Ga naar inhoud

misschien een hele genante vraag?


kleintje13

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Dit is misschien een hele genante vraag, maar ik loop er al een paar dagen tegenaan.

Nou hier komt hij :blush: .

Ik en mijn man willen heel graag intiem zijn :wub: , maar ik vind wat heel erg eng, ben bang dat ik een verkeerde beweging ga maken, en om heel eerlijk te zijn, vind ik alleen op mijn rug liggen niks aan.

Nu was mijn vraag wanneer waren jullie weer intiem met elkaar, of hebben jullie 6 weken gewacht. kan mij niet voorstellen dat ik 6 weken moet wachten.

Graag jullie mening ben benieuwd hoe julllie dit punt hebben overleeft. ik stond er ook niet bij stil dat dit ook nog een probleem ging worden :blush:

xxx kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames!

Na krap een weekje weer heeeeel voorzichtig weer geprobeerd. Ging prima, met de nodige ''aanpassingen'', haha! Gewoon niet al te wilde bewegingen maken, maar je partner 'het werk' laten doen :) En als je toch pijn krijgt, heb je in ieder geval een poging gedaan toch...?

Succes! :)

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, leuk die verhalen ,maar die van mij moest toch echt 3 weken wachten, ik heb ook bwc dus en dat enen kan nog echt niet, nu is mijn vriend nog al van de snelle ha :45: ha .Dus was zo gebeurt ik zelf moet er nog niet aan denken :107: ben er ook helemaal niet mee bezig hahhahahah :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan al vrij snel na je bv weer intiem zijn met elkaar hoor, ik zou alleen de eerste periode je bh nog ff aanhouden de eerste keer dat ik het zonder bh deed was ik 2 weken po maar hield mn boobs toch stevig vast hoor, in sommige standjes en als het er wat heftiger aan toe gaat is het prettiger je bh aan te hebben ;)

succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon het na 3 dagen ook niet laten hoor, ben bovenop m gaan zitten maar na even toch weer bh aangedaan en het hem laten afmaken want op mijn armen leunen was best eng...haha maar was de moeite waard! :blush:

Vond het wel eng want was bang dat mijn siliconen onder mijn spier vandaan zouden schieten..haha maar de drang was toch sterker... :55:

Gewoon voorzichtig zijn en niks forceren en vooral genieten...

Liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben hier al een topic over :D

Wanneer na de bv weer sex?

Maar gewoon je gevoel volgen meid!! Na 5 dagen kon mn vriend het niet meer houden hihi heel voorzichtig maar ging wel :D

Luister naar je lichaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier wordt inmiddels een kleine inhaalslag gemaakt. :55:

We zijn na volgens mij een kleine 2 week weer voorzichtig aan begonnen,eerst met de bh aan en als het goed voelt dan doe ik hem soms ook wel uit,maar ik hou mn boobs wel vast :blush:

Helaas moeten we het hier voorlopig ook mee doen aangezien mijn lief over een paar dagen voor 4 maand weg is :103: Dan kan het helemaal niet meer tot begin mei,dus nemen we het dr nog van nu het nog kan.

Ik denk dat je gewoon moet luisteren naar je lichaam en niet al te spannende capriolen moet gaan uithalen. Doe wat voor jou goed voelt.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, er zijn veel mogelijkheden in de sex...... Aan penetratie wilde ik nog niet denken, iedere stap die ik nam deed al pijn, laat staan dat....!

Wij zijn overgegaan naar orale sex, dat ging prima nergens last van gehad. Nu 2,5 week po, zou ik penetratie wel aandurven, maar ik ben zo moe dat het er nog niet van is gekomen en nu moet mijn man 3 daagjes weg.... dan zijn we alweer 3 weken verder, en lijkt me sex geen probleem meer.

Xx ris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Wij hebben het na 2 weken gedaan. De eerste 2 weken had ik zoveel pijn toen wilde ik er nog niet aan denken. Eerst deed ik het ook met bh aan en nu heb ik mn boobs lekker bloot. Wel als het er wat heftiger aan toe gaat hou ik mijn borsten vast. Het is goed te doen maar ook ik blijf het nog best wel eng vinden hoor.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij op 4 dagen po denk ik..

Was van dag 1 al aant zeuren, maar toen ging het voor mij echt niet, maar ja kan hem ook niet zonder laten natuurlijk

Heb me gewoon neergelegd en hij heeft al het werk gedaan haha :P zijn genoeg standjes hoor meiden dat ie je geen pijn mee doet of je boobs niet bij aanraakt

En nu is die ffe zijn hormonen kwijt en zit ik terug rustig :P , mijn hoofd staat echt niet naar seks eigenlijk nu, maar kan hem er moeilijk voor straffen he :) , ik heb natuurlijk mijn bh wel aangehouden toen, zonder bh douchen vind ik zelfs al eng, laat staan seks :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dames bedank voor jullie reacties, was bang dat ik de eenigste was die dit punt eng vind. mijn man kon ook niet wachten de eerste week ging het nog maar de tweede week begon hij toch te zeuren :154: maarik vond het gewoon eng om te doen. nou ga het voorzichtig proberen :55: . ben dan ook van het gezeur af :45:

xxx kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Toch nog een reactie, mijn vriend heeft zich er gewoon bij neergelegd, ik heb lift + implantaten en buikwandcorrectie gehad, en hij wist voorlopig geen sex en dan is het gewoon zo, even dat er voor over hebben, hij heeft niet gezeurt, maar hoorde toch wel elke dag hoe erg hij het miste!! dat heb ik dus 3 weken volgehouden, en toen oraal m,n ding gedaan :45: Ik moet wel eerlijk zijn denk totaal niet aan sex ben er helemaal niet mee bezig...

veel succes dames.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat er vrouwen zijn die het alleen voor hun vent doen. Als je geen zin hebt, heb je toch geen zin, jammer dan voor hem! Vooral in deze situatie moet hij maar begrip opbrengen, is tenslotte ook voor hem toch?! Je hebt tenslotte wel een operatie gehad!

Tuurlijk heb ik het ook wel eens tegen mn zin in gedaan, maar ik ga niet pijn lijden omdat hij er zonodig over heen moet, echt niet.

Poe, mijn vorige relatie was sexverslaafde, ook ik moest het toen om de dag doen, ik lag ondertussen boodschappenlijstjes te maken, en hoopte dat hij zo snel mogelijk klaar was. Dit doe ik dus echt noooooooit meer, ik was heel jong en onervaren, maar als ik niet in de mood ben, gaat er ook echt niks gebeuren hoor, dan kun je er toch helemaal niet van genieten?

Ik vind sex heel fijn, maar niet tegen mn zin in of omdat het moet. Nu klinkt het alsof wij nooit sex hebben, maar dat is echt niet zo hoor, het is zelfs vaak zo dat ik teleurgesteld word ipv andersom.

Xxris

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is niet zo zeer dat ik geen zin heb in tegendeel juist wel :55: maar ik ben bang dat ik wat verkeerd beweeg en dat wil ik niet, ik ben zelf niet zo'n iemand dat plat gaat liggen er ga er maar overheen, maar je kunt op dit moment denk ik niet anders en daar heb ik geen zin in :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er niet veel zin in, maar ga hem daar niet voor afstraffen, geen beeld in jullie koppies printen dat ik daar lag te huilen ofzo terwijl we sex hadden ;). Heb geen pijn gehad, als ik pijn had gehad tijdens was hij ook wel gestopt, questie van we gaan het toch proberen of het gaat, en het ging, alleen stond me hoofd er niet naar.

En ja als ik geen zin heb, geef ik na paar dagen wel toe, met plezier zelfs.. Want een relatie heb je met TWEE, en ik ga mijn mannetje niet straffen omdat ik geen zin heb, en geen egoist zijn. Hopelijk zijn de commentaren nu van de baan van veel meiden laten zich doen, want het heeft daar niks mee te maken. En het was en is geen questie van ik doe het omdat het moet, ik heb er ook van genoten, maar als ik had gezegd neen, dan was het ook wel ' neen ' geweest. Maar na enkele dagen ga ik niet nee blijven zeggen, en zeggen oke we proberen en zien of het gaat of niet. En hij zou het ook niet met me doen als het me pijn zou doen hoor.

Denk dat dit geld voor alle meiden die het beetje voor hun mannetje deden :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.