Ga naar inhoud

Bo17 : 22 december 2011 : Dr. Bosmans : Hasselt.


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik ben bo, een mama van 31 jaar en heb me hier enkele weken geleden geregisteerd.

Mijn operatie lag toen al vast maar was toch nog op zoek naar ervaringen. Ik vind het leuk om te lezen omdat je op die manier toch wat meer voorbereid wordt op wat je staat te wachten.

Ik heb in december een borstlift met implantaten ondergaan bij dokter Bosmans uit Hasselt.

Ik neus hier nog wat rond en wie weet pen ik mijn ervaring nog wel eens neer.

Alvast bedankt aan het forum om me (on)bewust morele steun te bezorgen voor mijn grote dag!

Groetjes,

Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Luanna!

Ik ben best tevreden, alles was beter dan tevoren ;) Ik dacht dat hij 220 of 240cc gebruikte maar weet het niet zeker. Ik heb de dokter maar laten doen, zolang ze maar stevig waren!

Mijn operatie was op 22 december.

Ik was vrij rustig de dagen voordien, maar op de dag zelf was ik op van de zenuwen. Vooral voor de narcose...

Om 11u30 zijn ze me komen halen. Even moeten wachten, infuusje gekregen, naar het operatiekwartier gebracht en toen werd ik afgetekend.

Vanaf toen ging het razendsnel. Nog even wat zuurstof, aan de kindjes denken en hup ik was weg...

Om 16u30 werd ik wakker, met m'n nieuwe meisjes :-)

Ik was behoorlijk ziek van de narcose en heb heel wat overgegeven. Om 17u30 mocht ik terug naar de kamer.

Ventje blij, hij was op van de zenuwen na 6u staan wachten.

Op de kamer heb ik ook nog enkele keren overgegeven. Tegen 19u30 ben ik voor de eerste keer rechtgestaan en naar het toilet geweest en heb ik mijn moed bij elkaar geraapt om me zo goed mogelijk te voelen ;-)

Ik wilde naar huis. En dat hebben we om 20u ook gedaan, toen was het dagziekenhuis gesloten. Ik had een kamer gekregen om een nachtje te blijven als ik wou maar dat zag ik niet zitten.

Eénmaal thuis voelde ik me ook meteen veel beter en heb een geroosterde boterham gegeten.

De nacht was vreemd en kort maar viel al bij al wel mee.

De pijn die dag viel reuzegoed mee. Het was ook behoorlijk verschieten toen ik onder m'n hemdje keek in het ziekenhuis, maar net op dat moment kwam de chirurg me meteen geruststellen dat dat wel zou bijtrekken ;-)

De dagen achteraf vielen ook behoorlijk goed mee. De eerste week heb ik aan mijn borsten zo goed als geen pijn gehad, enkel aan de spieren vlakbij de oksels en in mijn rug. Het was een beetje te vergelijken met een griepje.

Het slapen was behoorlijk wennen aangezien ik een buik-zijslaper ben. Wat was ik blij met mijn verstelbare bodempje!!

De tweede week had ik wat stekende pijntjes, maar die vielen ook best wel mee.

Nu is het net twee weken en 1 dag geleden en ik voel me al super.

Vandaag mochten de hechtingen eruit en heb ik ze eigenlijk voor de eerste keer gezien.

Tot vandaag zater er grote pleisters op. Ze zijn nog wel wat gezwollen maar ik ben er nu al zo blij mee.

Voor mijn operatie had ik een 80D en nu voorlopig is die maat nog hetzelfde.

De maat heeft mij nooit wat uitgemaakt, zolang ze maar stevig waren en dat zijn ze nu ook.

Over een maandje moet ik terug op controle.

Ik heb hier nog wat voor fotootjes liggen, wie weet vind ik wel eens de moed om een voor en na foto te plaatsen :unsure:

Groetjes,

Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik lees je topic nu pas. Je hebt idd dezelfde operatie op dezelfde dag gehad, wat grappig. Ik was je nog niet tegen gekomen op het forum!

Je hebt ook hetzelfde herstel als ik, mij is het ook zo ontzettend mee gevallen met de pijn enzo.

Alleen slapen was een ramp, ik ben ook een buikslaper, ik heb echt met slaappillen moeten slapen, omdat ik doodop was en s'nachts gewoon niet sliep.

Vannacht voor het eerst op mn zij kunnen slapen en heb ik goed zonder pillen geslapen, heerlijk!

ik heb 75 c of 70 D. Gister opgemeten door pc en meet nu onder 71 cm en boven 89 cm.

Ik kan geen foto's zien bij jou in het album, maar ben wel reuze benieuwd!!

Groetjs, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Risje,

Haha, ik sliep deze nacht ook terug voor de eerste keer op mijn zij, wat een verademing!! Het was weer zalig liggen in m'n bedje :)

Ik had wel wat bang voor de protheses... klinkt misschien wel dom maar ik had wat schrik ze "verkeerd" te duwen zo op m'n zij.

Ik heb momenteel toch nog maar even een E-cup aangetrokken. De D past me ook, maar de beugel zit me momenteel niet zo lekker, het lijkt me nog wel wat gezwollen.

En dan zeker links, die ziet nog wat geel.

Als het goed is zou je mijn album moeten kunnen zien nu!

Ik kan er maar niet aan wennen aan die nieuwe voorgevel :)

Mits ik nu constant een BH draag is het echt vreemd om te zien dat die 2 meisjes echt wel van mij zijn als die BH een keertje uitgaat :)

Ik hield mijn boezem vroeger ook steeds vast wanneer ik mijn BH uittrok, ook wanneer ik de kinderen 's avonds nog een zoentje ging geven hield ik ze bij het voorover buigen steeds vast.

Ik merk dat ik dit nu nog steeds doe...

Psychologisch zal het nog eventjes duren denk ik voordat ik écht besef dat ze van mij zijn.

Groetjes,

Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er ook bang voor dat de protheses verkeerd zouden gaan zitten als ik op mn zij lig. Maar ik heb het gevraagd aan de pc, en hij zegt zolang het geen pijn doet, kun je alles doen! Dus ik was gerustgesteld en slaap nu heerlijk op mn zij, op mn buik durf ik niet aan, dat komt over paar weekjes wel.

Dat je in een e cup past..... Ik heb 200 cc en heb een c cup. Ik zit wel tussen de omvang 70 en 75 in, dus bij een 70 zou ik wel op een d uitkomen. Ik heb vorige week 75c gepast en die zit perfect, was dezelfde maar als voorheen alleen nu is de bh gevuld!!!

Ik moet er ook nog aan wennen hoor, gister lag ik voor het eerst op mn rug even zonder bh, en ik zei tegen mn man, zie je nou wel, nu heb ik toch nog neppe tieten, ze blijven recht over eind staan!! Hij vertelde dat ze wel wat op zij vielen maar daarna moesten we lachen, want ik had dus echt niks meer en was niet gewend dat ik 2 bulten had, haha. Ik draag nog steeds de sport bh, van de pc hoeft het niet meer, maar ik vind dit nog zo veilig zitten. ben ook wel benieuwd want voorheen als ik bukte of rende moest ik de hele boel weer terug stoppen in mn bh, dat irriteerde me mateloos, en dat maakt je ook zo bewust van hangborsten.... Ik werd er echt verdrietig van.

Ik ben echt benieuwd hoe dat nu zal zijn, het is nu een massieve massa, dus ik denk dat alles netjes op zn plaats blijft.

Groetjes, Ris

Link naar reactie
Delen op andere sites

De E-cup krijg ik wel aan maar hij is net een tikkeltje te groot hoor. Maar de beugels zitten aangenamer.

Ik moest de 2de week een sport bh aan en nu een beugel bh. Dag en nacht blijkbaar, tot alles goed op zijn plaats zit.

Ik hou hem ook veel liever aan, ik heb altijd schrik dat ze weer gaan hangen als ik mijn bh uitdoe :blush:

Ik heb mijn D'tjes al eens gepast en ze passen wel nog. Ook net zoals bij jou, ze zitten zoals voorheen alleen de bovenkant is nu niet meer plat ;)

Haha,ik moet er hier ook vaak mee lachen. Het lijkt allemaal ook zo onwezenlijk.

Bij sommige is het zo dat de borsten na verloop van tijd beginnen doorhangen maar dat was bij mij niet zo het geval.

Ik werd gezegend met de mijne al meteen als puber, ik heb ook nooit anders geweten dan hangertjes.

Mijn zwangerschappen en borstvoedingsperiodes hebben aan mijn borsten niet veel veranderd, ze zijn gewoon altijd al zo geweest :unsure:

Dus ja, nu is het nog wennen maar ik ben geweldig blij dat ik deze stap gezet heb! Alles was beter dan ervoor ;)

Groetjes,

Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Parkiet, ik ben er erg blij mee :)

Ik had ook al opgemerkt dat het niet overal hetzelfde is met de bh's.

Ik mocht normaal de eerste 2 weken geen bh aan, maar na de eerste controle op een week mocht ik toch een sport bh aan voor een weekje. Na de 2de week moest ik dan een beugel bh aan, nu voor enkele weken.

Het moest wel een brede beugel zijn en een bh zonder kant. Een simpel, goed passend modelletje.

Ik weet ook niet hoe het komt dat het blijkbaar niet overal hetzelfde is :unsure:

Groetjes,

Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch ook nog even vermelden dat het kan zijn dat ik over 6-9 maanden opnieuw even onder het mes moet.

Dat is nog niet zeker, nog even afwachten wat de chirurg na die periode van het resultaat zal vinden.

Ze noemen het een kapselrafie onderaan, het wordt gedaan om een mooiere en meer ronde onderpool van de borsten te verkrijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.