Ga naar inhoud

Nance : 10 juli 2012 : Dr Scholtens : Groene Hart Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben 44 jaar en moeder van twee kinderen van 19 en16 jaar.

Ik heb het forum verschillende keren bezocht om de ervaringen van de vrouwen met een bvk te lezen, dit omdat ik daar zelf al een aantal jaren over na liep te denken.

Voelde me er meteen thuis en wat een herkenning, vrouwen met de zelfde problemen als die ik had.

Ik heb jaren een cup G gehad en na ik wat afgevallen ben heb ik nu 75 F.

Een paar weken geleden heb ik de stoute schoenen maar eens aangetrokken, een afspraak gemaakt en vandaag de eerste voet over de drempel gezet bij de plastisch chirurg.

Wat een overwinning en meteen een goed gevoel.

Groetjes Nance

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nance,

Welkom op het forum!

Ik ben ook erg benieuwd waar je het consult gehad hebt.

En hou je het bij 1 consult, of ga je nog meer ziekenhuizen of klinieken bezoeken?

En als je het alleen bij deze houdt, heb je dan ook meteen de goedkeuring bij de verzekering aangevraagd?

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Heb gisteren (31-01-2012) mijn eerste consult gehad in het Groen Hart Ziekenhuis bij Dr Scholtens.

Erg aardige man, en heel duidelijk in zijn uitleg.

De assistent zorgt er voor dat de aanvraag bij de zorgverzekeraar terecht komt, die ging gisteren meteen de deur uit.

Omdat ik antistolling gebruik i.v.m. een verleden met trombose en longembolieën, moet hij eerst overleg hebben met de internist over de aanpak rond en tijdens de operatie.

Over 2 weken moet ik terug komen dan heeft hij overleg gehad met de internist en heb ik ook de tijd om mijn vragen thuis op papier te zetten zodat we die dan ook meteen door kunnen nemen. Laat het jullie weten als ik weer geweest ben.

Liefs Nance

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum...goed dat je de eerste stap hebt gezet....en ik moet zeggen bij jou gaat het procces heel vlot...wie weet wordt je zelfs voor de zomer al geholpen :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor jullie reacties.

Zou mooi zijn als ik van de zomer eindelijk een leuke bikini/BH kan kopen zonder terleurgesteld naar huis te gaan omdat mijn maat er niet bij is, daar kijk ik echt zo naar uit!!!

Gaat idd wel wel snel, nu nog de goedkeuring van de verzekeraar, dat kan wel een maand duren.

We wachten dus maar rustig af.

ik moet zeggen dat ik mij erg op mijn gemak voelde bij dr scholtens, ook door zijn duidelijke en rustige uileg denk ik.

Mijn huisarts vertelde mij dat ze hele mooie borsten heeft gezien van dr Scholtens dus dat gaf me ook wel een goed gevoel en ik

ben hier op het forum ook 2 operatieverslagen tegen gekomen van vrouwen die ook door hem zijn geopereerd en tevreden waren.

xxx Nance

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Even een update, gisteren voor 2e consult bij PC geweest en mijn hele vragenlijstje doorgenomen die hij naar tevredenheid heeft kunnen beantwoorden.

Jammer genoeg had hij nog geen reaktie gehad van de internist op zijn mail over het antistolling beleid voor, tijdens en na de operatie.

Van de verzekering was ook nog niets binnen dus afgesproken dat zodra het akkoord van de verzekering binnen is er contact opgenomen word met mij.

En laat ik nu net een brief van de CZ op de deurmat vinden en YES IK HEB AKKOORD!!!!!!!

Is dat raar heb er jaren over nagedacht en nu word ik ineens spontaan zenuwachtig.

Laat weer van me horen als ik weer meer weet.

x Nance

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je goedkeuring....en nee tis niet raar dat je ineens zenuwachtig wordt..het hoort er allemaal bij...ik hoop dat je pc snel terug hoort van de internist en kan je snel een datum prikken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!!!

Zodra de kopie van de CZ binnen is bij de pc nemen zij weer contact op met mij en gaan we weer verder met de de afspraak voor de anesthesist etc.

Dat zou mooi zijn als het nog voor de zomer gaat gebeuren, zie me al lopen met mijn nieuwe boobies in een leuke bikini hahaha.

Fijn om te horen dat het erbij hoort dat je ineens de zenuwen krijgt en dat terwijl je het zo graag wilt.

xx Nance

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Even een update, heb gisteren van het ziekenhuis een belletje gehad dat mijn operatie gepland staat voor 3 Juli a.s.

Kreeg spontaan de zenuwen, de meest gekke dingen schoten door mijn hoofd.

Ik heb dat bij andere operaties nooit zo gehad, zou dat komen omdat je voor deze operatie de keuze zelf maaktt??

Ondanks de zenuwen kijk ik er heel erg naar uit, geen pijn in mijn nek, hoofd en schouders meer, geen smetplekken meer en leuke bh's, kopen en bloesjes die wel dicht kunnen, een bikini aan zonder het gevoel te hebben dat iedereen naar je borsten loert!!

Groetjes Nance

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.