Ga naar inhoud

merk prothese BCAS? PIP of niet???


ingeske

Aanbevolen berichten

Hey,

Sinds het nieuws omtrent de PIP protheses ben ik opzoek naar het soort/merk protheses

dat gebruikt wordt in het BCAS te Brussel (door Dr D. Darius)??

Dus indien iemand deze protheses heeft of dit toevallig weet?

Ik ben die papieren kwijt en heb geen idee meer...

Is het trouwens zeker of enkel die Body & Face kliniek uit Maldegem die protheses gebruikt heeft??

Grtjs!

ps... sinds juli 2009 bv bij BCAS en ik moet zeggen - vriendelijk, to the point, snelle ingreep, relatief "goedkoop" en mooi resultaat... ik heb er nog geen seconde spijt van gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ben je te weten gekomen welke protheses er gebruikt werden? Want ik ga komende woensdag op consultatie bij BCAS.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Cereform gekregen. bij mij was het 200cc high profile onder de spier. weinig zou je zeggen, maar ik ben heel mager en er kon echt niet meer in.

Ik ben heel tevreden over het resultaat. Je mag hem steeds bellen achteraf als je vragen hebt. Vriendelijk man.

Ik ben 6weken po en voel niks meer.Ik heb ondertussen al het gras zitten maaien, kuisen enz...

normaal had hij gezegd dat ik moest wachten tot ik 8 weken po was omdat ik heel sterke borstspieren heb, maar mijn herstel is zeer vlot verlopen de laatste dagen.

Ik zou mijn gevoel volgen dat ik van jou was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Bcas kliniek is een aanrader!!!

ik heb in mei 2011 mijn borstvergroting laten uitvoeren en ik ben zeer tevreden...

Geen getreuzel, geen dagen moeten blijven; gewoon to the point! om 9u moest ik aanmelden en om 12u zat ik lekker in de auto op weg naar huis met ferme BooBs! De 10e dag al terug aan het werken. wel 8dagen vet afgezien maar geen pijn door de medicatie die je mee krijgt en het strikte plan om te volgen alsook qua verzorging!

bij vragen kan je hem gewoon mailen of bellen.Direct antwoord.

mijn littekens die je nauwelijks ziet, zeer mooi in de plooi...

Sommige klagen over het onthaal.... maar waarvoor kom je? voor info over u borsten of of iemand achter een desk die "goededag"zegt??

Ik zou geen moment twijfelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.