Ga naar inhoud

Esther30 : 8 maart 2012 : Dr. van Engeland : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi..

Ik ben dus Esther30..

Ik volg nu al een enige tijd de verhalen op dit forum..want ik krijg 8 maart 2012 ook een borstvergroting,heb een kleine a cup.

de operatie wordt uit gevoerd door dokter van A.A van engeland...heeft er ook iemand ervaringen met deze dokter???(had een heel goed gevoel bij haar)

ma toch zou ut fijn zijn als iemand ook haar als doter heeft gehad ;-) dan kan ik er een beetje meer van voorstellen.

Ik krijg een grote b kleine c....

ben erg zenuwachtig,niet vanwege de operatie zelf,ma voornamelijk voor de dagen erna...

heb al wel gelezen wat ik kan verwachten enzow...ma het blijft spannend ;)

nou dit was een beetje mijn verhaal... haha

Liefs Esther30 :52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi esther

Ik krijg zelf mijn bv op 20 feb. Bij wordt het gedaan door dr. van Selms. Ik ken jouw pc niet, dus daar kan ik je niets over vertellen.

Bij mij wordt het natrelle trf rond 295 cc dual plane. Zie dus ook behoorlijk op tegen de dagen erna maar ja, wie mooi wil zijn.......

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther30 :viannen_01: !!!

Gefeliciteerd met je datum. Leuk om naar je borstvergroting toe te leven. En ondertussen veel lezen hier en foto's kijken, dan word je een hoop wijzer.

Welke kliniek? Welk merk implantaten krijg je? Hoeveel cc? Rond of anatomisch? Just curious! ;)

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Esther,

Welkom op het forum. Ik heb mijn protheses sinds 16 dec. Nog steeds erg blij er mee! Ik heb zelf erg veel gehad aan het forum,ik hoop dat jij er ook veel aan hebt.

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.