Ga naar inhoud

WIE WEET EEN GOEDE PUSH UP BH?


jolly

Aanbevolen berichten

HOI Allemaal!!

Ten eerste een geweldig 2012 toegewenst!!! en...

Toen ik wist dat mijn bv door zou gaan was een van de dingen die ik bij mezelf dacht...... NOOIT MEER EEN PUSH UP BH!!!

nou moet ik zeggen, ik heb er ook niet echt heel veel behoefte aan, want ze zijn precies goed nu, maar, nou kocht ik laatst een jurkje met een wat lager decollete,

En je kan zeg maar een beetje naar binnen kijken..... vind ik best wel leuk, als ik ga stappen ofzo, maar ik bedacht me dat het er mooier zou uitzien als ik

toch maar een push up er onder zou dragen...

nou komt het probleem, ik heb een 80E en vind het lastig een mooie pushup te vinden, bij H&M kan ik niet meer terecht (tot d) en de pushup van honkemoller, stond echt vreselijk,

mijn borsten zaten zowat in mijn nek, ook een beetje overdreven,,,

wie heeft er tips??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn van die siliconen "kipfiletjes"te koop en als je die aan de zij/onderkant in je bh doet...en voila...push up effect!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

nou er was dus iets misgegaan want mijn bericht was niet geplaatst. Jij ook een gelukkig nieuwjaar!!

Wat ik dus had geschreven was,dat ik met kerst ook een bh gekocht had.Ik wilde echt een mooie na mijn BV van dit jaar.

Ik had de Marie Jo Annabelle gekocht, is ook push up alleen niet echt overdreven veel. Was wel wat duurder maar ik vond dat ik dat die ene keer wel verdiend had hahahah :136:

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

nou er was dus iets misgegaan want mijn bericht was niet geplaatst. Jij ook een gelukkig nieuwjaar!!

Wat ik dus had geschreven was,dat ik met kerst ook een bh gekocht had.Ik wilde echt een mooie na mijn BV van dit jaar.

Ik had de Marie Jo Annabelle gekocht, is ook push up alleen niet echt overdreven veel. Was wel wat duurder maar ik vond dat ik dat die ene keer wel verdiend had hahahah :136:

Groetjes xx

Die Annabelle van Marie Jo is maar te verkrijgen tot cup D, er zijn wel enkele andere modellen die wel tot cup E te verkrijgen zijn.

Kan je op deze site nakijken, alles staat er op per model, en de beschikbare maten staan er ook bij:

http://www.lingerie-valentijn.be/nl/catalogus/mariejo/

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai,

op bonprix zijn grote maten te koop, ik verwacht ook push up.

zelf draag ik momenteel het merk curvykate www.lovebras.com heb je ze vanaf 10,95 curvy kate heeft cup d tot K dus zit zeker wat voor je bij.

en anders de boobtrick van femmy uitproberen werkt ook prachtig ( een iets te kleine bh aandoen en een goede maat eroverheen) heb je ineens 2x zo grote boobs :) .

succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.