Ga naar inhoud

huidige mediaberichten over slechte inplantaten


Aanbevolen berichten

beste allemaal ,

ik vraag me af of jullie (voor de mensen die het nog niet hebben laten doen)

je laten leiden door de media aandacht die er op het moment is over slechte inplantaten.

Ik heb er zo lang over gedroomd, als ik dan eindelijk heb besloten het te laten doen komen er

enge berichten over in het nieuws, niet zomaar iets maar heftige en voor de gedupeerden vreselijk nieuws.

In hoeverre kun je nu de andere inplantaten vertrouwen?

Ik zag op de lijst dat het Lucas Andreas ook de PIP inplantaten heeft geplaatst, terwijl ik vorige maand er stellig van overtuigd was dat ik het daar zou laten doen..

Ben nu wel weer wat minder enthousiast, maar vind het aan de andere kan zo jammer want ik wil zooooo graag.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb het ook nog niet lang geleden beslist om het te laten doen, ergens eind december en toen zag ik idd ook alles in de media.

Ik dacht ook: is dit nu een teken ofwat?

Ik heb me er niet door laten leiden, en gezien welke implantaten al lang op de markt zijn. Die zullen wel goed zijn dan hé, als nog niemand komen klagen is na zovele jaren. Ik heb monobloc implantaten nu, die zijn cohensief met een ruwe achterkant, Bijna onmogelijk op lekken. Werd mij natuurlijk verteld he :D Ik heb in ieder geval nog geen slechte ervaringen met die implantaten gelezen en ze zijn al redelijk lang op de markt!

Grtzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.