Ga naar inhoud

misschien een hele genante vraag?


kleintje13

Aanbevolen berichten

haha wat leuk om dit allemaal zo te lezen zo komen de verhalen mooi los :3: . Ook hier de 2 week weer begonnen en hem het werk laten doen en de bh aangehouden. Gaat prima!! Nu is inmiddels de bh uit en is mijn hubby er helemaal blij mee hihi!! En ik natuurlijk ook

en voel me er nu helemaal happy mee!! Gewoon je gevoel volgen komt goed!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn vriend de eerste 2 week niet eens het woordje seks horen zeggen. Hij heeft het helemaal niet te sprake gebracht en het initiatief kwam van mijn kant. Zo wist hij ook dat ik het proberen wou.

Nu maken we,zoals ik in een eerder bericht zei,een inhaalslag :46:

Het kan nu nog,straks 4 maanden helemaal niet meer.... :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha leuk om al deze verhaaltjes te lezen :3: maar ook wij zijn de 2e week weer begonnen hij mocht natuurlijk het werk doen en ik hiel de bh aan, ging helemaal super!! En nu zijn we bijna 6 weken verder en de bh is uit en oh wat geniet hij ervan!! En ik natuurlijk ook nog elke dag ik ben er zo blij mee!! Volg je gevoel dan komt het vast goed! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn vriend de eerste 2 week niet eens het woordje seks horen zeggen. Hij heeft het helemaal niet te sprake gebracht en het initiatief kwam van mijn kant. Zo wist hij ook dat ik het proberen wou.

Nu maken we,zoals ik in een eerder bericht zei,een inhaalslag :46:

Het kan nu nog,straks 4 maanden helemaal niet meer.... :103:

haha die van mij ook niet. toevallig vroeg hij de laatste dagen wanneer we weer mochten stoeien. hihi. Nu langzaam begin ik er ook behoefte aan te krijgen, maar voordien niet hoor. En ik vind niet dat je je vriend afstraft om geen sex te hebben! Een relatie draait toch niet alleen om sex, ik vind sex wel super belangrijk in onze relatie, maar als het eventjes niet kan, gaat het gewoon niet. Een man kan zich prima zelf helpen hoor als de nood te hoog wordt, hahaha! En daar zou ik hem ook nog wel bij willen helpen, maar ik ga niet tegen mijn zin in of met pijn gemeenschap hebben.

Ach, wij hebben 3 kinderen, zal het ook wel mee te maken hebben, we hebben na de bevalling ook korte pauzes in moeten lassen. Wij praten er heel goed over, want ik wil ook niet dan hij te kort komt, maar het is gelukkig prima in balans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn vriend de eerste 2 week niet eens het woordje seks horen zeggen. Hij heeft het helemaal niet te sprake gebracht en het initiatief kwam van mijn kant. Zo wist hij ook dat ik het proberen wou.

Nu maken we,zoals ik in een eerder bericht zei,een inhaalslag :46:

Het kan nu nog,straks 4 maanden helemaal niet meer.... :103:

Jeetje 4 maanden niks hoop dat je het uithoud :153: is hij vaker lang weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn nu 2,5 jaar samen en dit wordt zijn eerste reis (werk) dat we samen zijn. HIj is wel vaker weg geweest voor een lange tijd,maar toen hadden we nog niets met elkaar. Vorig jaar moest hij 3 week weg en dat was al laaaaang! Vooral ook omdat het contact zo moeilijk is,bereik is slecht en hij moet zich inschrijven om te bellen (1 tel.met 200 man)

Ik kijk er verschrikkelijk tegenop! Maar hij eigenlijk nog meer....

Ik zal hem zo vreselijk missen!:'-(

Mei is nog zo ver weg!

Maar om een beetje on-topic te blijven ;-)

Ik blijf er bij,doe waar je je zelf goed bij voelt. Je lichaam is zo enorm veranderd,dat is wennenvoor beide partijen.

Toen ik initiatief nam vroeg hij mij zelfs of het echt wel kon enzo. Het gaat steeds beter. Het is alleen nog lang niet mogelijk om alles volop te doen als voorheen.

Dat doen we in Mei dan maar.

Raar eigenlijk ook te bedenken dat hij weggaat terwijl ik nog in de kliniekbh en band moet lopen. En dat als hij terug is mijn borsten waarschijnlijk alweer heel anders zullen zijn.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn nu 2,5 jaar samen en dit wordt zijn eerste reis (werk) dat we samen zijn. HIj is wel vaker weg geweest voor een lange tijd,maar toen hadden we nog niets met elkaar. Vorig jaar moest hij 3 week weg en dat was al laaaaang! Vooral ook omdat het contact zo moeilijk is,bereik is slecht en hij moet zich inschrijven om te bellen (1 tel.met 200 man)

Ik kijk er verschrikkelijk tegenop! Maar hij eigenlijk nog meer....

Ik zal hem zo vreselijk missen!:'-(

Mei is nog zo ver weg!

Maar om een beetje on-topic te blijven ;-)

Ik blijf er bij,doe waar je je zelf goed bij voelt. Je lichaam is zo enorm veranderd,dat is wennenvoor beide partijen.

Toen ik initiatief nam vroeg hij mij zelfs of het echt wel kon enzo. Het gaat steeds beter. Het is alleen nog lang niet mogelijk om alles volop te doen als voorheen.

Dat doen we in Mei dan maar.

Raar eigenlijk ook te bedenken dat hij weggaat terwijl ik nog in de kliniekbh en band moet lopen. En dat als hij terug is mijn borsten waarschijnlijk alweer heel anders zullen zijn.

Liefs!

Jeetje dat lijkt mij echt moeilijk!

Ik vind het al zwaar om maandag tot donderdag door te kunnen komen als we niet samen kunnen zijn.

Je borsten zullen inderdaad nog flink veranderen, lijkt me rot om dat niet te kunnen delen.

Maar zie het zo; als hij terugkomt ziet hij je borsten in de mooiste staat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het niet laten om ook even in dit topic te reageren :P

Ik had er eerlijk gezegd ook nog helemaal niet over nagedacht hoe dat straks in zijn werk zal gaan na mijn BV, ik verheug me alleen maar op de boobs, ha ha.

Maar ook wij hebben kinderen en hebben dus ook de ervaring hoe het is om een tijdje 'droog te staan'.

M.n. net na de bevallingen, maar ook tijdens de borstvoedingsperiode vond ik het niet echt een succes met van die lekkende gevallen, ahh, mijn mannetje heeft dus al heel wat moeten doorstaan. :56:

Maar een goede relatie kan een periode met wat minder seks wel overleven hoor!

De eerste dagen/weken? na mijn BV dus misschien even zonder, maar dan des te meer genieten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi zo ben ik ook wel een beetje hoor!!

Soms doe ik het gewoon voor hem niet omdat ik ''geen zin'' heb :D

Vind het gewoon leuk voor hem en om te doen haha!!

Maar jee ik hou 2 dagen zonder mn vriend maar net vol laat staan 4 maanden :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Ik heb inmiddels al twee keer seks gehad. Moet zeggen dat de eerste keer wat rustig aan moest (dit was ongeveer na 5 dagen P.O.) en dat de tweede keer al een stuk gemakkelijker ging :) Natuurlijk wel netjes mijn sportbh nog aangehouden... Maar ik moet zeggen dat ik juist wel zin had in seks, maar misschien komt dit ook omdat mijn vriend zo lief voor me heeft gezorgd en ik zo blij met hem was.

Leuk om te zien dat dit ook besproken kan worden! Hihi!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Parkiet.

Ja die dagen ken ik ook...van maandag t/m donderdag en om de week tot vrijdag. Die zijn inmiddels het ergste niet meer voor mij,maar blijft moeilijk.

Gelukkig wil hij dit niet eeuwig doen. Weet je wat hij zegt? Mijn ideale baan is een baan waarbij ik elke avond bij mijn gezin aan tafel kan schuiven :55:

Nog 3 nachtjes........

@Pipseflips.

Dank je wel,ik hoop het ook......

Vrees alleen het ergste....Pfff..Mei...

Lang leve dit forum! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Parkiet.

Ja die dagen ken ik ook...van maandag t/m donderdag en om de week tot vrijdag. Die zijn inmiddels het ergste niet meer voor mij,maar blijft moeilijk.

Gelukkig wil hij dit niet eeuwig doen. Weet je wat hij zegt? Mijn ideale baan is een baan waarbij ik elke avond bij mijn gezin aan tafel kan schuiven :55:

Nog 3 nachtjes........

Gelukkig maar zeg! Ik heb ook liever een 9 tot 5 baantje op doordeweekse dagen en mijn vriend gelukkig ook.. nu nog samenwonen :P

Geniet nog even samen nu het nog kan! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kenza.S

Hij is vaker zo lang weg geweest,maar toen hadden wij nog niks met elkaar. Dit wordt 'onze' eerst lange reis.

Daarna gelukkig niet meer! Hij wil niet meer. Nu ook niet,maar nu moet hij ,hij heeft geen keus.

Ach,ik denk maar zo ,als we dit aan kunnen ,dan kunnen we vast heel wat aan. Ik probeer er niet te veel aan te denken en door de weeks zal dat ook wel gaan omdat ik dat wel gewent ben ,maar de weekenden zullen flink minder zijn. Ook zal hij de 7e verjaardag van onze zoon missen ,wat natuurlijk ook erg jammer is.

En als ik er nu aan denk ,4 maand droogstaan ,om maar een beetje on-topic te blijven :blush: Lijkt me echt vreselijk! Om zo lang intimiteit te moeten missen...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.