Ga naar inhoud

Lien : 4 januari 2012 : ... : Medisch Centrum Alkmaar


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik kom mij ook even voorstellen.

Ik heb mijn eerste afspraak 29 september in het MCA

Zijn er hier meer die daar voor een borstverkleining gingen?

Ik ben ook heel benieuwd welke methode ze in het mca gebruiken. Het sleutelgat of het anker. Ik kan niet wachten voor de eerste afspraak, wat duurt het lang...

Gr. Lien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier op het forum :136: ...waar ligt MCA?..is dat maastricht?

Als je vragen hebt voor je eerste consult stel ze gerust...voor mij zelf is het ook spannend want ik wordt volgende week de 21ste geopereerd.. :136:

Ik zou je aanraden de operatie verslagen door te lezen om te kijken of de naam van je PC of het ziekenhuis er in voor komt...er zijn zoo veel ervaringen om over te lezen en helpt een beetje met het wachten :blush:

xx

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahum :62: ..2 1/2 week gaat zo voorbij hoor ;) ...het wachten erna voor een datum etc..is nog langer...Geduld zal het woord zijn dat je door dit hele proces door zal horen en zelfs erna als je aan het genezen bent... :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je voor jezelf al een klein beetje overtuigd bent dat je daar geholpen wil worden, dan zou je alvast je operatiedatum vast kunnen leggen ;)

Mocht je consult niks zijn.. Dan zeg je de operatiedatum af.

Scheelt je weer 2 wkn wachten :136:

Succes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 2 fibro-adenoomen weg laten halen 2 jaartjes geleden uit mijn borst..moet zeggen die dingen waren best groot...beetje eng mr goed ze zijn er nu uit..

Ik hoop voor je dat je consult goed verloopt en dat je ook snel je goedkeuring binnen hebt..

Liefs,

Yanet :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou morgen is het zo ver voor jou...je eerste consult..heb je een vragenlijstje voor alles die je wilt vragen?

We horen wel hoe het allemaal is verlopen..

Liefs,

:36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste consult ging best snel.

Hij heeft gekeken en een brief gemaakt voor de verzekeing en dat ik er vanuit kon gaan dat t gewoon vergoed zou worden.

Verteld aan de hand van plaatjes hoe ze het doen.

Nadat het goedgekeurd wordt moet ik nog terugkomen.

Ik hoop dat unive snel hun goedkeuring geven.

Nu moet het ook gewoon al morgen gebeuren, ik ben ze zo zat........Ja ja geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je eerste consult zo goed is gegaan..ik hoop dat je snel goedkeuring krijgt en dat je dan ook snel een datum kan inplannen...zijn er ook extra dingen waar je rekening mee moet houden omdat er een fybroadenoom uit moet of niet?

Liefs,

:36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh das wel mooi...bij mij is mijn oude litteken die ik had van de fibro-adenomen operatie weggehaald tijdens mijn bvk....het stoorde mij niet maar ik was er wel gewend dat tie er zat...en nu poef magisch weg hahaha :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik was vandaag behoorlijk knorrig.

Ik belde unive vandaag met de vraag hoe het ermee stond.

Hoor ik dus van unive dat ze niks binnen hebben...GGGRRR wacht ik hiervoor vier lange weken.(aardige mevrouw trouwens van unive)

Ziekenhuis gebeld, zij zeggen dat ze hem 18 oktober verstuurd hebben.

Ze zouden hem opnieuw faxen vanmiddag naar unive, morgen maar bellen naar unive of ie nu wel is aangekomen.

Zo ik moest even mijn verhaal kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou das wel balen zeg! Zeker omdat je nu weer opnieuw moet beginnen met wachten. Hopelijk behandelen ze de aanvraag een beetje snel. Bij mij zat er 10 dagen tussen het versturen van de aanvraag en dat ik de goedkeuring in de bus zat. Maar ik zit bij Delta Lloyd, dus ik weet niet hoe snel ze bij Unive zijn.

iig nog even succes met wachten!

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lien,

vervelend voor je dat je nog langer moet wachten tot je wat weet...

Geduld op moeten brengen en onzekerheid,zijn geen leuke dingen.

Ik wil je veel succes wensen en hoop dat je snel iets zult horen!:-)

@Kir....voor jou is het echt aftellen ook he?:-)

Jij gaat 1 dag voor mij...nog even....

succes meiden!

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Ik dacht dat ik vanmorgen al een stukje geschreven had maar kan het niet terugvinden, dus nogmaals:

Goedkeuring is binnen :43:

Ik word op de opnamelijst geplaatst. Dit kan zijn in december of in januari (ik hoop zo in december)

Volgende week donderdag moet ik wel weer op consult komen bij de plastische chirurg. Is dit standaard? of gaat dit om de maat enzo?

Ik ben super blij, ontzettend ongeduldig en zo blij.

Groetjes Lien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey gefeliciteerd met je goedkeuring...

Het kan standaard zijn verschillende consults me je PC is normaal..maar elke PC werkt ook anders dus succes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

ik zie dat je de goedkeuring al gehad hebt. gefeliciteerd:D

welke methode gaan ze bij jou gebruiken? bij mij heb de de J methode gebruikt. dit is de nieuwste methode op dit moment. dit houdt in dat er minder grote littekens zijn dat met een anker of sleutelgeat methode..

Liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je de goedkeuring binnen hebt!

Hebben ze in het ziekenhuis ook gezegd hoe lang het ongeveer zal duren voordat ze je kunnen opereren?

Het zou idd wel prettig zijn als het dit jaar nog kan, want hoe eerder hoe beter toch?

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.