Ga naar inhoud

twijfel over aantal CC ?


Aanbevolen berichten

HallO meiden,

Ik wordt 3 feb geopeerd, maar ik twijfel nog een beetje over het aantal cc.

ik heb nu van me zelf 75 a en wil naar een grote C toe en mijn arts advieseerd 350 cc zal dat niet te groot zijn ?

maar kom ik met 350 cc niet uit op en C/D cup ?

zou ik dan 325 moeten hebben? maar ik wil in ieder geval niet dat ze kleiner als een

grote c uitkomen ik heb ze denk liever iets te groot dan te klein..

heeft iemand ook 350 cc en welke cup maat kom je dan uit ?

hoop dat jullie me kunnen helpen met het aantal cc vind het best moeilijk..

Xx linsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Linsje,

Ik ben 19 dec voorzien van 350cc, mijn bh maat was 75/80 b maar ik denk als ik bh a had gekocht had ik die ook gepast maar omdat ik wist dat ik een lift +implantaten kreeg heb ik geen bh meer gekocht. Mijn kliniek bh is 70/C en ik heb nog een 2 de bh aangschaft een sport voor als die van de kliniek in de was zit en dat is 75/D en die zit ook goed, dus ik denk dat je op grote C uitkomt kleine D dat is wat ik ook wou niet te groot en niet te klein, ben ook tevrden kwa maat. maar vind nog wel dat ze nog flink moeten indalen!!

Veel succes en niet te veel twijfelen, 350cc is echt een mooie maat in bh lijken ze groter dan bloot!!

Gr sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb 5 okt ook 350cc dual plane gekregen en had een lege c75. Als ik de maat moest bepalen de ochtend van de operatie zou het denk ik een 75b zijn. nu na 3 maanden kom ik uit op een 75e. Als je twijfelt tussen een 325 en 350 zou ik zeker 350 nemen. In het begin lijkt het mega, maar ik heb nu dus een 75e en ben er al aan gewend. Ze zien er helemaal niet zo uit. Vind het zelf als een volle C eruit zien. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meiden met BV die ik ken hebben bijna allemaal een beetje spijt dat ze net niet iets meer hebben genomen.

Dit omdat het heel snel normaal en bij jezelf hoort. Dus als je twijfelt tussen 325 en 350 zou ik ook voor 350 gaan.

De meeste PC kijken tijdens de operatie wat het beste bij je lichaam past, denk dat je daar op moet vertrouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meiden met BV die ik ken hebben bijna allemaal een beetje spijt dat ze net niet iets meer hebben genomen.

Dit omdat het heel snel normaal en bij jezelf hoort. Dus als je twijfelt tussen 325 en 350 zou ik ook voor 350 gaan.

De meeste PC kijken tijdens de operatie wat het beste bij je lichaam past, denk dat je daar op moet vertrouwen.

idd met passen vond ik 320 te weinig en 380 veels te groot, maar nu, 3 maanden later had ik er best 380 in gewild. Het klinkt enorm een e-cup, maar zelf vind ik het er helemaal niet zo uitzien En de verhalen van het snelle wennen, hoorde ik ook van iedereen om me heen en dit klopt. Bij mij ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Linsje,

Ik ben 19 dec voorzien van 350cc, mijn bh maat was 75/80 b maar ik denk als ik bh a had gekocht had ik die ook gepast maar omdat ik wist dat ik een lift +implantaten kreeg heb ik geen bh meer gekocht. Mijn kliniek bh is 70/C en ik heb nog een 2 de bh aangschaft een sport voor als die van de kliniek in de was zit en dat is 75/D en die zit ook goed, dus ik denk dat je op grote C uitkomt kleine D dat is wat ik ook wou niet te groot en niet te klein, ben ook tevrden kwa maat. maar vind nog wel dat ze nog flink moeten indalen!!

Veel succes en niet te veel twijfelen, 350cc is echt een mooie maat in bh lijken ze groter dan bloot!!

Gr sporty

haa sporty,

bedankt dat je gereageerd heb :D.

ja want ik wil indd echt een grote C maar ik ben bang dat het een d wordt en dat het te groot zal zijn ik weet het echt nie, ik heb wel

gepast met rijstzakje want mijn arts heeft geadvieseerd om te doen en ik vind het best mooi staan 350 cc het past wel bij me lichaam,

maar indd wat je zeg vaak komt het uit op een grote C kleine D.

ik denk dat ik indd toch maar voor die 350 cc gaat. hij blijft moeilijk vind ik haha :P

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb 5 okt ook 350cc dual plane gekregen en had een lege c75. Als ik de maat moest bepalen de ochtend van de operatie zou het denk ik een 75b zijn. nu na 3 maanden kom ik uit op een 75e. Als je twijfelt tussen een 325 en 350 zou ik zeker 350 nemen. In het begin lijkt het mega, maar ik heb nu dus een 75e en ben er al aan gewend. Ze zien er helemaal niet zo uit. Vind het zelf als een volle C eruit zien. Succes!

hoi hoi,

bedankt voor je reactie.

Jaa indd ik denk ook wel dat ik voor 350 cc gaat, ik ben gwn bang dat het te snel te groot zal worden.

En indd wat je zeg als je ze een tijdje heb dan wen je der zo aan dat is ook zo, ik had met rijstzakjes gepast hihi en ik had 325 cc gedaan en daarna 350 cc gepast

en ik vond dat toch net iets mooier en het staat ook wel mooi bij me lichaam. maar vind het gwn heel moeilijk inschatte haha want als je ze echt heb dan is het toch weer anders:D.

had jij veel last na je operatie ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haa sporty,

bedankt dat je gereageerd heb :D.

ja want ik wil indd echt een grote C maar ik ben bang dat het een d wordt en dat het te groot zal zijn ik weet het echt nie, ik heb wel

gepast met rijstzakje want mijn arts heeft geadvieseerd om te doen en ik vind het best mooi staan 350 cc het past wel bij me lichaam,

maar indd wat je zeg vaak komt het uit op een grote C kleine D.

ik denk dat ik indd toch maar voor die 350 cc gaat. hij blijft moeilijk vind ik haha :P

Xx

Hallo ben ik weer,

geloof me het is echt niet te groot hoor...ik kan het weten ik had ook eerst voor de 300cc gekozen maar toch voor 50cc meer gegaan doe dat maar in een kopje is echt haast niks als je nog vragen hebt hoor ik ze graag

gr sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meiden met BV die ik ken hebben bijna allemaal een beetje spijt dat ze net niet iets meer hebben genomen.

Dit omdat het heel snel normaal en bij jezelf hoort. Dus als je twijfelt tussen 325 en 350 zou ik ook voor 350 gaan.

De meeste PC kijken tijdens de operatie wat het beste bij je lichaam past, denk dat je daar op moet vertrouwen.

jaa indd het lijk mij ook wel dat het snel went, na de operatie is het natuurlijk best opgezwollen en wordt het ook nog iets minder.

Ja ik denk ook wel dat ik voor 350 cc ga, ik heb ze liever iets te groot dan te klein.

En ga het er indd nog even over hebben met mijn arts dat hij indd maar moet kijke wat het mooiste bij me past en daar vertrouw ik dan ook op hij heeft er vanstand van.

maar toch blijf het altijd spannend met die cc haha heel lastig vind ik het :P.

ben benieuwd !!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ben ik weer,

geloof me het is echt niet te groot hoor...ik kan het weten ik had ook eerst voor de 300cc gekozen maar toch voor 50cc meer gegaan doe dat maar in een kopje is echt haast niks als je nog vragen hebt hoor ik ze graag

gr sporty

jaa indd ik denk ook wel dat in dat ga doen mij gevoel zeg ook 350 haha:D, indd die 50 cc schilt ook niet veel.

had jij veel last na je operatie ? daar ben ik ook wel benieuwd naar :P.

spannend..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ben ik alweer,

Ik heb een lift gehad en implantaten en een buikwandcorrectie, 19 dec 2 weken en 2 dagen dinsdag zijn de hechtingen eruit gehaald! Ik moet zeggen dat het mij erg is meegevallen, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een nuchter typje ben, ik heb ook alleen paracetamol geslikt en niet de zware medicijnen die ik ook had gekregen. Dus al met al vond ik het allemaal wel mee vallen kwa pijn, ik ben alleen nog niet tevreden over mijn borsten, ik heb ooit een borstverkleining gehad , en nu bij mij lift hebben ze niks aan mijn tepels gedaan omdat ze bang waren voor afsterven van mijn tepels doordat die al een keer zijn verplaats door de borstverkleining en aangezien ik heel veel litteken weefsel daar had hebben ze het niet aangedurft ene kant ben ik daar wel blij mee maar ik vind ze nog niet echt mooi, ze moeten nog echt indalen en ik had toch verwacht dat ze wat beter stonden misschien moet ik nog geduld hebben anders ga ik toch eerder terug om het t elaten zien , maar even terug komen op de pijn doordat ik dit forum goed had bekeken en had gelezen had ik me op het ergste voorbereid, dus het is me echt meegevallen na een week slikte ik al geen pijnstillers meer dus.......

gr sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ben ik alweer,

Ik heb een lift gehad en implantaten en een buikwandcorrectie, 19 dec 2 weken en 2 dagen dinsdag zijn de hechtingen eruit gehaald! Ik moet zeggen dat het mij erg is meegevallen, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een nuchter typje ben, ik heb ook alleen paracetamol geslikt en niet de zware medicijnen die ik ook had gekregen. Dus al met al vond ik het allemaal wel mee vallen kwa pijn, ik ben alleen nog niet tevreden over mijn borsten, ik heb ooit een borstverkleining gehad , en nu bij mij lift hebben ze niks aan mijn tepels gedaan omdat ze bang waren voor afsterven van mijn tepels doordat die al een keer zijn verplaats door de borstverkleining en aangezien ik heel veel litteken weefsel daar had hebben ze het niet aangedurft ene kant ben ik daar wel blij mee maar ik vind ze nog niet echt mooi, ze moeten nog echt indalen en ik had toch verwacht dat ze wat beter stonden misschien moet ik nog geduld hebben anders ga ik toch eerder terug om het t elaten zien , maar even terug komen op de pijn doordat ik dit forum goed had bekeken en had gelezen had ik me op het ergste voorbereid, dus het is me echt meegevallen na een week slikte ik al geen pijnstillers meer dus.......

gr sporty

Okee nou heel fijn om te horen dat je er niet zoveel pijn aan over heb gehouden, jaa bij de een doet het meer pijn als bij de ander.

ik stel me positief in dan moet het wel goed komen toch haha.

ja ik hoop indd wel voor je dat het nog beter wordt miss moet je indd even nog wat geduld hebben dat het weer wat mooier recht trek.

en zo niet zou ik als ik jou wel wel even langs gaan als het je niet lekker zit. heel veel succes nog met herstel Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij werd ook 350 cc geadviseerd (ik heb van mezelf een A cup , (of kleine

B in voorgevormde push-up bh)met passen twijfelde ik heel erg maar heb toch voor maat 4 gekozen. PC zei 'uitstekende keuze'.. :35:

Ik hoor juist veel om mij heen dat de borsten uiteindelijk groter dan verwacht uitvallen en dat je juist hierom voorzichtig moet zijn,

dus zou ik zeggen ga inderdaad uit van het advies van je pc.. tenzij het 150 cc is ofzo , een extreem weinig volume, maar ik denk dat 350 wel mooi is (en zichtbaar).. :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

bedankt voor je reactie.

Jaa indd ik denk ook wel dat ik voor 350 cc gaat, ik ben gwn bang dat het te snel te groot zal worden.

En indd wat je zeg als je ze een tijdje heb dan wen je der zo aan dat is ook zo, ik had met rijstzakjes gepast hihi en ik had 325 cc gedaan en daarna 350 cc gepast

en ik vond dat toch net iets mooier en het staat ook wel mooi bij me lichaam. maar vind het gwn heel moeilijk inschatte haha want als je ze echt heb dan is het toch weer anders:D.

had jij veel last na je operatie ?

Xxx

Jaaaaaaa...had het wel onderschat. Tsjee...de eerste week was een hel. Pas na 3 weken ging het beter en toen ging het ook elke dag met sprongen vooruit. Nu ben ik 3 maanden po en moet mezelf soms knijpen dat ik niet alles heb gedroomd. Het is nog zo onwaarschijnlijk. Ging afgelopen week BH's shoppen (fijn nu..overal Sale) en pak automatisch een 75 c uit het rekje. Maar dan besef ik dat ik echt een 75e moet pakken. Het ziet er dan zo groot uit. Ikzelf ben 1,73 en weeg 59 kilo, maar niemand in mijn omgeving ziet het verschil. Alleen als ik een strak shirtje draag denk ik zelf wel eens "Wauw"...Gelukkig voor de rest geen complicaties gehad of zo. en mijn littekens zijn ook erg mooi..heel dun. Veel succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij werd ook 350 cc geadviseerd (ik heb van mezelf een A cup , (of kleine

B in voorgevormde push-up bh)met passen twijfelde ik heel erg maar heb toch voor maat 4 gekozen. PC zei 'uitstekende keuze'.. :35:

Ik hoor juist veel om mij heen dat de borsten uiteindelijk groter dan verwacht uitvallen en dat je juist hierom voorzichtig moet zijn,

dus zou ik zeggen ga inderdaad uit van het advies van je pc.. tenzij het 150 cc is ofzo , een extreem weinig volume, maar ik denk dat 350 wel mooi is (en zichtbaar).. :01:

Haa senna,

en waar staat maat 4 voor ? is dat ook 350 cc ?

Jaa ik ga denk wel voor 350 cc ik heb 16 jan een tweede consult dus ik ga het er nog even over hebben met mijn arts maar dat

gaat vast wel goed komen. hij advieseerd ook niet grooter als 350 cc.

maar ik hoor ook van veel meiden dat het snel went en dat je beter iets te groot kan nemen dan te klein.

ik twijfelde zelf tussen 300 cc of 350 cc.!!

wanneer is jou dag dat het mag gebeuren?? ik ben 3 feb aan de beurt.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

Ik had eerst ook voor 300cc gekozen maar uiteindelijk voor 350cc en ben erg tevreden hoor! Ze zijn niet te klein en niet te groot mooi maatje ik pas 75/D maar ook 80/C dus helemaal goed!!! Veel succes met de operatie en je consult!!

Gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

Ik had eerst ook voor 300cc gekozen maar uiteindelijk voor 350cc en ben erg tevreden hoor! Ze zijn niet te klein en niet te groot mooi maatje ik pas 75/D maar ook 80/C dus helemaal goed!!! Veel succes met de operatie en je consult!!

Gr Sporty

haai sporty,

jaa ik ga der toch ook maar voor 350 cc, na veel twijfel en hier veel gelezen ben ik er toch uit dat ik voor 350 cc gaat.!

want ik wil echt niet dat ze te klein zijn en ook weer te groot worden, dus denk indd dat dit een mooie maat zal zijn.

een vriendin van mij die had het ook laten doen die had 300 cc en die dacht na de operatie whooo die zijn groot,

maar paar weken later was het opgezwollen minder geworden toen dacht ze wel van ooh had ik toch maar iets groter genomen.

ze is er wel heel blij mee met wat ze gekozen heb maar zei zeg ook het went heel snel.

jaaa dankjee wel haha zo spannend :P Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellow, bij mij is er 345cc ingegaan. Ik ben 1.68m en 57kg en had een lege 75C. Na opmeten vanmorgen kwam ik op 75D / 70E. Voor mijn operatie twijfelde ik nog tusen 345cc en 390cc. Ik ben heel blij met het resultaat en ook happy dat ik niet voor de 390cc ben gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo linsja.

ze zeggen dat 150 ongeveer voor 1 cupmaat staat teminste da's mij verteld.

dus als je 350 neemt en je hebt een a nu com je op een mooie volle c/d uit.

bij iedereen valt dat trouwens wel een beetje anders uit.

ik denk dat een 350 cc mooi zal zijn.

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meiden!

ik ben nieuw hier hihi! had vandaag mijn eerste consult in hilversum bij de velthuis kliniek. vond het allemaal erg spannend, maar heb er wel een goed gevoel over. mijn PC vond dat ik makkelijk 295 cc kon hebben , ik vind dat best veel, ik heb nu AA en ik ben 1,77 en weeg 63 kg. op wat voor cup maat zou ik uitkomen ong. wat denken jullie? ik vind het heel spannend allemaal . de protheses woorden geplaatst via de dual plane methode heb gehoord dat dat extra pijnlijk is?!

liefs will xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellow, bij mij is er 345cc ingegaan. Ik ben 1.68m en 57kg en had een lege 75C. Na opmeten vanmorgen kwam ik op 75D / 70E. Voor mijn operatie twijfelde ik nog tusen 345cc en 390cc. Ik ben heel blij met het resultaat en ook happy dat ik niet voor de 390cc ben gegaan!

hoii,

Okee nou fijn om te horen dat je er blij mee bent en dat je gelukkig toch maar niet die 390 cc genomen heb.. het blijft altijd een beetje getwijfel over die cc haha..

maar gaat helemaal goed komen hoor.. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo linsja.

ze zeggen dat 150 ongeveer voor 1 cupmaat staat teminste da's mij verteld.

dus als je 350 neemt en je hebt een a nu com je op een mooie volle c/d uit.

bij iedereen valt dat trouwens wel een beetje anders uit.

ik denk dat een 350 cc mooi zal zijn.

groetjes vlindertje

hOii vlindertje,

Okee das wel fijn om te weten,

jaa indd en ik hoor ook iedereen zeggen je kan beter iets te groot nemen als te klein want het went snel enz.

dankje voor je info en ik vertrouw op me arts dus dat zal vast goed komen toch :D..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

He Linsje!

Ik zou gewoon voor de 350 gaan hoor! Het went inderdaad enorm snel. Hoe worden ze bij je geplaatst? Voor/achter de spier of dual plane?

Als je dual plane of achter de spier geplaatst krijgt begreep ik dat er een aantal cc weg zou vallen, dus dan hoef je al helemaal niet bang te zijn

dat ze te groot ogen. Ik heb 375 cc voor de spier gekregen en ben er ontzettend tevreden mee! Als je benieuwd ben, ik heb foto's in mijn album

staan en die kan je gewoon bekijken.

Succes met je keuze! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

heey meiden!

ik ben nieuw hier hihi! had vandaag mijn eerste consult in hilversum bij de velthuis kliniek. vond het allemaal erg spannend, maar heb er wel een goed gevoel over. mijn PC vond dat ik makkelijk 295 cc kon hebben , ik vind dat best veel, ik heb nu AA en ik ben 1,77 en weeg 63 kg. op wat voor cup maat zou ik uitkomen ong. wat denken jullie? ik vind het heel spannend allemaal . de protheses woorden geplaatst via de dual plane methode heb gehoord dat dat extra pijnlijk is?!

liefs will xx

Hoi Will!

Ik denk dat je met 295 cc ongeveer op een C uit zal komen. Toch kan dit bij iedereen weer anders uitvallen, want het is ook weer afhankelijk

van je lichaamsbouw hoe de prothesen 'vallen'. Ik heb ook begrepen dat de dual plane een langer herstel met zich meedraagt, maar ik heb

gelezen dat ze bij de Velthuiskliniek speciale technieken hebben om je spieren al wat op te rekken e.d. zodat het na de operatie een stukje

minder pijn doet. Zelf heb ik hier geen ervaring mee, want ik heb mijn prothesen op de spier gekregen. Toch zijn er hier genoeg verhalen te

vinden over meiden die hun prothesen dual plane hebben gekregen hoor.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.