Ga naar inhoud

Prive...


sporty

Aanbevolen berichten

Goede middag, administratie, of beheer van dit forum.

Ik ben al een tijdje op dit forum en vind het fantastisch, wat ik alleen minder vind, dat alles wat ik opschrijf op dit forum, ook te vinden is op google en daar ben ik niet zo blij mee! Hoe kan ik dit uitzetten of dit voorkomen?

groetjes Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, is bij mij (en denk bij iedereen) zo, het probleem ligt waarschijnlijk dat www.borstenforum.com aan de google zoekmachine is toegevoegd, en door een interne crawler (een softwarematige robot) gaat die ook verder in het forum , volgens mij kan hier jammer genoeg niks aan gedaan worden (tot spijt van velen).

Groetjes,

Marco2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is vaak met fora zo,dus je kan t beste maar zorgen dat je geen echte foto van jezelf plaatst, :viannen_51:als je niet gezien wil worden. :unsure:

Niemand weet ,als je het goed doet,dat jij het bent,dus altyd verstandig om niet je echte naam te gebruiken,helaas is er niets aan te veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.