Ga naar inhoud

Nieuw Forum - Problemen - hier melden aub


Aanbevolen berichten

*** Normaal reageer ik altijd door tekst te typen in het vakje: voeg antwoord toe, onderaan de pagina. Maar nu krijg ik dat niet gepost? Ik doe t nu door bovenaan de pagina te klikken op dit bericht beantwoorden (oid), maar vind het in dat textblok onderaan makkelijker.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een ander probleempje.... Ik las van die twitter-account... Ik heb zelf geen twitter en weet niet hoe het werkt, maar ik weet wel dat veel mensen hier anoniem hun verhaal komen doen.... Het lijkt me niet juist als posts die hier gedaan worden, automatisch doorgesluisd worden naar Twitter. Ik weet niet of het zo in z'n werk gaat, maar ik wil het maar even aangeven. Er zijn meer mensen die dit niet prettig vinden, maar ik vind het belangrijk om het even te melden.....

Hoop dat dit veranderd kan worden?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen kan berichten van het forum tweeten op twitter, daar kan ik niks aan doen.

Ik zal mijn account weg doen en niet meer tweeten.

Alhoewel elke gast hier alles kan lezen !?

Groetjes

Admintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel het ook niet vervelend, maar je kiest er zelf voor om op het forum te zijn. Je kiest er daarmee niet voor om ook op twitter te staan.. Als ik wil twitteren, maak ik zelf een account aan... Misschien schrijf ik hier wel info in een topic, die ik op twitter niet zal delen, ook al ben ik anoniem, omdat daar meer mensen 'rondlopen' die aan bepaalde schrijfstijl of bepaalde informatie kunnen zien wie ik ben, of in ieder geval een vermoeden kunnen hebben. Dat is wat ik daarmee wil zeggen :)

Thanks voor het verwijderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.