Ga naar inhoud

pijn na bijna 3 weken


Aanbevolen berichten

Het is nu bijna 3 weken dat ik mijn BV heb laten doen. Nu lees ik heel veel dat dames al heel snel geen pijn meer hebben aan hun borsten, maar die van mij doen echt nog wel zeer hoor!! Als ik er zachtjes in duw dan is dat toch nog wel behoorlijk gevoelig. Is dat normaal, hebben meer dames dat nog of onthoudt ik alleen de heeeele positieve verhalen die ik hier lees?? :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Debbie,

Bij mij is het vandaag ook 3 weken geleden, ben 19-12-2011 geopereerd, door Dh. v. Onselen. en ik heb af en toe wel een gespannen gevoel, maar zeker geen pijn meer!! Ik masseer nu ook de littekens (sinds vandaag) en dat voelt goed en ze zien er heel mooi uit, en tuurlijk zijn ze nog wel gevoelig maar ze doen geen pijn! En het is natuurlijk wennen doordat ik ook een buikwandcorrectie heb gekregen is het soms nog gespannen maar dat kan ik geen pijn voelen.

Maar ik denk dat dat per elk individu, anders is de één heelt sneller dan de ander daar kan je gewoon niks aan doen en daar zal je mee moeten omgaan maar als je echt heel veel pijn nog heb, zou ik toch de kliniek bellen, denk toch dat het nu wel een beetje af moet nemen!!

Veel sterkt en succes

L. Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu 18 dagen po en heb ook nog pijn, ook als ik ze niet aanraak, maar met lopen en bewegen al. Mijn rechterborst doet nog veel pijn.

Ik weet niet wanneer je pijn vrij zou moeten zijn. ik ga woensdag op controle, dus dan zal ik het wel horen

gr risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ik heb dual plane plaatsing gehad en heb ook veel last gehad.

dit is dus m'n derde wissel en er voor heb ik dit nooit zo ervaren.

nu gaat het redelijk op en af.

voel wel harde plekken onderin wat dat is weet ik niet.

volgende week maandag eindcontrole ben benieuwd.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen harde plekken, het voelt allemaal redelijk soepel aan de buitenkant en hard en strak nog aan de binnenkant. maar de pijn voel ik het meest net boven mn tepel en dan rond naar beneden, net of er een tennisbal in zit...zo'n spanning.

succes maandag op je eindcontrole!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu bijna 4 weken po en heb vrijwel geen pijn meer. Ze worden wat hard als ik te veel doe of te ver reik. Dat kan even een pijnscheutje geven. Voor de rest zijn de littekens nog wel wat gevoelig,maar niet hinderlijk of zo. Die sportbh drukt er op en dat is een irritant gevoel, heb er al doekjes tussen gedaan,zodat het niet gaat wrijven.

Heb geen harde plekken in de borsten zelf. Ze zijn nog wel wat stevig,maar volgens mij zijn ze al wel een stukje zachter....dus geduld....tepels zijn nog wel heel gevoelig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ook ik ben geopereerd op 18 Dec, en heb soms ook nog pijnlijke borsten. Vooral deze nacht had ik echt pijnscheuten (en dat is wel de eerste keer).

Maar verder zijn ze ook heel gevoelig bij aanraken (vooral onderaan de borst en zijkant).. en litteken doet ook pijn en rood.

Om 9u30 moet ik op controle, ben eens benieuwd.

Groetjes Tammy xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik wilde even laten weten dat bij mij alles goed is. mijn borsten hebben nu na 3 weken al soepelheidsgraad 1. de pc was erg tevreden. de pijn in rechterborst komt omdat daar de huid strakker getrokken is dan links, en omdat ik rechtshandig ben. Het zag er allemaal heel normaal uit, het bultje onder in mijn borst zit precies op het 3 landen punt en zit daar omdat de hechtingen aan het oplossen zijn en waarschijnlijk wat littekenweefsel.

Ik mag alles weer zo'n beetje doen als ik maar naar mn lichaam luister.

Ik heb vannacht ook voor het eerst weer goed geslapen omdat ik op mn zij geslapen heb, nu deed dit bijna geen pijn meer.

Gr risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben nu 8 dagen po, ik heb eigenlijk maar op 1 plaats nog pijn, namelijk waar de wonde is aan de rechterborst.

In de dag valt dit mee, 's avonds heb ik er echt pijn in, vanaf ik in de zetel ga zitten begint het.

In de zetel zit ge zo een beetje achteruitleunend, en dan krijg ik een immense pijnscheut.

Heb dus gisterenavond heel de avond vanop een stoel tv gekeken.

Ik zie er echt tegenop om te gaan slapen, want dat is het ergst, ik slaap in een hoek van 45 graden.

Ik leg me neer, en na een paar seconden komt die pijnscheut, na een tijdje trekt dit geleidelijk aan weg.

Hoop dat dit niet te lang meer duurt, is echt niet te doen van de pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.