Ga naar inhoud

voelen siliconen


Aanbevolen berichten

Hoihoi!

Nu heb ik toch voo mij een belangrijke vraag waarvan ik eigenlijk het totaal niet weet!!! :44:

Na je bv... wanneer alles genezen is.. Voel je dan eigenlijk de siliconen?? Gaan je borsten anders aanvoelen??

Harder ofzo?? Zo ja is er veel verschil??

EN hoe groter het aantal CC's hoe meer kans dat je ze voelt?

ben nogal HEEEL curieus!! :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht laatst aan mijn moeder haar borsten voelen,.. Ze heeft 18 jaar geleden bv gehad met zoutwateroplossing.. daarna vele kg's bij haar aangekomen en de laatste maanden zwaar vermagerd.. Maar toen ik voelde, leek het alsof er een betonnen bol in haar borst zat.... Nou, dat wil ik nou echt niet!! :93:

Ofwel is haar bv al te lang geleden ofzo..

heb wel al eens gelezen dat je bij zoutwater het verschil meer kan voele dan bij siliconen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bijna 3 weken po, en moet zeggen dat mn borsten nu al zacht worden, ik zit steeds te voelen of ik de protheses kan voelen in mn borsten, omdat ik weet dat het er zit kun je het iets voelen, maar wat ik voel is heel zacht. Bij het consult bij de pc heb ik een prothese in mn hand gehad en kunnen voelen, dat voelde heel zacht en soepel aan.

Maar goed, ik heb ze nog maar net, tot nu toe valt het me mee. maar misschien is het beter als er iemand reageert die ze al een langere tijd heeft.

wat ik begrepen heb, corrigeer me als ik het verkeerd heb, dat als je ze volledig onder de spier laat zetten, ze harder aan voelen en niet zo bewegelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!!

Ik ben nu 9 maanden po en heb mijn prothesen boven de spier.

Je voelt ze heel goed zitten (de randen van de prothesen)! je kan ze bijna helemaal afgrenzen door er met je vinger langs te gaan.

Ik ben niet anders gewend en vind het ook niet irritant! Sterker nog, zo kan ik een beetje in de gaten houden of ze niet aan het draaien zijn of iets (ik heb druppelvormige prothesen)

ik ben vrij dun en heb dus ook weinig vet, hierdoor zijn de prothesen beter voelbaar onder mijn huid.

even voor de duidelijkheid: je ziet ze absoluut niet zitten!! alleen als je er met je vinger naar op zoek gaat, kun je de prothesen randen duidelijk voelen!

Het is niet zo dat als ik mijn hand over mijn borst haal dat je dan de textuur van de siliconen door mijn huid heen voelt hor! ik denk ook niet dat dat echt mogelijk is.. ik voel alleen de randen van de siliconen..

Onder de spier zal dit allicht minder zijn en misschien zelfs wel helemaal niet.

Ik heb afgelopen week mijn borst- hardheid (haha) vergeleken met die van mijn vriendin (die dezelfde maat heeft, maar dan "echt" zeg maar) en die van mij waren duidelijker harder. niet vervelend hard, maar gewoon stevig zeg maar!

Borsten waarvan je zegt, zo die zijn lekker stevig en zullen niet snel gaan hangen.

Ik hoop dat je vraag hiermee een beetje beantwoord is!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als je er zogezegd gewoon in knijpt, zijn ze beetje harder dan vroeger??

Zat wel te denken, kan niet anders he dan dat je toch beetje voelt...

Ja vraag me toch af als je ze nu evengoed zal voelen (randen enzo) als ze onder de spier zitte...

dank je voor al te anwoorde!!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht laatst aan mijn moeder haar borsten voelen,.. Ze heeft 18 jaar geleden bv gehad met zoutwateroplossing.. daarna vele kg's bij haar aangekomen en de laatste maanden zwaar vermagerd.. Maar toen ik voelde, leek het alsof er een betonnen bol in haar borst zat.... Nou, dat wil ik nou echt niet!! :93:

Ofwel is haar bv al te lang geleden ofzo..

heb wel al eens gelezen dat je bij zoutwater het verschil meer kan voele dan bij siliconen...

Het lijkt mij dat bij jouw moeder kapselvorming is: aangezien je het over een betonnen bal hebt! Ze heeft ze ook al 18 jaar...dat is voor prothesen van die tijd best wel lang!!

Siliconen borsten zijn wat steviger dan echte borsten, maar niet hard!! Het ligt ook aan de plaats waar ze geplaatst zijn. Bij mij zitten de prothesen achter de spier....dan voelen ze denk ik wat steviger aan dan vóór de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de mijne nog maar 8 dagen, en vind ze nu al zacht :P haha, wel stevig maar echt niet hard ofzo, en voel ook nergens randen echt, behalve beetje aan de zijkanten in mijn zij, maar is echt wanneer ik duw

maar kan ze niet als een ' echte borst ' vergelijken, want heb nooit van mezelf zo grote borsten gehad:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Hoi Hoi,

Ik zelf heb ze nu 5maanden en ik moet zeggen dat als ik voorover buk ik aan de onderkant de deuken voel en zie zitten. Nu is dat precies de plaats waar het litteken zit.

Misschien dat het nog verder moet genezen..

Ikheb ze dual plane, dus deels onder de spier. aan de bovenzijde totaal geen voelbare of zichtbare protheses. maar hoe minder vet je hebt hoe beter je ze zelf voelt..

Het is trouwens als ik zit of sta niet zichtbaar hoor, alleen als ik vooroverbuk..

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

okeee,, ik lees toch al verschil met mensen die voor of tussen of achter spier zitte...

Moeste ze 'voller' aanvoele zouk wel ni erg vinde.. heb ik tenminste geen slappe tietjes!!:D

Ja ik heb eigenlijk ook nooit aan natuurlijke grote borsten gevoeld, kan ik mss morgens eens vragen aan iemand :101:

Als ik me buk ofzo en ik voel ze, dat maakt niet uit.. zolang ik of men vriend ze maar ni te goed voele als ik gewoon zit ofzo...

Denk ook, met achter de spier dat je dat minder zal voelen...

Ja denk mss ook dat van mijn moeder kapselvorming ofzo zal zijn.. was echt KEIhard! Maarja, ze wil ni opnieuw opereren ofzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis!

Ik ben ruim 3 maand po!

Ik ben zeer tevreden.

Ik heb wel 85% gevulde gel siliconenen.

Denk dat dat nog iets soepeler is dan 100% gevuld!

Ik heb er specifiek naar gevraagd!

Vind ze erg zacht, kan ze helemaal inknijpen ook.

Ze zijn idd iets steviger dan voor de operatie, maar dat vind ik juist veel mooier dan een slappe hap!

Mijn vriend zegt dat ze niet van echt te onderscheiden zijn!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis!

Ik ben ruim 3 maand po!

Ik ben zeer tevreden.

Ik heb wel 85% gevulde gel siliconenen.

Denk dat dat nog iets soepeler is dan 100% gevuld!

Ik heb er specifiek naar gevraagd!

Vind ze erg zacht, kan ze helemaal inknijpen ook.

Ze zijn idd iets steviger dan voor de operatie, maar dat vind ik juist veel mooier dan een slappe hap!

Mijn vriend zegt dat ze niet van echt te onderscheiden zijn!

Succes!

Hoe weet je of ze 85% of 100% gevuld zijn?

Mijn pc heeft me daarover niks verteld.

Ook op het kaartje dat ik meekreeg zie ik daar niks van vermeld staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi best_boobie

Hoi Benetton,

sorry, zie dat ik die vraag die ik net in de shoutbox stelde, beter hier even kan stellen. Hoe was je gesprek vandaag? En weet je al wanneer je geopereerd gaat worden en waar?

xxx BB

hooi, als alles goed verloopt (17 februari weet ik als ik mijn verlof toekrijg) , wordt ik geopereerd 18 juli, in oostende.... 400cc rond achter de spier.. daar ga ik wel happy mee zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Benetton,

Dit is zeker geen rare vraag, ik vroeg me dat ook af voor mijn operatie. Want je hebt toch altijd een bepaald beeld van silliconen.

Mijn ervaringen zijn dat ik ze in het begin echt hard en 'opgefokt' vond, ze oogden erg rond en je zag de omranding. Maar zoals je waarschijnlijk zelf al gelezen heb moet je geduld hebben met je silliconen! Ik heb ze nu twee jaar en nu kan ik pas zeggen dat ze er ECHT uitzien. Geen opgefokte ronde dingen meer maar mooie malse natuurlijke borsten. Ik voel ze alleen zitten als ik voorover buig ( je voelt zo een geribbeld iets ). Mijn vriend die het hele proces gevolgd en gevoeld heeft, zegt dat hij ze heeeeeeeeeeel natuurlijk aanvoelen vind ( en hij heeft al meer borsten vast gehad als mij, dus ik zal hem maar geloven)).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon ze wel aardig snel masseren en dat heeft bij mij geholpen. Eerst waren ze hard en vooral zwaar, later werden ze zachter. Maar het heeft heeeeeel lang geduurd voordat ik weer op mijn buik kon slapen. Mijn borsten kan ik gewoon prima bewegen, maar bij druk van voren voelde het een lange tijd aan als 2 zakjes zand.

Ze voelen trouwens helemaal als mijn eigen borsten, ook wel vrij snel. Maar alleen de druk van voren was een lange tijd minder prettig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! ik heb ze ruim 5 maanden, 310cc rond op de spier, als ik zelf voel dan kan ik het wel een heel klein beetje voelen onderaan mijn borsten, mijn man zegt het helemaal niet te voelen,

ik moet er wel bij zeggen dat ik wel wat borstweefsel van mezelf had en ook een beetje vet...

het ziet er heel natuurlijk uit, ik heb ook "hang" dat vind ik persoonlijk mooier en ook beter bij mijn leeftijd passen (44)

heel veel succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.