cc's gekregen hebben je zult zien dat je het even de tijd moet geven.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Inderdaad, tijd en geduld zijn hier maar weer DE woorden!

Ze zullen zich zeker nog anders gaan vormen hoor, wacht het maar af!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hetzelfde gevoel had als jij, maar denk dat je maar een oordeel kunt vellen na enkele maanden en anders... tja... again... zoals ik :93:

Wait and see !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey babyboo,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! :64: En het is idd zoals de ander meiden zeggen, veeeeeeeeel geduld en je zult zien dat ze er binnen enkele weekjes al weer helemaal anders uit zien, ze moeten nog vormen en indalen. Komt goed! :35: Kan je foto's niet zien maar als ik je avatarfoto zie dan is het zeker en vast al een flinke boezem.

Wens je nog een voorspoedig herstel toe!

Liefs, Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Babyboo,

Ikzelf word 27 febr. Geopereerd in de velthuis kliniek in Velp.

Bij mij komt er 325 cc in en ben nu echt plat! heb morgen nog een consult om

Nogmaals te passen en nog wat vragen te stellen,wil niet te grote borsten en hoop dat ze met

325cc echt mooi worden!

Denk dat jou borsten echt wel mooi worden hoor,vooral met 425cc het heeft echt tijd nodig

Om in te dalen en dan worden het kanjers!

Sterkte met je herstel

Liefs Lautje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Babyboo

Ik heb net je foto's gezien en ik vind het er helemaal niet slecht uitzien voor nog geen week na de operatie hoor! Misschien had je van te voren een ander beeld in gedachte? Dat het daarom nu allemaal wat tegen valt? Zou dat kunnen? Als ik ze zo zie, dan zie je dat ze gewoon nog een stukje moeten zakken en dan zal het ook steeds een mooiere vorm worden. Je zal zien over een paar weekjes zijn het compleet andere boobies, waarschijnlijk zoals jij ze nu al graag zou willen zien!

Het is moeilijk, maar probeer geduld te hebben, als je hier rondkijkt in de gallerij zal je zien dat bij iedereen het in de loop van de tijd mooier en mooier wordt. Gaat bij jou helemaal goed komen!!!

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie berichtjes meiden,,,doet me goed om te lezen

en na vandaag voel ik me echt goed de hechtingen zijn eruit en ze zijn al wat mooier geworden,

nou maar afwachten tot de eind controle maar ik wil het toch wel even met me pc erover hebben want is me wel iets "beloofd" en dat is het niet geworden terwijl hij zij met 425cc echt grote boobs zou krijgen maar nu met kleding aan zie je niks hoor mensen die het niet weten zien het ook niet dat ze groter zijn hahaha

maar gelukkig vind ik ze al mooier worden,

enzoals kaatje zegt als ik er echt niet tevreden mee word na die maanden geduld dan mischien maar nog een keer

al zien ze dat bij mij thuis niet zo zitten

maar bedankt meiden ik heb erg veel aan juillie

xxxjjes die oohh zo lastige babyboo hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Babyboo, ik vind jou echt niet lastig, ik vind jou echt een grappig stresskippetje! :45:

Ik ben eigenlijk wel blij dat jij hier op dit forum rondrent, dat houdt ons ook van de straat. Alle tijd gaat zitten in jou vertellen dat je geduld moet hebben. (geintje)

Ik ben echt benieuwd hoe het over een paar weken is! Hoop dat als je bh's mag gaan kopen, dat je gewoon op een cup F uitkomt en stijl achterover slaat haha.

liefs, BB (die nog geen bv gehad heeft ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Vind je ook niet lastig hoor, t is maar hier dat je het er eens allemaal uit kan gooien hé!

In je omgeving lukt dat niet altijd, of toch niet de hele tijd zoals hier :44:

Had dat ook hoor, dat je ze in kleding bijna niet zag... ik wil niet zoals lolo ferari worden, maar mensen mogen toch denken: zijn ze nu echt of niet? :46:

Als ik ze dan bloot zie denk ik soms wel: hm ze zijn best wel ok, maar met kleding pfff.... Zeker omdat ze nogal breed zijn en niet echt naar voren staan, dus weer wisselen maar, tot het goed is!

Maar nog eens: GEDULD!!! Er is toch al verschil met je eerste foto hé, al mis ik je mooie glimlach op de foto's van vandaag :45:

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij Kaatje... Geduld... En als het uiteindelijk toch niet is wat je wilde dan toch misschien maar wisselen...

En wie het daar wel of niet mee eens is zou ik niet opletten... Het zijn jouw boobies, jij moet daar mee lopen en vooral JIJ moet daar gelukkig mee zijn... En niemand anders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Babyboo,

Ik lees in dit topic dat er een aantal keren wordt gesproken over dalen van de prothesen. Ik ben benieuwd of dat al een beetje bij jou is gebeurd. En is het naar verwachting? Welke cupmaat heb je nu?

Ik heb 16 febr. een bv gehad bij Velthuiskliniek in Velp. (295 cc, anatomisch, dual plane).

Ik hoop van 75A naar volle C cup te gaan. Ik heb alleen het idee dat de prothese nog wat hoog zitten en ben nieuwsgierig wanneer het een beetje gaat zakken (draag trouw de elastieke band).

Gr Visje2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.