Ga naar inhoud

PC Vanoorbeek : St Augustinus > graag info !


porsiake

Aanbevolen berichten

*** Via mail heb ik je al eea verteld over hem. Ik denk dat er verder niemand hier ervaring met hem heeft nog (in ieder geval niemand die ik ken ;-)

Groetjes van Ingrid.

Hoi hoi hoe lang duurde het bij jou de vocht op je buik dat dat een beetje afnam? bij mij zit boven het litteken een randje vocht en bij mijn navel hoe lang diirt dat ongeveer??

l sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

*** Je kunt mijn foto's in de galerij zien, en ook op het buikwandcorrectieforum staan een hoop foto's van voor en na mijn operatie (ik heb een bwc en borstlift+ vergroting in 1 operatie gehad) ik kan alleen maar vol lof over Dr. Jo Vanoorbeek (ik noem hem altijd m'n dokter Jo ;-) Heb je al een consult gehad? Ik voelde me ook direkt op m'n gemak bij hem.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb al een consult gehad, had juist hetzelfde hij stelde me ook al helemaal gerust en al voelde me goed bij hem daarmee wou ik gewoon weten of er nog andere mensen hiermee ervaring hadden met hem :P dus kan ik al wat geruster zijn dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.