Ga naar inhoud

Baileysker: 4 januari 2012 : Dr. Dedoncker : AZ Lokeren


Aanbevolen berichten

@Pinky

Een maand die tape is wel héél lang, bij mij een week, en vind dit al verschrikkelijk.

Geeft me een slecht gevoel, heel de dag die druk erop. Zou die er ook graag afdoen, maar da mag niet hé.

De dagen lijken ook zo lang, is eigenlijk nog maar 4 dagen geleden, maar het lijkt al veel langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Normaal gezien is gevoelsverandering slechts van tijdelijke aard en hersteld zich na enkele weken.

Een gevoelsvermindering kan na enkele weken veranderen in een hypergevoeligheid (vooral aan de tepels), om daarna terug het normale gevoel terug te krijgen.

Statistisch gezien wordt omschreven dat er 1 kans op 7 is dat het normale gevoel NIET meer terugkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey B !

Ben benieuwd hoe ze er gaan uitzien! Jij ook zeker :D Hoe gaat het met de pijN?

Morgen al terug de auto gebruiken zal toch niet lukken, de eerst komende week nog niet!

Grtzzz x

Ik ben ook zeer benieuwd.

De pijn valt mee, heb nu wel pijn in mijn nek.

Als ik ga liggen om te slapen, doet het ongelofelijk veel pijn daar waar de wonden zijn,

dus sedert vorige nacht slaap ik meer zittend.

Denk dat dit komt doordat de borst in een andere houding komt te liggen, er wordt precies aan die wond getrokken dan.

Dus voorlopig slaap ik niet meer liggend.

Met de auto rijden zie ik ook nog niet zitten de komende week.

Valt de pijn bij jou nog mee? Kan jij gewoon liggend slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben nu 6 dagen po, vanaf vandaag valt de pijn mee.

Eerste 3 dagen waren dus vooral spierpijn, daarna meer pijn aan de wonde van de rechterborst.

Deze valt nu mee, moet alleen wat opletten hoe ik me beweeg, ben zelfs vanmiddag mijn pijnstillers vergeten te nemen, en aangezien ik niet meer pijn kreeg, zou ik ze dus achterwege proberen te laten.

Alleen neerliggen om te slapen gaat nog niet, dan wordt het terug te pijnlijk.

Wel ook pijn in mijn nek, waarschijnlijk door niet liggend te slapen, en krom te lopen.

Maar er is beterschap, eerste dagen zag ik het niet zo goed zitten, nu gaat het al beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mocht eindelijk de tape eraf, meteen nog wat fotokes gemaakt, heb ze ook zojuist op het forum geplaatst.

Heb mijn sportbeha's gepast, de ene was te groot, dacht ik wel.

De andere lijkt te passen, is nochtans dezelfde maat, maar met voorgevormde cups, hiervan ook een foto in mijn album.

Kunnen jullie eens kijken, en laten weten of die bh goed is, of toch een maatje kleiner moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Baileysker!

Wat een opluchting zeker! Dat stomme verband eraf! En wat vind je van het resultaat?

Wat heeft de PC nog gezegd?

Welke maat van sportbeha draag je nu?

Greeetz! x

Ja, heel content dat dat verband eraf is, de draadjes zijn er nu ook uit, de wonde is ook met plakkertjes gelijmd, die moeten er nog een week opblijven en dan lossen deze op onder de douche, dus nog 1 week niet douchen.

De pc zei dat het er heel mooi uitzag.

Ik hoor de meesten hier zeggen dat ze de sportbeha de eerste periode dag en nacht moeten dragen,

ik moet deze dus blijkbaar 's nachts niet dragen.

Te groot zijn ze zeker niet, van mij mochten ze zelfs nog iets groter, maar dit was het maximum dat er in kon volgens de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ben je wel content, of niet echt?

Heb je je beloofde C gekregen?

Hoe gaat het trouwens ondertussen met je?

Grtzz x

Ben vandaag even een lingeriewinkel binnengestapt om de maat te nemen, en ze zei dat ik zeker een 75C moet nemen.

Hoop alleen dat ze niet slinken of zo, heb hier en daar toch gelezen dat bij sommigen de boel nog wat slinkt, maar dan bij anderen lees je dan weer dat ze nadien een grotere maat nodig hebben, als ze ingedaald zijn.

Als ze 75C blijven ben ik tevreden, mijn vriend wil ze trouwens ook niet groter, heb een vriendin met 75D(ook implantaten), en persoonlijk lijkt me dat te groot voor mijn postuur.

De pijn aan de wonde is ook al veel beter sinds gisteren, de draadjes zijn verwijderd, en de pc zei dat die pijn wel zou weggaan binnen enkele dagen.

Maar dus gisterenavond was dit ineens veel beter, dacht al dat het aan de draadjes lag.

Met pijnstillers ben ik dus sinds gisteren volledig gestopt, een opluchting, want ik ben eigenlijk zo gene pillenslikker.

Neem jij nog medicijnen?

Wou vandaag met de auto gaan rijden, maar ben dus gewoon es blokje rond gereden, want het lukte toch niet zo goed, bij het afdraaien trekt alles toch nog famous tegen, is dat bij jou ook nog? Voel jij je vel en zo nog tegentrekken?

En hoe is het met jou momenteel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn, vind ikjou borsten echt wel mooi. En zeker een verschil met daarvoor!

Voelt het niet heerlijk om eindelijk borsten te hebben die je altijd al wou hebben? :D

Ik rij nu elke dag van thuis naar school en terug. Dit is heen en weer in totaal een klein uurtje. Enkel de eerste versnelling en versnelling achteruit gaat wat minder, dus probeer ik dat met 2 handen te doen. En als ik tussen 2auto's sta (dicht opeen) geraak ik er niet goed uit. Dan forceer ik me af en toe wat, maar dit vermijd ik zeker.Ik ga bv juist niet voor een garagepoort staan, dat er niemand voor mij kan gaan staan, dan kan ik er zo uitrijden. Dus dit alles gaat wel.

Alleen vandaag voor het eerst op men weekendjob gaan werken (in een frituur) en dit sloeg series tegen :S Ik kon geen potjes mayonaise vullen omdat ik niet op de pomp kon duwen, en dit voor alle sausjes. Voor de rest inpakken en kasse ging wel. Dus zullen ze het hier even mee moeten doen en zelf de sausjes maken :P En bouletjes bijvullen haha .

En van pijn valt het wel mee. Vandaag heel de dag last gehad van steken op de plaats van mijn hart. Heb ook af en toe een harde druk tussen mijn borsten, en dan jeuk overal op mijn borsten incl de wondjes. De jeuk op de andere plaatsen van mijn borsten komt door het verband denkik !

En van pijnstillers moet ik nog 3 suppo's nemen (diclofenac) en dan neem ik elke morgend 1 dafalgan forte

Greetz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het compliment, inderdaad heel leuk om eindelijk borsten te hebben, was die maximizer bh's zo beu, kan eindelijk mooie lingerie kopen binnenkort, moet nog een beetje geduld hebben, en dan shoppen.

Dinsdag moet ik normaal ook terug beginnen werken, hoop dat dit zal lukken.

Ga wel op voorhand bellen en zeggen dat ik geen zware dingen kan en mag tillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een update

Ben nu 13 dagen po, en voel me nu al véél beter.

Vanaf dag 8 toen de draadjes verwijderd zijn ging het elke dag beter.

4 dagen geleden wou ik met de auto rijden, maar dit lukte moeilijk, bij het afdraaien trok alles heel erg tegen.

Gisteren 2de poging en toen ging dit al heel vlotjes.

Pijn heb ik nog amper, enkel bij een verkeerde beweging.

Het meeste last heb ik nog bij het slapen, kan al een beetje platter gaan liggen, maar nog niet volledig.

Ook op mijn zij slapen begint te lukken, maar wel nog niet te lang, dan begint het zowat tegen te trekken.

Ik doe het wel nog rustig aan, wil zeker niks forceren.

Nog 2 daagjes en dan mag ik eindelijk terug douchen.

Heb wel nog nooit zoveel voor de spiegel gestaan als nu, ik wil ze steeds maar bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ik heb net even je foto's bekeken. T ziet er al mooi uit hoor! Mooie stevige borsten die goed bij je lichaam passen. Ik vind jou al wel heel erg actief zeg. Autorijden heb ik bijvoorbeeld 3 weken PO nog niet gedaan. Morgen ga ik dat weer voor het eerst doen, ik ben zoooo voorzichtig... Volgens mijn PC mocht ik ook pas gaan autorijden na twee weken met stuurbekrachtiging en zonder servo pas na 3 weken! Daar zit per PC nogal verschil in dan. Net als met douchen trouwens, ik mocht dat na een week alweer doen en jij nu pas na 15 dagen PO. Als het goed ik heb je gisteren weer lekker mogen douchen, heerlijk is dat he?

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ik heb net even je foto's bekeken. T ziet er al mooi uit hoor! Mooie stevige borsten die goed bij je lichaam passen. Ik vind jou al wel heel erg actief zeg. Autorijden heb ik bijvoorbeeld 3 weken PO nog niet gedaan. Morgen ga ik dat weer voor het eerst doen, ik ben zoooo voorzichtig... Volgens mijn PC mocht ik ook pas gaan autorijden na twee weken met stuurbekrachtiging en zonder servo pas na 3 weken! Daar zit per PC nogal verschil in dan. Net als met douchen trouwens, ik mocht dat na een week alweer doen en jij nu pas na 15 dagen PO. Als het goed ik heb je gisteren weer lekker mogen douchen, heerlijk is dat he?

Liefs Faye

Dank u voor het compliment.

Ik heb wel servo in de auto, dus dat valt mee. Moet wel zeggen, gisteren heb ik toch heel wat rondgereden met de auto, enkele keren moeten parkeren en zo, en 's avonds voelde ik dat wel, niet echt pijn, meer vermoeidheid, zo bijna onder mijn oksels.

Dus ben blij dat mijn huisarts me toch nog 2 weken verlof heeft bijgeschreven, moest normaal vorige dinsdag terug aan het werk.

Jaaaa, eindelijk mogen douchen, heb dit wel 1 dag vroeger gedaan, hield het niet meer uit, deed me zo goed.

Mijn ventje heeft er dan de resterende plakkers mogen afhalen, dat vond hij niet leuk, hij had schrik dat die wonde terug zou opengaan.

Was wel van korte duur, want ze zei om niet te lang te douchen, een douche geeft stoom, en dat de wondes dan week worden is niet goed.

Heb naar je laatste foto's gaan kijken, dat ziet er ook al heel mooi uit.

Ik kijk al zo uit naar de zomer, anders ook, maar nu nog meer, topjes staan nu veel mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen ben ik 3 weken po.

Pijn heb ik bijna niet meer, af en toe wel eventjes, maar het klagen niet waard.

Sinds 2 dagen kan ik terug gewoon slapen, dus volledig plat, niet meer zittend.

Op mijn zij slapen gaat ook terug heel goed, alleen na een tijdje kan ik dan wel eventjes terug wat pijn hebben,

Bij het draaien moet ik wel nog opletten, en rustig aan doen.

Vandaag ook terug voor de eerste keer met de honden gaan wandelen, die beestjes hebben dus ook afgezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu 3,5 weken po en slaap terug zalig, op mijn zij, het draaien gaat terug héél vlot, en moet niet meer opletten hoe ik me neerleg, gaat terug automatisch.

Alleen sedert 2 dagen enorme rugpijn, die 2,5 weken op mijn rug slapen, en dag nog zittend zullen er geen goed aan gedaan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.