Ga naar inhoud

Te weinig eigen borstweefsel


cbr

Aanbevolen berichten

225 dual is hetzelfde als 175 voor de spier ;)

Ik zou de afweging maken wil je anatomische of ronde?

Eefje heeft met 200 een mooie 70C bereikt dus ik denk dat je wel een volle B kan bereiken met 175 :D

Je weet nooit hoe het uivalt ik ben met 88cc (325 gekregen en ben 4/5 cups omhoog gegaan) een cup vooruit gegaan!

Volg je gevoel meisje :D

En je kan altijd in de toekomst nog groter gaan dan is je huidje ook wat opgerekt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb ze achter en er kon de eerste keer volgens mijn arts ook niet meer in.

Dus heb braafjes geluisterd... Als t niet kan, dan houdt het op he, t moet er ook in raken hé. Soms frustrerend dat het bij de 1 kan en de ander niet.

Als je echt echt niet tevreden zou zijn kun je na een tijdje weer gaan wisselen, zoals ik hier, als alles weer wat uitgerekt is, maar dat kan pas weer na een tijdje hé.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb ze achter en er kon de eerste keer volgens mijn arts ook niet meer in.

Dus heb braafjes geluisterd... Als t niet kan, dan houdt het op he, t moet er ook in raken hé. Soms frustrerend dat het bij de 1 kan en de ander niet.

Als je echt echt niet tevreden zou zijn kun je na een tijdje weer gaan wisselen, zoals ik hier, als alles weer wat uitgerekt is, maar dat kan pas weer na een tijdje hé.

Groetjes,

ik hoop nu voorlopig gewoon dat hij tijdens de operatie toch beslist de 255 te nemen ipv de 225 en dan zal ik op een kleine C uitkomen denk ik. heb met pasprotheses wat bh's in hunkemuller gepast :D, de protheses waren 240cc, ikzelf heb iets van 75 aa, en ik kon een 70c, 75B vullen

dus als hij 255cc geeft zal dat wel mooi uitkomen

die 70 c, leek in mijn ogen wel helemaal geen C maar fin soit, ast tussen de oren maar al goed zit :D

225 dual is hetzelfde als 175 voor de spier ;)

Ik zou de afweging maken wil je anatomische of ronde?

Eefje heeft met 200 een mooie 70C bereikt dus ik denk dat je wel een volle B kan bereiken met 175 :D

Je weet nooit hoe het uivalt ik ben met 88cc (325 gekregen en ben 4/5 cups omhoog gegaan) een cup vooruit gegaan!

Volg je gevoel meisje :D

En je kan altijd in de toekomst nog groter gaan dan is je huidje ook wat opgerekt !

Marisjuh

hij heeft mij anatomische aangeraden

zou dat qua grootte zo'n verschil geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc wou ook niet meer steken dan 300cc, anders te onnatuurlijk en meer kans op complicaties.

Anders had ik ook iets meer genomen.

Dus toch belangrijker om mooie gezonde boobs te hebben, of toch dat iets groter, maar dan de miserie er misschien moeten bijnemen.

en ben je er ondertussen tevreden mee?

ik zou met 300cc heeel tevreden zijn! tov 225 is dat toch een wereld van verschil :D

heb ook pasprotheses aangehad 300cc en was dan aan het denken goh is dat niet te groot hihi

maar moest ik nu kunnen kiezen zou ik er toch direct voor gaan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ook ik ben 1.70 en 56kg,

Bij mij hebben ze anatomische 270cc achter de spier geplaats,

Gisteren gepast,zit nu op 80c,

Ben heel tevreden en ziet er natuurlijk uit!

Doet idd wel een paar dgn goed pijn!

Ben vandaag precies 1 week po,

En heel blij!

XX

Hoi welke cup had je voorheen? ik begin op 75aa, of mss wel aaa ...

270cc is ook mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ben je er ondertussen tevreden mee?

ik zou met 300cc heeel tevreden zijn! tov 225 is dat toch een wereld van verschil :D

heb ook pasprotheses aangehad 300cc en was dan aan het denken goh is dat niet te groot hihi

maar moest ik nu kunnen kiezen zou ik er toch direct voor gaan :P

Ja hoor, best wel tevreden, ben wel nog maar 3 weken po, dus ze moeten nog wat indalen hé.

Iets groter mocht maar moest niet.

Heb in mijn album ook een foto geplaatst van voor en na naast elkaar, daar wordt ik echt wel happy van.

Dan besef je heel goed wat een verschil het is met vroeger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, best wel tevreden, ben wel nog maar 3 weken po, dus ze moeten nog wat indalen hé.

Iets groter mocht maar moest niet.

Heb in mijn album ook een foto geplaatst van voor en na naast elkaar, daar wordt ik echt wel happy van.

Dan besef je heel goed wat een verschil het is met vroeger.

ik had gedacht dat 300cc groter zou uitvallen. maar ze moeten idd wel nog wat zakken. ziet er alleszinds al goed uit!! mooi gevormd!

welke maat sportbh draag je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had gedacht dat 300cc groter zou uitvallen. maar ze moeten idd wel nog wat zakken. ziet er alleszinds al goed uit!! mooi gevormd!

welke maat sportbh draag je?

Ik had wel AA ervoor, mijn sportbh is 80B komt dus overeen met 75C, alleen heb ik de omvang wat ruimer genomen omdat dit anders teveel knelde op de wonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had wel AA ervoor, mijn sportbh is 80B komt dus overeen met 75C, alleen heb ik de omvang wat ruimer genomen omdat dit anders teveel knelde op de wonden.

ik wil zo ook 300cc!

heb nog een afspraak gemaakt bij een andere pc. Haha dat is dan al de 4e. maar ben toch liever zeker! ik ga eens bij Dr Plovier in Overijse langs. Die steekt meestal iets meer dan een anderepc en is ook goeikoper.

zelf al geeft hij me 50cc meer, dan ben ik al heel tevreden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil zo ook 300cc!

heb nog een afspraak gemaakt bij een andere pc. Haha dat is dan al de 4e. maar ben toch liever zeker! ik ga eens bij Dr Plovier in Overijse langs. Die steekt meestal iets meer dan een anderepc en is ook goeikoper.

zelf al geeft hij me 50cc meer, dan ben ik al heel tevreden :D

En wanneer is je consult bij Dr. Plovier? Ben ook wel benieuwd wat hij zal aanraden.

Heb hier op het forum al héél veel goeds horen vertellen over hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wanneer is je consult bij Dr. Plovier? Ben ook wel benieuwd wat hij zal aanraden.

Heb hier op het forum al héél veel goeds horen vertellen over hem.

5maart mag ik gaan

je ben ook benieuwd, hij is wel bekend als de grote borstendokter.. zou graag minimum 250 en max 300cc willen ... denk dat ik dan aan een mooie c ga komen. eens zien wat hij vervan zegt ... en hij is dan ook nog eens vele goeikoper dan als ik in aalst zou gaan ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.