Ga naar inhoud

Een vraagje over een consult


Aanbevolen berichten

Heey iedereen!

Ik word morgen eindelijk geoppereerd!

Ik ben één keer op consult geweest en we haddenbeslist om 300cc te nemen..

Maar Dr Damen heeft mij helemaal niet opgemeten..

Nu hoor ik bijna bij iedereen dat de PC je normaal op je consult opmeet?

Dit is bij mij dus helemaal ni gebeurt?

Kan dit kwaad? Of zou hij het vergeten zijn?

Groetjesss x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt vast goed ;)

Ik ben wel opgemeten want bij mij was het nog maar de vraag of er wel wat in kon :P

Ben nogal mager namelijk.

Maar voor de operatie wordt je afgetekend en tijdens de operatie wordt er nog met pasprotheses gewerkt dus dat komt helemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké mercikes!

Stelt me al wat geruster :P

Haha zou eigenlijk moeten gaan slapen maar ben zo opgewekt als iets :P

Grtzz x

Bij mij hetzelfde, heb me voorgenomen om vroeg in mijn bedje te kruipen vandaag, maar ben helemaal nog niet moe.

Och, uitgerust moeten we toch niet zijn hé, we mogen morgen de hele dag uitslapen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat is waar, morgen de hele dag slapen!

Maar zou liever slapen, omdat ik dan niet kan nadenken, en als je slaapt gaat de tijd sneller haha.

Ik verheug me zo op de moment, dat ik wakker wordt in de kliniek en mijn nieuwe boobies heb..

En om dan even snel te spieken haha :)

Ben zoo benieuw!!

Zit hier nog heel het forum af te lezen :P

Greetzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat is waar, morgen de hele dag slapen!

Maar zou liever slapen, omdat ik dan niet kan nadenken, en als je slaapt gaat de tijd sneller haha.

Ik verheug me zo op de moment, dat ik wakker wordt in de kliniek en mijn nieuwe boobies heb..

En om dan even snel te spieken haha :)

Ben zoo benieuw!!

Zit hier nog heel het forum af te lezen :P

Greetzz x

Ik heb nog steeds schrik dat ze te klein gaan zijn (heb daar dus al nachtmerries van gehad)

Moet tevreden zijn, want meer dan 300cc gaat echt niet, zei de pc.

En zien dat we ons echt niet overslapen want dat zou een ramp zijn.

A ja, ik ga nog snel wat eten en drinken, vanaf middernacht mag ik niks meer binnen krijgen :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb dus ook de schrik dat ze te klein gaan zijn,,

Heb besloten om toch wat meer te vragen, 330cc ofzo.. Ik ben 1m70 ben dus wel groter dan de gemiddelde vrouw en weeg 55 kg, maar toch heb ik van omtrek een 80 ! Hier ben ik van verschoten, want heb mezelf daarstraks eens opgemeten.

Ben vooral geschrokken omdat ik helemaal niet mollig of breed ben..

Maar in ieder geval, hoe breder je bent hoe minder groot de CC's uitvallen, en een 80 noem ik toch al naar de bredere kant..

Een héél goed idee om nog iets te eten, ik ga net hetzelfde doen ;)

Heb je al een sportbeha?

Ik heb die van de Hema gekocht, in 80D , maar ik ga hem mee naar de wellnesskliniek nemen om te laten zien, en dan kunnen zij zeggen of het een goede is.

Moest het niet goed zijn, kan ik hem nog altijd gaan wisselen, alé mijn ventje hem gaan laten wisselen :P

Ja haha overslapen zal je niet doen van de spanning denk ik :P Wie neem je mee?

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

niks, ook geen water?

Ik wens ook jou alvast een heel spoedig herstel toe!

Succes !!

:48:

Heey Senna,

Ik denk dat water wel zou mogen, maar dat is dan ook zeker het enige! :D

Maar voor de zekerheid drink ik toch niets :P

Grtzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar heb je foto's gezien, en je hebt toch al wat van jezelf, ik heb AA, dus zo goed als niks.

Ja, ben ook langs de hema geweest voor een sportbeha, heb 80C genomen.

Goed idee, ga hem morgen ook meenemen, maar heb hem dan nog niet nodig, wordt eerst 1 week ingetaped.

Mijn ventje gaat met me mee, heeft verlof genomen deze week.

Wie gaat er met jou mee?

Heey Senna,

Ik denk dat water wel zou mogen, maar dat is dan ook zeker het enige! :D

Maar voor de zekerheid drink ik toch niets :P

Grtzz x

Nee nee, zelfs geen water, echt niks, hebben ze me gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Baileysker!

Ah goed dat je het zegt van dat water, wist het niet!

Zou het zoizo niet gedaan hebben hoor, maar je weet nooit xD

Ik denk ook dat ik de eerste week ingetaped wordt.

Maar kon niet wachten met de BH te gaan kopen, en jij dus blijkbaar ook niet haha xD

Zal blij zijn dat ik binnenkort eindelijk mooie BH's kan gaan kopen, met een mooie decolté!

Bij mij gaat mijn vriend ook mee, samen met mijn vader.

Hij is nu aan het werken met de nacht, en heeft om 6 uur gedaan, als hij hier is vertrekken we met zen allen :D

Om wat uur ga jij opstaan?

Ik ga om 6uur opstaan:

Nog eens goede lekkere lange douche nemen, want het het kan niet meer met de tape :)

tande poetsen, men piercings uitdoen en ontsmetten, iets gemakkelijks aantrekken ( ligt al klaar : Een trainigsbroek met een topje en een vestje, en voor na de operatie heb ik een vest van mijn vriend mee :P lekker los)

Enjaa dan wachten om te vertrekken om kwar na 7 of half 8.

Hoe ziet jou morgen morgend eruit? :P

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar die mooie bh's kijk ik ook al uit, zo zou graag nu al aankopen, maar da kan nog niet hé.

Mijn ventje werkt normaal ook met de nacht, maar heeft nu al verlof.

Ik denk om op te staan om 5 uur, normaal maakt hij me wakker, want ook al is hij thuis hij houdt het ritme van zijn werk aan, heeft daar anders teveel last van.

Dan hetzelfde als jij, een goe douchke, ook scheren en zo, haartjes lekker wassen, want da zal gedaan zijn voor de rest van de week.

O ja, mijne navelpiercing mag ik nie vergeten, heb mijn juwelen daarnet al uitgedaan, niet gedacht aan mijn piercing.

We gaan zo rond half 7 vertrekken, moet er om 7uur zijn, operatie zou starten om 8 uur.

Ventje blijft bij me tot ik slaap, en komt dan naar huis om zelf te slapen.

Heb gezegd dat hij daar zeker niet moest wachten, dat hij mij eerst maar laat uitslapen.

Normaal ging ik gewoon een jeans aandoen, maar zal toch maar mijn trainingsbroek meenemen, heb nog een shirtje liggen met een rits, en daarover mijne trui, ook met rits, zodat ik niets over mijn hoofd moet trekken.

Wel vervelend dat ik morgenvroeg niet mag eten, ik ben iemand die echt mijn ontbijt nodig heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar die mooie bh's kijk ik ook al uit, zo zou graag nu al aankopen, maar da kan nog niet hé.

Mijn ventje werkt normaal ook met de nacht, maar heeft nu al verlof.

Ik denk om op te staan om 5 uur, normaal maakt hij me wakker, want ook al is hij thuis hij houdt het ritme van zijn werk aan, heeft daar anders teveel last van.

Dan hetzelfde als jij, een goe douchke, ook scheren en zo, haartjes lekker wassen, want da zal gedaan zijn voor de rest van de week.

O ja, mijne navelpiercing mag ik nie vergeten, heb mijn juwelen daarnet al uitgedaan, niet gedacht aan mijn piercing.

We gaan zo rond half 7 vertrekken, moet er om 7uur zijn, operatie zou starten om 8 uur.

Ventje blijft bij me tot ik slaap, en komt dan naar huis om zelf te slapen.

Heb gezegd dat hij daar zeker niet moest wachten, dat hij mij eerst maar laat uitslapen.

Normaal ging ik gewoon een jeans aandoen, maar zal toch maar mijn trainingsbroek meenemen, heb nog een shirtje liggen met een rits, en daarover mijne trui, ook met rits, zodat ik niets over mijn hoofd moet trekken.

Wel vervelend dat ik morgenvroeg niet mag eten, ik ben iemand die echt mijn ontbijt nodig heeft.

Heb juist nog een hele maaltijd gehad haha , nu kan ik er weer even tegen.

Ja ik heb het er ni zo moeilijk mee om smorgends niet te eten omdat ik dit dikels niet doe.

Altyd pas om 10 uur ofzo

Enja ik heb ook alles met een rits want idd denk niet dat het prettig is als je iets over je hoofd moet gaan trekken.

Alé ik zal maar eens proberen te gaan slapen.. Ook al weet ik dat het me niet gaat lukken :P

Laat me iets weten hoe jou operatie verlopen is he! Ben er zeer benieuwd naar!

Groetjes en Véél Succes toegewenst

XxXx En natuurlijk een goede nachtrust !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook een poging ondernemen om te slapen, binnen 5 uurtjes mag ik opstaan.

Ik ga zeker laten weten hoe het verlopen is, jij toch ook hé?

Als het morgen meevalt, zal ik hier morgenavond wel wat komen schrijven, anders de dag nadien.

Dus als je me morgen niet hoort, dan heb ik véél pijn, of last van de narcose.

Ook voor jou veel succes xxx

en slaapwel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Dames,

Heel veel succes waarschijnlijk is 1 dame al van borsten voor zien ....

heel veel sterkte en succes met jullie herstel.

Sporty

Hallo,

Bedankt voor de steun.

Ben net terug thuis, verslag volgt later, ga nog wat rusten.

Heb wel een vraagje.

de linkerkant van mijn linkse borst is volledig voos, precies nog verdooft, ongeveer de helft van mijn borst dus, heeft iemand dit nog gehad?

Is dit normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bedankt voor de steun.

Ben net terug thuis, verslag volgt later, ga nog wat rusten.

Heb wel een vraagje.

de linkerkant van mijn linkse borst is volledig voos, precies nog verdooft, ongeveer de helft van mijn borst dus, heeft iemand dit nog gehad?

Is dit normaal?

Hey,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Het is heel normaal dat je borsten nog een beetje verdoofd aanvoelen, het kan nog wel even duren voor je gevoel weer terug komt.

Doe rustig aan!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.