Ga naar inhoud

Litteken verzorgen?


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik heb op 24 januari mijn borstvergroting bij Mediconsult te Haarlem.

Nou ben ik op zoek naar een goede creme of olie die ik naderhand op de littekens kan gebruiken. Wie o wie weet welke je het beste kan gebruiken?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nu zie ik dat somige de litteken verZorgen en somige niet mijn pc Zei dat ik niks mag smeren ben geopteerd 13 Jan maar het is wel droog bij mijn. En zou ook graag wat smeren zou dat kwaad kunnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, niet doen als je arts het zegt!

Crème kan zelfs schadelijk zijn, dus probeer het eerst even uit voordat je druk gaan smeren.

Zelf ben ik erg laat begonnen, 1 maand po.

Maar ze gaan er nu prachtig uit zien vind ik dan.

Minder droog, zelf gebruik ik Biodermal, juist omdat ik ook de dagcrème er van gebruik en dus zeker weer dat mijn lichaam er tegen kan.

De crème is alleen belangrijk om het litteken soepel te houden, voor de schoonheid zijn er nog geen bewezen onderzoeken die aan kunnen wijzen dat het voor iedereen beter is.

aldus onderzoek.....

Als ze hier veel schrijven ove Bio-oil zal deze ook erg prettig zijn.

Su6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! bij mediconsult verkopen ze een prima littekencreme, het heet kelo cote ofzoiets, het is duur maar werkt goed, ik heb deze de eerste drie maanden gebruikt, je mag pas gaan smeren als de knoopjes van de hechtingen zijn verwijderd en de huid goed dicht is, dit kan je overleggen op het moment dat de knoopjes worden weggehaald.

na drie maanden ben ik over gegaan op de bio-oil, ook een heel fijn product en bovendien veel goedkoper!!

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.