Ga naar inhoud

Wat hebben jullie aan als jullie slapen? (wow, dat klinkt raar)


jolly

Aanbevolen berichten

Ben benieuwd waar jullie in slapen?? ik draag sinds de BV nog steeds een sportbh, als ik slaap!!

Ik heb de kliniekbh en de sportbh die je zes weken lang moet dragen in het begin wel vervloekt, ik keek er naar uit om weer overdag

een gewone bh aan te hebben en ging er vanuit snachts uiteindelijk gewoon weer lekker naakt te liggen, net zoals voorheen!

Maar naarmate de tijd verstreek bleek het toch wel wat zwaar/ongemakkelijk en gevoelig om gewoon met de boobs bloot te liggen in bed,

vooral als ik op mijn zij ga liggen vind ik het ongemakkelijk en zwaar..

Ik ben toch inmiddels al een aardige tijd PO en dit had ik niet verwacht,

begrijp me niet verkeerd, ik heb het er graag voor over hoor, ze zijn echt supermooi!

Nou ben ik nieuwsgierig hoe jullie dit ervaren? kunnen jullie wel zonder bh slapen?

En heeft er iemand ervaring met die bh's die je steeds op tv ziet, het ziet er uit als een topje en je moet de maat

van je kleding bestellen, dus geen cupmaten...... ik zat te denken misschien is dit wat??

kortom wat zijn jullie ervaringen en hoe lossen jullie het op?

ik heb 310 cc, misschien is mijn lichaam gewoon niet gewend aan dit gewicht???

THANKS!! JOLLY

p.s. ik hoop dat ik dit topic goed heb geplaatst? sinds de wijzigingen op het forum ben ik een beetje de weg kwijt......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, hier dus ook 1 die nog met bh aan slaapt.

Ik droeg voorheen alleen een boxer met slapen en soms als het koud was een hemd. nu slaap ik nog steeds heel sexy, met ergernis van mijn man, met sporbh aan. Ik vind het ook geen fijn idee dat ze los hangen en alle kanten op kunnen gaan. Ik vind het een veilig gevoel. Ik wil idd ook eens kijken naar zo'n topje, je kun je in leuke en hippe kleurtjes krijgen, dat ziet er niet zo suf uit als een sport bh. Bij h en m heb je ook leuke sport bh topjes.

Gr Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen nep boobs..

Maar heb ook zo'n zachte bh die je ook op tell sell ziet.

Zitten echt super lekker! zacht !!! ideaal.

Hier ga ik straks vast en zeker in slapen als de sport bh na 6 weken uit mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd waar jullie in slapen?? ik draag sinds de BV nog steeds een sportbh, als ik slaap!!

Ik heb de kliniekbh en de sportbh die je zes weken lang moet dragen in het begin wel vervloekt, ik keek er naar uit om weer overdag

een gewone bh aan te hebben en ging er vanuit snachts uiteindelijk gewoon weer lekker naakt te liggen, net zoals voorheen!

Maar naarmate de tijd verstreek bleek het toch wel wat zwaar/ongemakkelijk en gevoelig om gewoon met de boobs bloot te liggen in bed,

vooral als ik op mijn zij ga liggen vind ik het ongemakkelijk en zwaar..

Ik ben toch inmiddels al een aardige tijd PO en dit had ik niet verwacht,

begrijp me niet verkeerd, ik heb het er graag voor over hoor, ze zijn echt supermooi!

Nou ben ik nieuwsgierig hoe jullie dit ervaren? kunnen jullie wel zonder bh slapen?

En heeft er iemand ervaring met die bh's die je steeds op tv ziet, het ziet er uit als een topje en je moet de maat

van je kleding bestellen, dus geen cupmaten...... ik zat te denken misschien is dit wat??

kortom wat zijn jullie ervaringen en hoe lossen jullie het op?

ik heb 310 cc, misschien is mijn lichaam gewoon niet gewend aan dit gewicht???

THANKS!! JOLLY

p.s. ik hoop dat ik dit topic goed heb geplaatst? sinds de wijzigingen op het forum ben ik een beetje de weg kwijt......

Hey Jolly,

Na zes weken ben ik weer zonder bh gaan slapen, alleen kon ik lange tijd nog niet zo op m'n zij liggen als voorheen, omdat ik steeds die prothesen in het midden tegen elkaar voelde duwen. Dat is verbeterd toen ze zachter werden, nu heb ik daar geen last meer van.

Wat die bh-topjes betreft, om mee te slapen kunnen die wel dienst doen, maar zou ze wel niet dragen voor mee rond te lopen, dan geven ze niet genoeg ondersteuning (zie de volt reclametest daar over) :38:

En ga je topicje verplaatsen naar het 'borstvergroting vragenhoekje', dat is beter dan de 'operatieverslagen' :7:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Jolly,

Ik heb de eerste week nog regelmatig met oma bh aangeslapen maar ben elke keer gaan oefenen met naakt slapen omdat ik dat altijd gedaan heb en het gewoon heerlijk is. Nu ben ik 8 weken PO en slaap ik elke nacht heerlijk met mijn grote blote boobs in bed. Tis een kwestie van wennen.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@eefje!! bedankt voor dat leuke filmpje, ik vond het heel grappig, maar ik denk toch niet dat die ahh brah wat voor mij is, wat ik begrijp is er weinig tot geen ondersteuning, en dat

heb ik nou juist nodig, bedankt ook voor het verplaatsen van mijn topic!!!

groetjes, jolly

Sinds mijn eerste bv heb ik altijd in soort zachte sport bh ( van Hema) geslapen...en nog steeds..... ;) Raar,he'??????

hi moniq!! niet raar hoor, ik doe het ook, hahahaaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Jolly,

Ik heb de eerste week nog regelmatig met oma bh aangeslapen maar ben elke keer gaan oefenen met naakt slapen omdat ik dat altijd gedaan heb en het gewoon heerlijk is. Nu ben ik 8 weken PO en slaap ik elke nacht heerlijk met mijn grote blote boobs in bed. Tis een kwestie van wennen.

Liefs,

Cindy

Hoi Cindy!!

tja misschien ga ik het eens proberen, ik heb het wel al een paar keer geprobeerd, maar misschien niet lang genoeg??

thanks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@eefje!! bedankt voor dat leuke filmpje, ik vond het heel grappig, maar ik denk toch niet dat die ahh brah wat voor mij is, wat ik begrijp is er weinig tot geen ondersteuning, en dat

heb ik nou juist nodig, bedankt ook voor het verplaatsen van mijn topic!!!

groetjes, jolly

Oh haha, zie nu pas dat jij van Nederland bent, dacht dat je het over dit soort topjes had wat je op tv in de reclame had gezien, bij ons in België gaat het dus over die, en die geven idd niet genoeg ondersteuning voor overdag, maar om mee te slapen na je herstel kan het wel.

En graag gedaan! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolly,

Na zes weken ben ik weer zonder bh gaan slapen, alleen kon ik lange tijd nog niet zo op m'n zij liggen als voorheen, omdat ik steeds die prothesen in het midden tegen elkaar voelde duwen. Dat is verbeterd toen ze zachter werden, nu heb ik daar geen last meer van.

Wat die bh-topjes betreft, om mee te slapen kunnen die wel dienst doen, maar zou ze wel niet dragen voor mee rond te lopen, dan geven ze niet genoeg ondersteuning (zie de volt reclametest daar over) :38:

En ga je topicje verplaatsen naar het 'borstvergroting vragenhoekje', dat is beter dan de 'operatieverslagen' :7:

Liefs, :54:

Heb dat filmpje ook eens bekeken en ben het er niet echt mee eens. Ik draag nu niets anders dan die bra's, ze zitten onwijs lekker en toen ik voor controle moest in die weken vond zelfs de verpleegkundige dat het genoeg ondersteuning gaf.

Zelfs voor mijn bvk droeg ik ze, maar dan 2 over elkaar, zodat eigenlijk maar weinig mensen zagen dat ik een F/G cup had en ze gingen echt niet zo op en neer toen hoor.

Ik heb er zelfs nu 5 bijgekocht via ebay en draag niets anders meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de "postoperative"bh van de Hema gekocht, hij voelt heel zacht aan en is zonder beugel< ik kon geen E vinden maar de D past gelukkig, hij is fuchsia roze en kost 19 euro.

ik heb er afgelopen nacht in geslapen, en dat ging best goed :106: , ik ga ook nog zo een sporttopje van H&M proberen binnenkort, eens even vergelijken..... :5: :5: :5:

ondertussen hoor ik graag nog meer tips!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Na 6 ween po heb ik die sportbh in de kast gegooid! Ik was blij dat ik zonder mocht slapen. De eerste dagen was het even wennen,maar dat was snel voorbij, nu vind ik het heerlijk zonder!

Met deze kou heb ik een grote flanellen pyama aan ( lekker sexy hahaha!). Als het minder koud is, een hemdje en slipje....

Groetjes,

A.

Moet natuurlijk staan 6 weKen...pffff :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.