Ga naar inhoud

draadjes eruit


goas

Aanbevolen berichten

ik heb vorige donderdag mijn draadjes eruit laten halen .en nu heb ik voor de eerste keer gekeken

ik heb dus 2 gaatjes ,het 1ne is al wat groter en ziet er nogal zwart uit.(vies) ik leg ook een gaasje onder mijn bh band en er komt nog wat vocht uit . wat kan ik daar aan doen? isobethadine zalf aandoen.

ik heb ook olie van het kruidvat omdat die van de kliniek op is. maar die is zo vet en dan met dat wonje.

mischien best is laten nakijken door de huisdokter .

kent iemand dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vorige donderdag mijn draadjes eruit laten halen .en nu heb ik voor de eerste keer gekeken

ik heb dus 2 gaatjes ,het 1ne is al wat groter en ziet er nogal zwart uit.(vies) ik leg ook een gaasje onder mijn bh band en er komt nog wat vocht uit . wat kan ik daar aan doen? isobethadine zalf aandoen.

ik heb ook olie van het kruidvat omdat die van de kliniek op is. maar die is zo vet en dan met dat wonje.

mischien best is laten nakijken door de huisdokter .

kent iemand dit probleem?

Hoi,

Ik had ook een klein korstje waar een draadje was weggehaald, toen dit korstje eraf ging kreeg ik weer een nieuw korstje wat er later afging, toen zag ik een heel klein beetje bloed. Daarna is het snel genezen en het ziet er nu goed uit. In het begin leek het ook een klein zwart puntje en ik dacht even dat er misschien een stukje hechting was blijven zitten maar dit was niet zo. Ik zou het wassen met badedas of sebamed zeep en er verder niets opsmeren of alleen betadine, zeker geen olie of gefarfumeerde creme. Als het wondje echt lekt van het wondvocht zou ik toch even de kliniek bellen en/of naar de huisarts gaan. succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook gehad

en heb toen uit voorzorg een week antibiotica gehad

Maar heeft toch wel 7 weken geduurd voordat het rechts dicht zat

En ik mocht er idd alleen betadine opdoen ma heel weinig anders kan het week worden

En ik moest het iedere dag ff schoonspoelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vorige donderdag mijn draadjes eruit laten halen .en nu heb ik voor de eerste keer gekeken

ik heb dus 2 gaatjes ,het 1ne is al wat groter en ziet er nogal zwart uit.(vies) ik leg ook een gaasje onder mijn bh band en er komt nog wat vocht uit . wat kan ik daar aan doen? isobethadine zalf aandoen.

ik heb ook olie van het kruidvat omdat die van de kliniek op is. maar die is zo vet en dan met dat wonje.

mischien best is laten nakijken door de huisdokter .

kent iemand dit probleem?

Ow Goas...ik zou de huisarts er even naar laten kijken,klinkt niet zo goed. Misschien kun je ook wel uit voorzorg een kuurtje krijgen. Open plekjes zijn altijd infectie-gevoelig. Zou geen olie op een open plekje smeren,de huis blijft dan vochtig en kan dan niet dicht groeien. Misschien een antibacteriele zalf vragen aan je huisarts?

Sterkte!

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

merci voor de reactie.

mijn grootste nachtmerrie is uitgekomen er zit een groot gat volgens de huisdokter en moet dringend terug naar de kliniek . waarschijnlijk terug opensnijden.

ik heb zoveel schrik .

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

het is dus niet zo goed met me:)

kwam gisteren in de kliniek aan en mocht onmiddelijk bij dr dedonker

komen(lieve man). hij had naar de wond gekeken en haalde er een draadje uit onderhuids dat niet was opgelost. verklaard nu die pijn ik had . ik mocht even nadenkenken over 2 keuze ofwel de prothese onmiddelijhk verwijderen en 3 tot 6maanden wachten tot alles mooi genezen was .ofwel met 25 procent kans de spoeling en hechten . eerst kijken of er geen ontseking is dan.

het overvielme allemaal wel een beetje begon gewoon te wenen.

ik mocht mee naar boven naar de operatie kamer en kreeg plaatselijke verdoving , dr zei dat het niet ontstoken was . dus voor de spoeling gekozen. heb echt heel de tijd geweend .

hij heeft slecht stukje eruit gesneden en met andere draadjes dichtgemaakt ,heeft meer kans dat het dichtblijft. want mijn huid zou heel dun zijn.

ik heb terug antibiotica gekregen en rust voorgeschreven. nu is het bang afwachten voor mij.

ik moet dinsdag al wel terug komen op controle.

pfffffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.