Ga naar inhoud

info borstlifting/-vergroting : Der Didier Nolens : Jessa ziekenhuis Hasselt


Gast suikerspin

Aanbevolen berichten

Gast suikerspin

Hallo ik ben suikerspin of kimberly

ik ben van diepenbeek en ben 25 jaar

ik heb 4 jaar geleden een maagverkleining laten doen

.

waardoor nu mijn borsten een hel zijn geworden dat zelf mijn lief of partner het er moeilijk mee heeft

nu na veel denken en dromen heb ik beslist het te gaan laten doen

maar hoe wat en waar nog geen idee

ik heb een afspraak gemaakt voor de eerste inlichtingen in te winnen bij dokter didier nolens in jessa ziekenhuis hasselt

maar omdat ik ook nog diabetes heb wil ik toch graag genoeg info er over inwinnen want het gaat voor mij al iets moeilijker worden blijkbaar bv genezingsproces verzorging kans op ontsteking enzo verder

dus ik zou graag alle info willen die er maar kan zijn

wat het kost ?

wat ze doen ?

wat voor cup laat je het beste zetten ?

wat is mooi ?

enzo verder ?

alle hulp is welkom

groetjes van suikerspin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Hier ook iemand die door afvallen ( en 3 zwangerschappen ) vreselijk lelijke borsten had over gehouden. Hangend vel met niks erin, bahhhh. Ik vond het heel erg en schaamde mij voor mijn man.

Dus ook ik besloot er iets aan te gaan doen, heb het eerst nog geprobeerd met de hele dag borstspier oefeningen doen, haha, als je radeloos bent, probeer je alles, ook met dove firming of iets gesmeerd, maar nee, tuurlijk helpt dat niks!

Ik heb me afgelopen december laten opereren in Zolder (vlakbij hasselt) en heb een lift met protheses gedaan. Echt zo'n verbetering, ik heb gewoon volume in mn borsten, wauw!

Wel heb ik aangegeven dat ik geen grote borsten wilde, en nu vind ik ze toch te groot geworden, hij zou een C cup maken en is nu een hele grote e zelfs een f geworden, daar ben ik niet blij mee, dat zal namelijk ook weer sneller gaan hangen dan kleinere borsten.

Hier op het forum zeggen de meeste dat je zoveel mogelijk cc erin moet laten doen, maar bij jou zou het ook zo zijn dat je best nog wel eigen weefsel hebt, ik heb er 200 cc er in laten doen, en vind dat al te veel, achteraf. Ik moet zeggen dat ik erg smal ben, draag omvang 70 en dan worden de cuppen ook snel groot.

Ik was 3900 euro kwijt all in. De kliniek en arts vond ik heel goed, en super vriendelijk.

Als je grote borsten wilt, is misschien een vergroting alleen al voldoende, bij mij was dit niet mogelijk omdat mijn tepel te ver onder mijn borstplooi zat.

Succes met info inwinnen!!

Gr Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast suikerspin

hoi fijn dat je reageerde echt super ja ik heb nu een 75B en zou graag zo blijven maar dan mooier van model ik hoef echt niet veel groter maar ben 25 jaar en nog te jong om al met zo lelijke borsten oud te worden

dank u voor u verhaal en de info maar ik krijg zelfs normaal een gedeelte terug van de ziekenkas omdat ik een maagverkleining heb laten doen dus hoop ik dat mijn kosten iets minder gaan zijn maar ben wel hoop vol als ik hoor dat het jou gelukkiger heeft gemaakt dan zal dat voor mij dat ook wel worden

dank u wel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn zeg, dat je wat terug krijgt van het ziekenfonds, ik moest alles zelf betalen : ( maar dan moet je echt goed shoppen, want er zijn behoorlijke prijsverschillen. bijvoorbeeld het ACCZ in zevenaar /bocholt zegt op belgische prijzen te werken, maar daar had ik 5500 euro moeten betalen!! Tussen hun en de belgische chirurg zit al 1600 euro, kun je een hoop leuke dingen van doen .

Duurt lang he, wachten.... Maar voor je het weet is het zo ver, misschien kun je ook bij 2 verschillende pc's een consult nemen. Heb ik ook gedaan, en daar kwam de 1 toch veel beter over op mij, ondanks de prijs, want ik laat natuurlijk niet iedereen aan mijn lichaam sleutelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Suikerspin,

Ik zal je ook ff mijn verhaal vertellen. Ik ben ruim 75 kilo afgevallen, dus je kunt natuurlijk ook al raden hoe mijn borsten eruit zagen... Ik heb een goed jaar geleden een borstlift (via de lollymethode, dus alleen rond de tepel en een horizontaal streepje naar beneden) en vergroting laten doen, (en tegelijkertijd een buikwandcorrectie), en ik ben er ZOOOO blij en gelukkig mee. Het heeft me echt zoveel zelfzekerder gemaakt, en dat straal je uit. Mijn man zat er niet echt mee dat ze zo hingen, maar ikzelf wel vreselijk, maar hij stond wel achter mijn operatie! Ik heb me laten opereren door Dr. Jo Vanoorbeek in het St-Augustinus in Wilrijk (antwerpen), en ben echt supertevreden. Je kunt mijn foto's van voor en na zien in de galerij.

Uh, ik betaalde zo ongeveer 4200 euro voor de lift met vergroting (was een combi-operatie, dus heb korting gekregen, maar geloof dat hij zoveel voor zo'n operatie rekent).

Welke maat jij wilt dat is alleen maar aan jezelf, dat moet jij kiezen he (voorzover dat kan dan), ik had voorheen een hele slappe 75/80B, en nu een 80E meestal, of 75F, maar het ziet er totaal niet zo uit, lijkt in het echt veel kleiner dan de cupmaat doet vermoeden.

Wat ze doen: je kunt op youtube een hoop filmpjes bekijken hoe zo'n lift in zijn werk gaat (als je ertegen kunt), ikzelf vind t altijd heel mooi om te zien! Hoe ze het toch kunnen he. Op mijn foto's kun je ook zien hoever mijn tepels gelift zijn als je naar de tatoo kijkt!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.