Ga naar inhoud

BV bij dr. Malfeyt in de Valkenhorstkliniek


best_boobie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben 33 jaar en al jaren ontevreden met de grootte van mijn borsten (al sinds het allemaal een beetje groter dan een erwt werd....). Ik heb dan wel een kleine 75B, maar ik vind dat te klein voor mijn postuur. (groter=mooier vind ik)

Ik ben 1.70 lang en weeg 65 kilo, dus wil waarschijnlijk gaan voor een grote C of misschien wel een D. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van hoe het er allemaal gaat uitzien en het advies van de pc.

Op 2 februari heb ik mijn eerste consult bij dr. Malfeyt in de Valkenhorstkliniek. Ik heb een hele tijd zitten dubben over waar ik zou willen gaan, en ik heb ook heel veel op dit forum gelezen. Uiteindelijk heb ik er daarom voor gekozen om voorlopig alleen bij deze dr. een afspraak te maken. Andere opties (in eerste instantie) vond ik dr. Visser van de Arenborghoeve (die ook in de Wellnesskliniek blijkt te zitten) en dr. Sinsel in Hasselt.

Uiteindelijk toch even afgezien van dr. Visser, omdat ik toch in dit forum verhalen tegenkom van foutief gelopen operaties bij haar (ookal weet je nooit waar dat aan gelegen heeft) en omdat het consult nogal stug en kort schijnt te verlopen. Ik dacht zo: als iemand weinig tijd neemt om je alle informatie te geven waar je voor vraagt, bij zo een belangrijke ingreep, dan voelt het voor mij niet goed. Maar van de andere kant hoor je lovende woorden over haar.....

Waarom ik niet voor dr. Sinsel gekozen hebt, sja, niemand schijnt haar hier te kennen???? En dat vind ik echt heel vreemd. Als er weinig te melden valt over een dokter kan dat ook heel positief zijn natuurlijk, maar helemaal niets???

Dus voorlopig houdt ik het bij dr. Malfeyt, ik hoop dat hij mij een goed gevoel geeft. Mocht dat niet zo zijn, dan kan ik altijd nog verder kijken!

Mochten er nog mensen zijn met ervaringen over de beschreven pc's dan hoor ik die natuurlijk graag :59: En ook over de Valkenhorst zou ik graag wat meer horen.

Wie heeft ervaring met de cohesieve protheses? Ik zit sterk te neigen om hier de voorkeur aan te geven, i.v.m de 0% lek-kans. Eerst heb ik nog gedacht aan de Monobloc Hydrogel protheses, maar ik vraag me af of de gel die gemaakt wordt, gel blijft na verloop van tijd. Ben bang dat ze aan vastigheid verliezen......

Nou ja, genoeg voor dit voorstel-topic nu. Ik ga weer verder met het lezen van jullie interessante verhalen!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee BB

welkom op het forum, handig he alle informatie van iedereen!

ik herken t gedeelte van je pc niet terug kunnen vinden, over de pc waar ik door geopereerd wordt is hier ook bijna niks terug te vinden B)

maar ach ik heb er vertrouwen in en ga gewoon mijn ervaringen delen zodat een ander er weer wat over terug kan vinden :3:

verder kan ik je vragen dus niet beantwoorden maar veel lees plezier hier!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gelukkig nog maar een paar daagjes wachten heeft nu wel lang genoeg geduurd, ik ben er klaar voor :57:

ik ben benieuwd naar hoe je consult gaat verlopen!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Erika, ik ben zelf ook benieuwd :P . Het schijnt een rustige man te zijn met veel ervaring, dus we zullen zien wat hij te vertellen heeft.....

Nog 2 en een half weekje wachten...

Jij nog 3 nachtjes slapen haha. Spannend? Zenuwachtig? En weet je al hoe laat je aan de beurt bent?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB :viannen_01:

Ik heb geen ervaring met de door jou genoemde kliniek of PC's, dus kan je niet verder helpen. Internet afstruinen heb je waarschijnlijk al lang gedaan, dus volg je gevoel!

Succes met het nemen van de goede beslissing.

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon ook niet veel vinden maar ach niet iedereen zal ze ervaring plaatsen zeker niet als deze goed is!

Ik vond mijn consult gewoon fijn had er een goed gevoel bij en kreeg antwoord op al me vragen daarom maar bij 1 pc geweest.

Ja nog 3 nachtjes maar ben eigenlijk niet echt zenuwachtig, merk wel dat ik nu nog meer op t forum zit hihi :) helaas nog geen tijd, kan woensdag bellen maar ik hoop lekker vroeg!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

is goed straal jij ze maar in van afstand hihi ik zal wel laten weten of je er goed in bent :D! En inderdaad het forum is verslavend, soms kan je het beter even laten duurt t wachten alleen maar langer als je er zo mee bezig bent! Gelukkig mag ik morgen en woensdag nog gewoon gaan werken :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Spannend hoor meis! Probeer wel gewoon zoveel mogelijk vragen te stellen of anders evt. Een 2e consult plannen! Lees net even terug en je instralen heeft toch geholpen hihi was het k erover helemaal vergeten :D

Nou succes morgen! Kijk uit naar je verslagje!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, hier ben ik weer.

Vandaag bij dr. Malfeyt in de Valkenhorstkliniek geweest en mijn eerste consult gehad. Zenuwachtig was ik niet, maar had wel een hele lange lijst met vragen :56: . Ik ben drie kwartier binnen geweest en voor ik aan mijn vragenlijst begon, was de helft al beantwoordt door zijn verhaal over wat mij te wachten stond! Super!

Ook ging hij even meten en kijken wat de beste optie zou zijn. Hij zou waarschijnlijk uitkomen op ongeveer 400 cc, maar dit zou hij bepalen tijdens de operatie, door middel van een pasprothese (of hoe heet dat?). Ik heb in ieder geval aangegeven dat ik toch op een volle D cup wil uitkomen en vandaar dat hij dit voorstelde. Mijn borst is op zich redelijk breed, 13,5 cm, dus vandaar dat er voor mijn gevoel toch nog wel redelijk wat cc ingaan om van een 75B naar een volle D te gaan! Maar ik heb alle vertrouwen in deze plastisch chirurg, dus ik laat het ook wel aan hem over. Misschien dat ik wel nog een tweede consult ga plannen om nog eens te passen. Daar was nu, door mijn giga-vragenlijst, begrijpelijkerwijs geen tijd meer voor :6: .

Hij zei wel, dat ik twee weken lang mijn kliniekbh niet mocht uitdoen, dus niet douchen, 2 WEKEN LANG.... :excl: Dat zal wel lekker gaan ruiken dan.... :3: , maar ach, het is voor het goede doel....

Na de operatie moet ik een nachtje in de kliniek blijven, maar dat is eigenlijk ook wel fijn, dan krijg ik alle zorg die nodig is en kan ik de volgende dag, waarschijnlijk met drains naar huis.

Ik heb meteen een operatiedatum gekregen: 20 maart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het wordt dan Eurosiliconen, de zachte cohesive gel, ongeveer 400 cc, medium profile, dual plane geplaatst en de incisie onder de borst! Geloof dat ik nu alle info gedeeld heb...

Spannend :63: haha, maar heb er nu helemaal zin in!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even snel een update. Heb vandaag nog even naar de kliniek gebeld om een afspraak te maken voor een tweede consult. Ik wil dan vooral toch nog eens kijken naar het aantal cc en het profiel. Ik kan dan eens passen, en misschien dat ik dan een beter beeld krijg van wat het gaat worden! Van de ene kant vind ik 400 cc al best veel, maar met een projectie van 4,2 cm kom ik volgens mij maar uit op een kleine D en ik wil een grote D haha. Het moet natuurlijk wel te zien zijn!

Na het eerste consult, toen ik de operatiedatum vastlegde, heb ik aangegeven dat als er eerder een plekje vrij zou komen, dat ik dan wel graag al eerder zou willen. Vandaag zei de consulente tegen me dat er heel misschien op 6 maart een plekje vrij komt en dat weten ze morgen! Dus hoop dat ze morgen bellen met goed nieuws. Dat zou gewoon zomaar twee weken eerder zijn, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw. Oh maar nog niet te vroeg juichen haha :44: , geduld.

Jullie horen het zodra ik iets weet.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een E! Zo, dat heb ik net even besloten haha :45:

Vanmiddag om 17 uur passessie bij dr. Malfeyt en ik ga toch serieus overwegen of bigger is better toch ook voor mij geldt. Dames, wat doen jullie met me? Ik kwam hier op het forum en dacht; oke, een bv, misschien een volle C.....en zo natuurlijk mogelijk. En nu denk ik er al aan, dat als een E mogelijk is volgens mijn pc, dat ik die dan neem :44:

Ik heb net mijn laatste vragen op papier gedrukt en een foto met een voorbeeld van borsten hoe ik ze graag zou hebben. Dus ben er helemaal klaar voor! Gisteren een bh maatje 75E gekocht, dus vullen maar!! :D

Dus vanmiddag op naar consult nummer 2! Ik zal jullie uiteraard laten weten hoe het gelopen is.

Over de eventuele vervroeging van mijn operatie heb ik nog niets gehoord, dus waarschijnlijk zal het 20 maart blijven...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, heb ik net toch zitten rekenen als een meikever en kom ik erachter dat ik toch blonder blijk te zijn, dan ik in werkelijkheid al dacht. Ik ben altijd uitgegaan van een projectie van 4,2 cm, bovenop de omtrek van mijn borsten die ik nu heb (88cm). Ik telde daar maar 4,2 cm bij op, maar kom er net achter dat ik 2 borsten heb :44: , dus ook twee keer de projectie moet tellen (8,4 cm) en ik dus wel degelijk, na berekening op een DD/E uitkom na het voorstel van de pc......

Is dit uberhaupt interessant voor anderen haha?

Nu is de vraag: hoeveel cc vallen er achter de spier weg en wordt het met 400 cc een DD of een E. Dat is de vraag die ik vanmiddag ga stellen... :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ben ik weer

Ik kom net terug van mijn tweede consult en in principe gaat het dus toch de 450cc worden. Mocht mijn pc dit toch niet mooi vinden tijdens de operatie, omdat het vooral te breed gaat worden, dan besluit hij op dat moment toch de 400 cc te plaatsen. Het verschil in projectie tussen deze twee is maar 0,2 cm, dus zo veel is dat niet. De borst wordt met de 450 cc 0,4 cm breder, maar we denken dat het dan toch nog in verhouding blijft met de rest van mijn lichaam. Hè, gelukkig alle onzekerheden uit de weg geruimd en nu wachten tot 20 maart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila, jij bent er al uit... Kun je beginnen aan je scheurkalender!

Denk dat je inderdaad beetje naar hem moet luisteren ivm de breedte, als je ze opzij ziet zitten is t ook niets he!

En die 2 mm ( of 4 haha ) zal t verschil niet maken denk ik dan maar?

In elk geval, ik wens je je droomboobs toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Best Boobie, ik had voorheen ook een (hele slappe) 75 B, ook ronde eurosilliconen 450 cc (bij mij wel hoog profiel) erin gegaan, en ben supertevreden meet mijn 80E/75F nu! Je kunt mijn foto's zien in de galerij, heb er alleen ook een lift bij gehad.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.