Ga naar inhoud

Nurse : 6 maart 2012 : Dr. Nolens : AZ Groeninge : Kortrijk


Aanbevolen berichten

Hallo ben nu 14 dagen po en moest gisteren op controle. Alles wat goed behalve dat ik veel korstvorming heb op litteken. En heb nu cilcafate ipv cicaplast gekregen en ze zouden tegen vantweekend moeten beginnen te lossen. Als dit niet het geval is moet ik terug omdat ze dan gaan kijken wat eronder zit. Hooooop nu zo dat ze eraf komen hé tegen volgende week :s

Hoelang heeft dit bij jullie geduurt vooraleer de korstjes loskwamen? of is dit abnormaal dat er een dikke korst opzit? Maak me toch een klein beetje zorgen nu, omdat ze zei we willen extra voorzichtig zijn want als de ontseking op prothese komt moet ze eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

hey nurse

ik ben ook 14 dagen po en heb ook nog heel veel korst op me litteken hoor, bij derechter wat meer.

ik moet morgen op controle komen ben benieuwd of ze dat ook tegen mij gaan zeggen :huh: .

toevallig vroeg ik me ook af waneer gaat dat eens loslaten??

ik laat je morgen weten wat ze tegen mij gaan zeggen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

HALLO

Ik ben nu overmorgen 4weken po en gisteren geeft de pc de laatste korstjes er af gedaan,ik was ook al in paniek dat het zo lang duurde,ze zijn allemaal beginnen afvallen in mijn 3de week po,en nu pas mag ik maar beginnen smeren,raar é,tis toch anders van pc tot pc,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Net wat ik me ook afvroeg :)

Ben vandaag 2 weken po, links niets meer te zien aan de tepel, rechts ook nog korstjes... En durf er niet aan prutsen... Doet geen zeer en is niet ontstoken of zo dus ik kijk t nog even aan.

Mag ook pas als alles weg is beginnen smeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeij ja ik moest beginnen smeren als de draadjes eruit waren, ik hoop dat ze beginnen af te vallen rond het weekend

ja aan prutsen zou ik zeker niet doen, maarja ze mogen er nu natuurlijk ook niet te lang op blijven hé. Ons zo'n zorgen maken voor domme korstjes :)

hey nurse

ik ben ook 14 dagen po en heb ook nog heel veel korst op me litteken hoor, bij derechter wat meer.

ik moet morgen op controle komen ben benieuwd of ze dat ook tegen mij gaan zeggen :huh: .

toevallig vroeg ik me ook af waneer gaat dat eens loslaten??

ik laat je morgen weten wat ze tegen mij gaan zeggen!

xxx

ja zou zeer lief zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog altijd niets van korstjes afgevallen :( zal nu morgen moeten bellen naar ziekenhuis of ik dan maandag mag starten met die silliconeverbanden ofniet, want volgens mij heeft dit geen zin als ik die sillicone op korstvorming leg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey deed vanmorgen mijn zalf aan als gewoonlijk en zag op een bepaald plekje dat het roder zat, was pijnlijker en heb precies het gedacht dat het wat rood gezwollen is, maar onder de hechtingsnaad. Maak me nu wat zorgen, normaal zou ik dat niet doen, maar met die prothese kan je niet voorzichtig genoeg zijn zeker.

Wat moet ik nu doen hé? Afwachten tot maandag of al naar een huisdokter gaan.

Mss is het mijn normaal afweermechanisme, maar ben toch wat bang.

Hebben jullie dit ook gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Links ondertussen alles weg, rechts pffff komt er niet af en wil er niet aan prutsen!

Ga nog paar dagen wachten maar dan ga ik toch eens foto mailen!

T doet geen zeer of zo maar we verandert gewoon niets!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nurse,

Hoe is t nu meer je. Wat doet die zalf? Is dat een soort betadine of zo iets? Heb je pijn? En krijg je hierdoor litteken weefsel?

juist de thuisverpleegkundige laten komen en er zit ontsteking onder de korstjes daarom vielen ze dus niet af en waren ze zo dik, nu fucidinezalf gebruiken en hopelijk vlug terug beter!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.