Ga naar inhoud

even jullie hulp nodig..


Aanbevolen berichten

Ik ben bijna 3 weken geleden geopereerd aan een BV..

We hadden afgesproken een volle C... hij had het over max 275 cc. ik vroeg nog aan de PC hoeveel er in was gegaan na de operatie, toen zei hij 275 cc..

Ik kon het gewoon niet voorstellen, vond ze zo klein (!) maar toch maar vanuit gegaan dat het oke was en nu 3 weken later toch maar gebeld omdat ik het niet kon geloven ook na fotos die ik hier heb zitten bekijken van jullie.

Net gebeld hoor ik dus van zijn assistente dat er in het operatie verslag 150 CC staat...150....!!

Ik ben best verdrietig :( want ik vind ze gewoon echt klein het lijkt wel alsof ik nog steeds me 80 B heb.. :( ik baal hier zo van.

BLEGH :( ik dacht ook serieus nou misschien komt het wel als het vocht er een beetje uit is enz (groter).. wishfull thinking..

Moest het gewoon even van me afschrijven ook.

Mijn pc is nu op vakantie maandag zou ik terug kunnen bellen. Wat vinden jullie dat ik moet doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bijna 3 weken geleden geopereerd aan een BV..

We hadden afgesproken een volle C... hij had het over max 275 cc. ik vroeg nog aan de PC hoeveel er in was gegaan na de operatie, toen zei hij 275 cc..

Ik kon het gewoon niet voorstellen, vond ze zo klein (!) maar toch maar vanuit gegaan dat het oke was en nu 3 weken later toch maar gebeld omdat ik het niet kon geloven ook na fotos die ik hier heb zitten bekijken van jullie.

Net gebeld hoor ik dus van zijn assistente dat er in het operatie verslag 150 CC staat...150....!!

Ik ben best verdrietig :( want ik vind ze gewoon echt klein het lijkt wel alsof ik nog steeds me 80 B heb.. :( ik baal hier zo van.

BLEGH :( ik dacht ook serieus nou misschien komt het wel als het vocht er een beetje uit is enz (groter).. wishfull thinking..

Moest het gewoon even van me afschrijven ook.

Mijn pc is nu op vakantie maandag zou ik terug kunnen bellen. Wat vinden jullie dat ik moet doen?

heey!

Jeetje wat vervelend zeg!

Ik gingvoor een volle B kleine C en dat is al 240 cc maar misschien, verschilt dat per persoon zoveel verstand heb ik er natuurlijk niet van.

Maar ik zou er zeker even achteraan gaan!

Want leuk is het niet

groetjes jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, sparkly

je moet krijgen wat was afgesproken.......of hij moet erbij gezegd hebben kijken wat er in gaat.

ik denk dat wat jij wou gewoon moet kunnen.

ik zou zeker terug gaan en hem vertellen hiermee niet akkoord te gaan.

jammer dat dat allemaal zo moet.

je zegd een c te willen behalen.

ik weet niet wat jou maat was voor de bv.

maar 140 cc staat ongeveer voor 1 cup maat groter.

wat zijn je maten nu boven en onder?

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is bale zeg wat stom :81:

Eerst zegt hij dat er 275cc in zit en nu hoor je dat er 150cc inzit, ik zou er echt werk van maken dit kan niet!! Misschien kom je wel aan de c daar weet ik niks van maar vind het een beetje krom dat hij eerst het eene zegt en in je verslag staat 150cc.

heb je geen borstenpaspoort mee gekregen toen je uit de kliniek kwam? Daar staat op welk merk en hoeveel er in is gegaan.

Nou meid suc6 hoor graag wat hij tezeggen heeft

xxx kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie snelle reactie..

het stomme was ook een week nadat de hechtingen eruit zijn gegaan dacht ik ook wel van ze zijn nog opgezwollen enz en die maat komt wel goed.. heel naief.. maar ze zijn gewoon zo klein.. :'( het is gewoon echt niet wat ik wou, ben al heel blij dat ik nu borsten heb ... maar ik wou echt een volle C en we hadden duidelijk 275 cc afgesproken. Net voordat ik de operatie in ging hadden we het daar weer over. ik snap ook niet waarom hij de dag na de operatie zei dat er 275 cc in zit.....

ik had vandaag ook bikini's aan en het lijkt gewoon alsof ik nog plat ben.. geen mooie vormen zeg maar.. :( ik ben geen bv ondergaan voor maar 150 cc

ik heb geen borstenpaspoort meegekregen ik denk dat ik die met die 2 maanden controle krijg? wist ook niet van een borstenpaspoort af.

ik had een lege b zeg maar..

blegh wat een k*tzooi :'(

ik zal zo even de maten opmeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jejtje , wat errrg voor je!!!!!

Ik ben ook niet tevreden geweest na mijn bv omdat pc heeft iets anders gedaan ( op de borst spier i.p.v. dual plane) dan we hadden afgesproken.( zie mijn topics)

Ik weet precies hoe jij jezlf voelt....;(

Waar ben je geopereerd?

Ik zou het meteen aankaarten ! Jij hebt veel voor betaald, veel uitgeziekt en het gaat om dat je blij en tevreden bent !!!!

Go for it !!!!!!!!!!

Sterkte ermee!!!!!!

en laat het ons weten na de gesprek met je pc.

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje wat erg!!

Ik zou dit echt niet pikken en zou een herstel eisen! Het is normaal dat de pc tijdens de operatie pasprotheses uitprobeert en dan kan het aantal cc's wat afwijken maar zeker niet zo veel!! 150 cc is erg weinig.

Ik heb 2 weken geleden een lift laten doen met 200 cc ronde protheses. door de lift zou ik een cupmaat kleiner uitkomen, door deze prothese zou ik ruim een maat erbij komen. Toen ik net geopereerd was dacht ik, dit is veel te groot... maar nu is het erg geslonken en is het inderdaad weer mijn oude maat als voor de operatie, dus die 200 cc is bij mij maar 1 cupmaat. Ik had in eerste instantie gekozen voor 160 a 180 cc maar ben nu blij met 200.

hier moet je het echt niet bij laten hoor, ik zou echt willen dat hij alsnog de protheses erin doet wat afgesproken was. Waar ben je geweest eigenlijk?

Gr, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat rot,

ik ben pas over iets meer dan 2 weekjes aan de beurt maar het ergste wat ik me kan voorstellen is dat ik ze te klein vind! En wat raar dat je pc zich niet aan de afspraak heeft gehouden, en dan ook nog zegt dat je meer cc heb dan je eigenlijk heb! Ik zou hem zeker opbellen en dat ie maar met een oplossing mag komen want je heb der genoeg voor betaald, dan moet je der wel helemaal gelukkig mee zijn!

Nou succes en hou ons op de hoogte!

Liefs Erika

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meid,

Wat een hel!

Heb je rechtsbijstandverzekering?

Ik zou eens gaan kijken wat je voorelkaar kan krijgen.... ten eerste is het verschaffen van valse informatie (zeggen dat er 275 cc in zit terwijl dit 150 cc is)

, ten tweede mag dit volgens mij niet tenzij er een medische complicatie tijdens de operatie optrad of dat je lichaam het aantal cc niet aan kan?

Misschien krijg je het wel voorelkaar om een heroperatie te krijgen met je 275 cc, en het gehele bedrag vergoed voor het psygisch leed wat jou is aan gedaan en niet te vergeten dat je voor een her operatie weer vrij moet nemen en weer een beroep moet doen op je familie en of omgeving.

Er zijn veel factoren waar jij een zaak op kan bouwen.

Laat je niet in een hoekje sturen asjeblieft, ik denk dat als je een beetje links en rechts informeerd dat je ver kan komen,,,

Ik hoop dat je snel wel blij kan zijn met je borsten, we hebben het tenslotte wel over je lichaam.

Het is jou lichaam, en JIJ bent hier de baas over!!

succes meid,

Ik leef met je mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.