Ga naar inhoud

Eerste gesprek voor een BV


Aanbevolen berichten

Hoi Vincy,

Wat jammer dat je gesprek niet helemaal volgens verwachting is verlopen... Jouw emotie in de vorm van teleurstelling/verdriet/ onzekerheid begrijp ik helemaal, maar ik herken het niet. Na het eerste gesprek met mijn PC had ik op alle belangrijkste vragen al antwoord gekregen voordat ik erom had gevraagd. Hij nam ook alle tijd en luisterde heel goed naar wat ik wilde en besprak met mij de (on)mogelijkheden zonder dat ik me daar rot bij voelde. Dat ik een BV wilde stond voor mij na het 1e consult helemaal vast. Later had ik nog wat vragen en twijfels over het aantal cc's. Ook tijdens het 2e consult nam hij alle tijd en kreeg ik antwoord op al mijn vragen. Ik ben nu 11 dagen PO en ik ben echt superblij met mijn boobs. Hij heeft het echt heel mooi gemaakt en ik ben blij dat ik naar hem heb geluisterd voor wat betreft het aantal cc's. Ik ben precies op de maat uitgekomen die ik graag wilde!

Luister naar je gevoel meis, als je twijfels hebt ga dan zeker niet eind januari al onder het mes! Je gaat het jezelf nooit vergeven als het op een teleurstelling uitdraait... Vraag desnoods een 2e consult om face to face antwoord te krijgen op je vragen. Het is een definitieve verandering aan je lichaam die niet zo 123 terug te draaien is en die ook nog een hoop geld kost! Dan mag je ook verwachten dat men de tijd voor je neemt en dat al jouw vragen en onzekerheden zijn weggenomen voordat je onder het mes gaat. Wellicht is het ook een idee om nog een consult bij een andere PC te plannen, dan heb je wat vergelijkingsmateriaal en wellicht heb je daar wel een goed gevoel. Ik wens je heel veel sterkte bij het nemen van de beslissing die jou je droomboobs gaat bezorgen. Denk goed na voor je een beslissing neemt en vergeet niet: de klant is koning(in)!!!

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo allemaal!

Heb nu 1 week mijn borsten! ik ben zeker tevreden over het resultaat, vind het echt wennen -> ineens hangen er zo'n grote borsten onder je ;-) 230cc is zeker voldoende voor mij, vind ze soms zelfs te groot ... dit zal nog moeten wennen.. hihi.

Als ik over mijn borsten ga voelen ze wel pijnlijk aan, is dit normaal? En ze doen vooral bovenaan pijn als ik even gelegen heb (bovenaan onder de spier geplaatst, is dit de reden?) Rondlopen en zitten gaat wel prima.

Heb 2 blauwe plekken op mijn rechterborst, op mijn linkerborst niets en deze doet nochtans het meeste pijn.

Ze staan nog zo hoog, hopelijk gaan ze snel indalen... moet maandag terug gaan werken. Gelukkig is het koud buiten en kan ik ze nog een beetje bedekken ;-) wil niet dat iedereen het gaat opmerken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee vincy,

Blij dat je zo tevreden ben! Doen je borsen pijn of je tepels? Misschien gewoon de spanning die erop staat? Dat pijnlijke gevoel bovenaan heb ik ook als ik geslapen heb alsof het helemaal stijf is ofzo...?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde meer spanning van de prothese onder je huid over je bh maat durf ik niet te zeggen! Ik heb wel mega gevoelige tepels, de douchestraal erop of als ik het koud krijg is een hel kan soms ook de bh niet verdragen maar ben donderdag voor nacontrole geweest bij de pc en die zei dat het goed is dat het overgevoelig is omdat dat veel sneller hersteld dan geen gevoel meer in je tepels hebben! Helaas moet ik er nog een tijdje mee leven! Om de striemen op me huis van de bh tegen te gaan draag ik er zo'n naadloos hemdje van de hema onder dit zit echt een stuk beter! Hoop dat je er iets aan heb!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Heb vandaag een andere sportbeha aan, het is dezelfde maat maar zit toch niet zo straks als de sportbeha vd kliniek (anita geloof ik) en heb nu ook wat minder last van de drukkende pijn. Dit mag toch eh? Of moet het echt zo spannend gedragen worden de eerste weken? 14 feb heb ik een afspraak en mogen de draaidjes geknipt worden.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.