Ga naar inhoud

Graag hulp hiermee...


Aanbevolen berichten

Dag meiden

Ik heb sinds 4 dagen mijn borstvergroting achter de rug, momenteel zit ik dus een dikke week thuis om voldoende te rusten.

Nu zit ik eigenlijk toch wel met iets, waarmee jullie me misschien kunnen helpen...

Het is niet dat ik me schaam voor wat ik gedaan heb, ik ben best trots op mijn nieuwe borsten. Maar ik kijk er een beetje tegenop om terug aan het werk te gaan volgende week.

Voornamelijk omdat mijn collega's me zeker gaan vragen wat er met me was / is. Zeker als ik nog niet 100% functioneer als ervoor.

Zij wisten namelijk dat er een operatie plaats ging vinden, maar wat dat was weten ze niet... en eigenlijk zou ik dat graag zo houden.

Iemand ideeën hoe ik hierop kan reageren als iemand iets vraagt? Eventueel een smoesje?

Alvast bedankt voor de hulp... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden

Ik heb sinds 4 dagen mijn borstvergroting achter de rug, momenteel zit ik dus een dikke week thuis om voldoende te rusten.

Nu zit ik eigenlijk toch wel met iets, waarmee jullie me misschien kunnen helpen...

Het is niet dat ik me schaam voor wat ik gedaan heb, ik ben best trots op mijn nieuwe borsten. Maar ik kijk er een beetje tegenop om terug aan het werk te gaan volgende week.

Voornamelijk omdat mijn collega's me zeker gaan vragen wat er met me was / is. Zeker als ik nog niet 100% functioneer als ervoor.

Zij wisten namelijk dat er een operatie plaats ging vinden, maar wat dat was weten ze niet... en eigenlijk zou ik dat graag zo houden.

Iemand ideeën hoe ik hierop kan reageren als iemand iets vraagt? Eventueel een smoesje?

Alvast bedankt voor de hulp... x

Zit ook zowat met hetzelfde probleem, ik krijg morgen mijn bv.

Heb op het werk ook niks verteld.

Natuurlijk als het verschil echt zichtbaar is zal een smoesje niet veel helpen.

Ik droeg al reeds maximizer bh's, dus misschien valt het niet echt op dan.

En als ze het toch merken en iets vragen, ga ik er niet over liegen, denk ik.

Ook als je nog niet 100% functioneert, zal wel iemand snel merken dat er iets is, en dan liegen?

Ik zie er wel tegenop hoor, om de collega's onder ogen te komen, zien ze het of zien ze het niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit ook zowat met hetzelfde probleem, ik krijg morgen mijn bv.

Heb op het werk ook niks verteld.

Natuurlijk als het verschil echt zichtbaar is zal een smoesje niet veel helpen.

Ik droeg al reeds maximizer bh's, dus misschien valt het niet echt op dan.

En als ze het toch merken en iets vragen, ga ik er niet over liegen, denk ik.

Ook als je nog niet 100% functioneert, zal wel iemand snel merken dat er iets is, en dan liegen?

Ik zie er wel tegenop hoor, om de collega's onder ogen te komen, zien ze het of zien ze het niet?

Hoi,

Voor mij was het 1 van de redenen dat ik mijn bv niet eerder heb gedaan. Wat zal iedereen er niet van denken dacht ik dan. Ik heb het vantevoeren aan een paar directe collega's verteld die allemaal positief reageerden, iedereen was trouwens positief zo ook mijn ouders waar ik het niet van had verwacht.

Van mijn andere collega's heb ik na de ingreep niets gehoord, het is voor anderen genanter en moeiijker om over te beginnen en begrijpen ook vast wel dat het niet zo besproken hoeft te worden. Toen ze vroegen wat ik in mijn vakantie heb gedaan zei ik dat ik het lekker rustig aan heb gedaan thuis en niet weg ben geweest, daar werd verder niet op doorgevraagd.

En wat ik van mezelf niet had verwacht is dat ik nu heel trots ben met mijn bv en dat ik me er helemaal niet voor schaam. Bij mij is het ook niet overdreven (300cc) en past goed bij mijn lichaam.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Alvast bedankt voor de reacties.

@ Baileysker: veel succes met je bv vandaag ! hopelijk gaat alles goed en ben je blij met het resultaat straks.

Ik had ook wel een beetje bang dat het te fel zou opvallen, maar op zich vind ik het goed meevallen. Ik heb op zich nog "kleine" protheses genomen, 245 g, maar dat past perfect bij me. Ben er wel blij mee.

De mensen (familie en beste vrienden) aan wie ik het op voorhand vertelde, waren allemaal positief. Zij kennen ook de reden achter het hele verhaal, waarom ik dit heb laten doen.

En ik denk eigenlijk dat mijn collega's (ook twee meiden) waarschijnlijk ook wel blij voor me zouden zijn, maar toch sta ik niet helemaal te popelen om het te vertellen. Mede omdat de rest van het bedrijf allemaal werkmannen zijn, en zo'n vuurtje gaat snel rond vrees ik. Niet iedereen is altijd even discreet... spijtig genoeg. Ik weet gewoon dat die mannen dat weer een leuk gespreksonderwerp gaan vinden, en daar kan ik wat moeilijker mee om.

Ik ben zelf ook wel iemand die helemaal niet kan liegen, ik ben altijd doodeerlijk. Dus als iemand het me op de man af zou vragen, denk ik dat ik het wel zou vertellen. Maar het blijft toch ietwat persoonlijk hè.

Ik vind dit niet iets wat aan de grote klok moet hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben het met vlinder eens, zou niet liegen.

Ik wilde het ook niet vertellen, ik heb gezegt dat ik om persoonlijke redenen niet wil vertellen waarvoor ik geholpen moest worden.

Vind dat het ze ook niks aangaat, ze kunnen je ook niet dwingen om het te vertellen.

hoop dat je er een beetje uit komt.

Groetjes kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was ook helemaal niet van plan om te vertellen over mijn borstvergroting. ik dacht ook dat het niet zo veel opviel maar ik dacht dus mis. ik werk in overwegend mannenfabriek. ik liep er nog geen 5 minuten rond en er vroegen al paar wat ik gedaan had met een heel onopvallend gebaar naar de borsten hum hum. ik heb ook niets ontkend en ben er vrij open over geweest maar dat was mijn keuze. ik heb geantwoord op een aantal vragen omdat ze redelijk nieuwsgierig waren... mannen en zodra het te ver ging heb ik het ook duidelijk aangegeven.

maar als jij zegt dat niemand het moet weten dan zeg je ook gewoon dat het nogal gevoelig ligt en dat je er liever niet over praat. dat moeten ze dan ook maar accepteren. maar...gepraat wordt er volgens mij zeker maar dan achter de rug. die mentaliteit is er toch op mijn werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij boke, mijn ervaring is ook dat het over het algemeen wel gezien wordt als je je borsten laat vergroten. Mensen zullen het misschien niet altijd tegen je zeggen, maar denken het wel.

Je hoeft het natuurlijk niet te vertellen, maar ik zou geen smoesje gebruiken. Ik zou dan eerder zeggen dat je operatie iets persoonlijks is, en niet zo belangrijk. Dan lieg je er niet over, want ik denk dat mensen het zien en ik zou het persoonlijk raar vinden als iemand dan een smoesje verzint. dan krijg je inderdaad achter je rug gepraat waar boke het over had.

Als je er zelf geen megapunt van maakt dat je een bv hebt gehad, zullen anderen dat ook niet zo snel doen. Aandacht is van voorbijgaande aard, en na een paar dagen is het niet meer interessant als het open op tafel ligt.

ik ben er zelf redelijk open over geweest, en heb alleen maar positieve reacties gehad.

Laat even weten hoe het gegaan is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben het een beetje eens met iedereen wat er gezeg is . Dit is mijn mening:

Het gaat niemand ene moer aan wat jij aan jezelf laat doen.

Als je het niet wil vertellen is het jou goed recht, en lekker belangrijk als je 'liegt' tegen je collega's ,

je bent ze geen verantwoording schuldig?

Aan de andere kant denk ik weer : Big deal (not). so what dat wij onze borsten laten vergroten?

Maar mannen vinden zoiets natuurlijk inderdaad weer een sappig detail ..

Vind het ook lastig hoor, heb het 5 mensen op mijn werk verteld,

maar vrees dat het is uitgelekt omdat ik van de week rare opmerkingen kreeg, als steken onder water;

als ze zien dat je aan snoepjes zit en gestopt ben met roken; zo dus wij zien senna straks binnen rollen of laat je liposuctie doen?

of : 'Wij houden van natuurlijk' Op dat soort momenten heb ik echt het idee: zak er lekker doorheen" en heb ik ook

wel spijt dat ik iemand er over verteld heb. Want als puntje bij paaltje komt kan je niemand vertrouwen die

het echt voor zich houd. Dat is mijn idee..

En inderdaad, mensen praten graag over een ander, niet in je gezicht maar achter je rug om.

Bah...... :99:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook aan mijn collega's vertelt en zij begrijpen het en gaan me hierin ook steunen. Het zijn allen vrouwen. Hoop dat ik hun hierin kan vertrouwen. Ook omdat ik dan makkelijker extra verlof kan nemen en niet telkens een leugentje moet verzinnen.

Verder weet mijn moeder, broer, zus en natuurlijk mijn vriend het.

Voor de anderen ga ik het niet direct vertellen en als ze het echt gaan vragen ga ik het waarschijnlijk toch vertellen. Liegen is niets voor mij.

PS ik wacht natuurlijk ook mijn eerste gesprek nog af...maar dit is mijn mening hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het ook lastig hoor, heb het 5 mensen op mijn werk verteld,

maar vrees dat het is uitgelekt omdat ik van de week rare opmerkingen kreeg, als steken onder water;

als ze zien dat je aan snoepjes zit en gestopt ben met roken; zo dus wij zien senna straks binnen rollen of laat je liposuctie doen?

of : 'Wij houden van natuurlijk' Op dat soort momenten heb ik echt het idee: zak er lekker doorheen" en heb ik ook

wel spijt dat ik iemand er over verteld heb. Want als puntje bij paaltje komt kan je niemand vertrouwen die

het echt voor zich houd. Dat is mijn idee..

En inderdaad, mensen praten graag over een ander, niet in je gezicht maar achter je rug om.

Bah...... :99:

Wat vervelend zeg.. jammer hoe sommige mensen kunnen doen.

Enerzijds denk je van dit is een belangrijke stap in mijn leven, het zou fijn zijn als ik er eerlijk over kon zijn en wellicht kan rekenen op steun / oprechte interesse maar blijkbaar vinden sommige mensen het een reden om jaloers te zijn, of ze voelen zich er ongemakkelijk door dus roepen iets naars en helaas is het blijkbaar een heel interessant onderwerp dat met veel mensen moet worden gedeeld. Het er zelf ook ervaring mee jammer genoeg.

Je moet echt schijt hebben aan dat soort opmerkingen hoor, hoewel dat waarschijnlijk lastig is. Maar jij bent straks degene met de mooiste boobs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend zeg.. jammer hoe sommige mensen kunnen doen.

Enerzijds denk je van dit is een belangrijke stap in mijn leven, het zou fijn zijn als ik er eerlijk over kon zijn en wellicht kan rekenen op steun / oprechte interesse maar blijkbaar vinden sommige mensen het een reden om jaloers te zijn, of ze voelen zich er ongemakkelijk door dus roepen iets naars en helaas is het blijkbaar een heel interessant onderwerp dat met veel mensen moet worden gedeeld. Het er zelf ook ervaring mee jammer genoeg.

Je moet echt schijt hebben aan dat soort opmerkingen hoor, hoewel dat waarschijnlijk lastig is. Maar jij bent straks degene met de mooiste boobs ;)

Haha mooi gezegd, Ze zijn gewoon allemaal jaloers ;) En dat meen ik. Dit is verschrikkelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.