Ga naar inhoud

Harde plekken na borstvergroting, is dat normaal?


Aanbevolen berichten

Hoihoi,

16 december jl. heb ik een borstlift gehad en zijn er via de tepel 275 CC ronde implantaten geplaatst. Dit heb ik bij de Velthuiskliniek in Rotterdam laten doen (dr. Ullrich).

Inmiddels ben ik 3 weken PO en worden mijn borsten, na eerst echt heel erg blauw/zwart, naar geel/groen te zijn geweest, nu eindelijk zachter en minder opgezwollen. Alleen blijf ik aan de onderkant allerlei 'bobbels' en harde plekken voelen. Zeker als ik de hele dag mijn bh heb aangehad, dan staan de striemen er helemaal in.

Nu weet ik niet of dit normaal is, of dit de kapselvorming is die plaatsvindt of dat dit nog zwellingen zijn??

Iemand van jullie hier ervaring mee die me kan geruststellen??

Thanx,

Pam A

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Pam

Ik ben nu 5 weken Po.

Ikzelf denk dat het vocht is die bobbels, ik heb ze namelijk ook onderin

m'n borsten.

vocht moet langzaam opgenomen worden in je lichaam dus dat moet dan geleidelijk weg trekken.

ik heb geen drains gehad, andere keren wel met m'n wissel.

misschien dat het daarom is. ik heb het ervoor nooit gehad namelijk.

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties meiden! Bij mij is het inderdaad alleen maar aan de onderkant. Het kan volgens mij geen littekenweefsel zijn, want ik heb alleen littekens rond mijn tepel inderdaad. In het begin was alles nog keihard, maar nu begint het zachter te worden en zijn die bobbels beter voelbaar. De onderkant is ook nog steeds een beetje blauw. Dus misschien is het gewoon nog vocht van de kneuzingen? Toch zou ik het wel fijn vinden als ze dit bijv. zouden melden vanuit de kliniek. Dan weet je of dit 'normaal' is of niet. Misschien ga ik er gewoon nog even over bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Faye,Leuk om je uitgebreide dagverslagen te lezen!! Heel herkenbaar ook met de pijn enzo. Ze staan behoorlijk naar voren, mooi hoor! Worden ze al wat zachter?? Ik nu 3,5 week PO en alles nog steeds behoorlijk gevoelig. Zwellingen echt wel minder geworden, maar blauwe plekken nog niet helemaal weg. Voel op dit moment luchtbellen en harde plekken aan de onderkant, maar dat hoort er bij volgens wat meiden op dit forum. Succes met je verdere herstel!!

Hey Pam. Ja, ze worden al wel iets soepeler en ze zijn ook al iets gezakt dankzij de martelband. Ik ben zelf ook erg te spreken over het resultaat en mijn herstel tot nu toe. Bedankt voor je compliment, lief!

Jee, dat jij zoveel blauwe plekken had... Ik heb dat helemaal niet (gehad). Zo beleeft iedereen het weer anders he? Luchtbellen en harde plekken zeggen mij (nog) niets. Wel heb ik af en toe een borrelend gevoel in mijn boobs, bedoel je dat soms? Hoe gaat het op je werk? Kan je je werkzaamheden weer een beetje aan? Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.