Ga naar inhoud

jenny1986 : 29 december 2011 : Dr. koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben jennifer en ben 25 jaar oud en heb afgelopen donderdag 29dec een borstvergroting gehad!

240 cc dualplane, bij Dr koopman in de bergman kliniek

Ik ben erblij met het resultaat, alleen helaas werd ik erg beroerd van de meegegeven antibiotica kuur.

Ook heb ik al een paar dagen verhoging, 37,5 af en toe zakt het dan weer.

Geen idee hoe dat komt, ik had al gebeld maar hoefde me geen zorgen te maken zolang het niet hoger werd.

Ik heb ook geen pijn en het is niet erg gezwollen of rood.

Hadden jullie ook een antibiotica kuur gekregen of is dat niet overal?

Groetjes jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jennifer,

Nog 2 keer slapen en dan ben ik aan de beurt.

Vorige week had ik mijn 2de consult, daar heb ik een voorschrift meegekregen waar 3 pijnstillers op vermeld staan,

en 1 antibiotica (is een spuit), deze moet ik meebrengen naar het ziekenhuis en is voor tijdens de operatie heeft de pc me verteld, en nadien enkel nog de pijnstillers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer, gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik ben een dag na jou geopereerd, dus ik heb een beetje een idee van wat je nu meemaakt. :141: Wat vervelend dat je je naar voelt vanwege de antibiotica. Voor zover ik weet heb ik tijdens de operatie antibiotica gekregen en dat gebeurt overal heb ik begrepen. Na de operatie niet meer. Als pijnstilling heb ik tramadol, paracetamol en naproxen. De laatste is tevens een ontstekingsremmer.

Sterkte met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:unsure:

Hoi Jennifer, gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik ben een dag na jou geopereerd, dus ik heb een beetje een idee van wat je nu meemaakt. :141: Wat vervelend dat je je naar voelt vanwege de antibiotica. Voor zover ik weet heb ik tijdens de operatie antibiotica gekregen en dat gebeurt overal heb ik begrepen. Na de operatie niet meer. Als pijnstilling heb ik tramadol, paracetamol en naproxen. De laatste is tevens een ontstekingsremmer.

Sterkte met je herstel!

hai,

Ook een leuke oud en nieuw gehad dus hihi, maar ach moet er wat voor overhebben.

Ik vind vooral het slapen echt verschrikkelijk, maar ook denk omdat ik me zo rot voel door die kuur

Ik had dat ook liever zo gehad, en niet daarna nog!

Maaaaar ik heb gebeld en mag stoppen, want voel me van die hele kuur nog naarder als van de operatie.

Heb jij veel last?

Ik gebruik tot 's avonds een diclofenac en overdag paracetamol.

Heb jij de tramadol genomen?

Ik durfde het niet, op mn werk zie ik die mensen er altijd zo suf van worden :

Jij ook veel suc6 met je herstel

Groetjes jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jennifer,

Nog 2 keer slapen en dan ben ik aan de beurt.

Vorige week had ik mijn 2de consult, daar heb ik een voorschrift meegekregen waar 3 pijnstillers op vermeld staan,

en 1 antibiotica (is een spuit), deze moet ik meebrengen naar het ziekenhuis en is voor tijdens de operatie heeft de pc me verteld, en nadien enkel nog de pijnstillers.

heey!

Spannend zeg!

voor hoeveel Cc ga je?

Heel veel suc6 he!

Groetjes jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha jennifer,

wat leuk om te horen dat je ook door meneer koopman ben geholpen, ik heb namelijk 3 feb een afspraak voor me bv dan wordt ik geopeerd.

wel spannend, ik ben al bij hem op consult geweest ik ga 16 jan weer voor de 2e consult. en hoe vond jij hem heeft hij je goed geholpen ?

en ben je tevreden met het resultaat ? welk gewenst cup maat heb je ?

heel veel beterschap met het herstel.

Xx linsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey!

Spannend zeg!

voor hoeveel Cc ga je?

Heel veel suc6 he!

Groetjes jen

Ik krijg 300cc cereform cohesieve gel, anatomische, medium profile, achter de spier.

Ik heb nu een 75AA, en heb wel schrik dat het te weinig zal lijken.

Mijn pc heeft beloofd dat ik een C zou krijgen, daar zou ik tevreden mee zijn, want ben vrij slank en niet al te groot (51 kg, 164 cm)

Maar dat was de maximum dat hij wou geven, (er zou blijkbaar niet meer inkunnen)

Welke cupmaat had jij voor je bv? En welke nu denk je?

Ga je binnenkort foto's plaatsen?

Nog veel succes met je herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 300cc cereform cohesieve gel, anatomische, medium profile, achter de spier.

Ik heb nu een 75AA, en heb wel schrik dat het te weinig zal lijken.

Mijn pc heeft beloofd dat ik een C zou krijgen, daar zou ik tevreden mee zijn, want ben vrij slank en niet al te groot (51 kg, 164 cm)

Maar dat was de maximum dat hij wou geven, (er zou blijkbaar niet meer inkunnen)

Welke cupmaat had jij voor je bv? En welke nu denk je?

Ga je binnenkort foto's plaatsen?

Nog veel succes met je herstel.

ha bailysker wanneer moet jij voor je bv ?

xx linsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha jennifer,

wat leuk om te horen dat je ook door meneer koopman ben geholpen, ik heb namelijk 3 feb een afspraak voor me bv dan wordt ik geopeerd.

wel spannend, ik ben al bij hem op consult geweest ik ga 16 jan weer voor de 2e consult. en hoe vond jij hem heeft hij je goed geholpen ?

en ben je tevreden met het resultaat ? welk gewenst cup maat heb je ?

heel veel beterschap met het herstel.

Xx linsje

Hey wat toevallig! Leuk!

Ik ben maar 1x op consult geweest, en verder iedereen 2x snap er niks van :106:

Hij heeft me goed geholpen en ben blij met het resultaat!

Ik heb voor 240Cc gekozen.

Als het goed is grote B kleine C, wordt waarschijnlijk 70 C.

Het is nu 4 dagen geleden en voel me sinds vandaag weer wat lekkerder, niet omdat ik pijn had maar zoals je vast had gelezen, door die antibiotica kuur :mad:

Gelukkig mocht ik er mee stoppen.

Verder is het goed te doen met overdag paracetamol en voor het slapen gaan een diclofenac

Groetjes jennifer en heeeeeeeeeeeel veel suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 300cc cereform cohesieve gel, anatomische, medium profile, achter de spier.

Ik heb nu een 75AA, en heb wel schrik dat het te weinig zal lijken.

Mijn pc heeft beloofd dat ik een C zou krijgen, daar zou ik tevreden mee zijn, want ben vrij slank en niet al te groot (51 kg, 164 cm)

Maar dat was de maximum dat hij wou geven, (er zou blijkbaar niet meer inkunnen)

Welke cupmaat had jij voor je bv? En welke nu denk je?

Ga je binnenkort foto's plaatsen?

Nog veel succes met je herstel.

hai hai,

Ik had uh ja wat had ik eigenlijk :rolleyes: , ik droeg een 70B bh van Aftereden, met lekkere dikke vulling, maar ik denk een hele kleine A.

Ik heb gekozen voor 240 cc en dat zou dan Grote B kleine C worden.

Ik denk dat mn nieuwe Bh maat 70 C wordt, want.

Ik wilde het niet zo heel groot, ben zelf 50 kilo en 1.63 dus komt een beetje op het zelfde neer als jij.

Ik zal morgen even fotos maken en plaatsen, heb er nu ook wel 1 maar even snel via mn telefoon gemaakt de dag na de operatie, en vind ze eigenlijk nu al weer mooier

Groetjes jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai hai,

Ik had uh ja wat had ik eigenlijk :rolleyes: , ik droeg een 70B bh van Aftereden, met lekkere dikke vulling, maar ik denk een hele kleine A.

Ik heb gekozen voor 240 cc en dat zou dan Grote B kleine C worden.

Ik denk dat mn nieuwe Bh maat 70 C wordt, want.

Ik wilde het niet zo heel groot, ben zelf 50 kilo en 1.63 dus komt een beetje op het zelfde neer als jij.

Ik zal morgen even fotos maken en plaatsen, heb er nu ook wel 1 maar even snel via mn telefoon gemaakt de dag na de operatie, en vind ze eigenlijk nu al weer mooier

Groetjes jennifer

Ben ik zeker benieuwd naar, ga je er ook een foto op plaatsen van voor je bv? Kan ik namelijk goed met mezelf vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik zeker benieuwd naar, ga je er ook een foto op plaatsen van voor je bv? Kan ik namelijk goed met mezelf vergelijken.

ja dat zal ik morgen even doen ! 1dag po 5 dagen po en van ervoor :) dan heb je een beetje een idee!

Groetjes jen :rolleyes:

ps: dat moetje gewoon in je album toevoegen dan toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat zal ik morgen even doen ! 1dag po 5 dagen po en van ervoor :) dan heb je een beetje een idee!

Groetjes jen :rolleyes:

ps: dat moetje gewoon in je album toevoegen dan toch ?

Euh, denk het wel, heb zelf nog geen foto's geplaatst, zover ben ik nog niet, als de operatie achter de rug is ga ik dit wel doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Baileysker!

Het is bijna zover voor ons,, wacht met spanning af :)!

Inneens zoveel vragen die door je hoofd beginnen te spoken ..

Grtzzz x

Inderdaad, het is heel dichtbij nu.

Eerst nog schrik gehad, zit namelijk met een goeie verkoudheid, vorige nacht amper geslapen, heel de nacht kou gehad, misselijk, en buikpijn.

Vandaag toch maar de huisarts laten komen, en ook niet gaan werken.

Ben van mening beter 2 dagen rustig thuis uitzieken, meer kans dat het woensdag al wat beter gaat, dan toch te gaan werken, en dan de operatie misschien te moeten uitstellen.

De operatie uitstellen vindt ik echt geen optie.

Om hoe laat ben jij aan de beurt? Ik om 7 uur. En het ziekenhuis is maar 15 minuutjes met de auto, da valt dus goe mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, het is heel dichtbij nu.

Eerst nog schrik gehad, zit namelijk met een goeie verkoudheid, vorige nacht amper geslapen, heel de nacht kou gehad, misselijk, en buikpijn.

Vandaag toch maar de huisarts laten komen, en ook niet gaan werken.

Ben van mening beter 2 dagen rustig thuis uitzieken, meer kans dat het woensdag al wat beter gaat, dan toch te gaan werken, en dan de operatie misschien te moeten uitstellen.

De operatie uitstellen vindt ik echt geen optie.

Om hoe laat ben jij aan de beurt? Ik om 7 uur. En het ziekenhuis is maar 15 minuutjes met de auto, da valt dus goe mee.

Heey

Tegen woensdag zal het wel beter gaan! En idd beter even thuisblijven dan,

ik zou het ook niet zien zitten om de operatie uit te stellen.

Doen ze er bij jou op het werk niet moeilijk over dat je verlof neemt? En heb je ook verteld waarom?

Ik ben pas om 9uur aan de beurt, maar ik moet wel wat langer rijden, ik schat ongeveer een uurtje, maar met die file, vertrek ik toch om half 8 dat ik er zeker op tijd ben!

Ik hooooop dat er zich geen complicaties gaan voordoen, want als je het zo leest .. Pfff

Ik heb het er in ieder geval allemaal wel voor over !

Grtzzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Tegen woensdag zal het wel beter gaan! En idd beter even thuisblijven dan,

ik zou het ook niet zien zitten om de operatie uit te stellen.

Doen ze er bij jou op het werk niet moeilijk over dat je verlof neemt? En heb je ook verteld waarom?

Ik ben pas om 9uur aan de beurt, maar ik moet wel wat langer rijden, ik schat ongeveer een uurtje, maar met die file, vertrek ik toch om half 8 dat ik er zeker op tijd ben!

Ik hooooop dat er zich geen complicaties gaan voordoen, want als je het zo leest .. Pfff

Ik heb het er in ieder geval allemaal wel voor over !

Grtzzz x

Over dat verlof nemen deden ze niet moeilijk, iedereen heeft namelijk recht op verlof hé.

En over die 2 dagen ziekte moeten ze ook nie moeilijk doen, is namelijk de eerste keer dat ik me ziek meld, en ik werk er al meerdere jaren.

Op het werk heb ik niet verteld waarom ik verlof neem, misschien zien ze het, maar misschien ook niet, draag nu namelijk maximizer bh's.

Mijn huisarts is nu ook ingelicht,

We waren ook over eventuele complicaties aan het praten, maar ze zei dat ze tot nu toe meestal complicaties ziet bij bvk, maar bijna nooit bij bv.

En bij jou? Werk ingelicht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dat verlof nemen deden ze niet moeilijk, iedereen heeft namelijk recht op verlof hé.

En over die 2 dagen ziekte moeten ze ook nie moeilijk doen, is namelijk de eerste keer dat ik me ziek meld, en ik werk er al meerdere jaren.

Op het werk heb ik niet verteld waarom ik verlof neem, misschien zien ze het, maar misschien ook niet, draag nu namelijk maximizer bh's.

Mijn huisarts is nu ook ingelicht,

We waren ook over eventuele complicaties aan het praten, maar ze zei dat ze tot nu toe meestal complicaties ziet bij bvk, maar bijna nooit bij bv.

En bij jou? Werk ingelicht?

Ja mijn huisarts is ook ingelicht, maar gwn via de telefoon.

Ben je medicatie op voorhand aan het nemen?

Ik niet, wist niet eens dat dit kon..

Ik werk in een frituur, met mijn baas en nog een werknemer. Dus als je zegt ik kan niet komen, vragen ze al direct hoe het komt..

Ergens durfde ik het niet echt goed vertellen, omdat ik er ook niet mee wil uitpakken of het tegen iedereen wil gaan vertellen.

Wil ze eerst hebben, zien of het een groot verschil is, en dan zie ik alweer verder..

Ik heb dus maar gezegd dat ik gwn een operatie moest laten doen voor het één of het ander xD

Grtzzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn huisarts is ook ingelicht, maar gwn via de telefoon.

Ben je medicatie op voorhand aan het nemen?

Ik niet, wist niet eens dat dit kon..

Ik werk in een frituur, met mijn baas en nog een werknemer. Dus als je zegt ik kan niet komen, vragen ze al direct hoe het komt..

Ergens durfde ik het niet echt goed vertellen, omdat ik er ook niet mee wil uitpakken of het tegen iedereen wil gaan vertellen.

Wil ze eerst hebben, zien of het een groot verschil is, en dan zie ik alweer verder..

Ik heb dus maar gezegd dat ik gwn een operatie moest laten doen voor het één of het ander xD

Grtzzz x

Neen, ik hoefde ook geen medicijnen op voorhand te nemen, had wel een voorschrift gekregen om al 3 soorten pijnstillers te gaan halen, en antibiotica (is een spuit) voor tijdens de operatie. Deze heb ik dus al.

In zo'n kleine onderneming vragen ze al vlugger waarom je verlof neemt en zo, maar ik werk in een grote onderneming, en daar stellen ze minder vragen.

Als ze achteraf iets merken, ga ik het wel vertellen, maar toch liever niet op voorhand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat toevallig! Leuk!

Ik ben maar 1x op consult geweest, en verder iedereen 2x snap er niks van :106:

Hij heeft me goed geholpen en ben blij met het resultaat!

Ik heb voor 240Cc gekozen.

Als het goed is grote B kleine C, wordt waarschijnlijk 70 C.

Het is nu 4 dagen geleden en voel me sinds vandaag weer wat lekkerder, niet omdat ik pijn had maar zoals je vast had gelezen, door die antibiotica kuur :mad:

Gelukkig mocht ik er mee stoppen.

Verder is het goed te doen met overdag paracetamol en voor het slapen gaan een diclofenac

Groetjes jennifer en heeeeeeeeeeeel veel suc6

Jaa zker leuk :D.

ja dat geef opzich ook niks hoor, ik kon nog een keer op 2e consult komen het hoef de niet..

maar ik had dus een zwart truitje aan met passen dus je zag het helemaal niet goed,

en mij werd niet verteld dat ik dus een wit topje aan moest haha.

vandaar dat ik nog een keer op consult ga dan kan ik nog een keer goed passen.!!

fijn om te horen dat je goed geholpen ben het is een aardige man,

ik wil een groote c mij advieseerd hij 350 cc vind het soms best moeilijk in te schatte hoe groot het dan wordt.

bij de een is 350 kleiner en bij de ander best groot dus ik ga het er nog even over hebben.

16 jan moet ik weer voor consult.

nou gelukkig dat je niet veel pijn heb na de operatie dat is wel fijn, indd wat minder dat je er misselijk van werd

maar gelukkig dat je er mee mocht stoppen.

wens je veel plezier met je nieuwe boobs :D haha ik wil ook:P .. Xx linsey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa zker leuk :D.

ja dat geef opzich ook niks hoor, ik kon nog een keer op 2e consult komen het hoef de niet..

maar ik had dus een zwart truitje aan met passen dus je zag het helemaal niet goed,

en mij werd niet verteld dat ik dus een wit topje aan moest haha.

vandaar dat ik nog een keer op consult ga dan kan ik nog een keer goed passen.!!

fijn om te horen dat je goed geholpen ben het is een aardige man,

ik wil een groote c mij advieseerd hij 350 cc vind het soms best moeilijk in te schatte hoe groot het dan wordt.

bij de een is 350 kleiner en bij de ander best groot dus ik ga het er nog even over hebben.

16 jan moet ik weer voor consult.

nou gelukkig dat je niet veel pijn heb na de operatie dat is wel fijn, indd wat minder dat je er misselijk van werd

maar gelukkig dat je er mee mocht stoppen.

wens je veel plezier met je nieuwe boobs :D haha ik wil ook:P .. Xx linsey

hai , ohhh vandaaaaar :) ik had wel een wit truitje aangedaan, had ik toevallig voor die tijd gelezen.

Ik vond het ook moeilijk inschatten, ik had gezegd, wat mooi bij mn lichaam past maar absoluuut niet te groot :)

Straks zal ik even wat foto's maken en kijken hoe ik die in het album krijg, ben nog niet zo handig hier :unsure:

Ja duurt lang he dat wachten :(

Groetjes jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo en :viannen_01: is wel een goede, een wit topje met passen.

heb vorig jaar (klinkt ver weg maar was vorige maand) gepast met een grijskleurige strakke top met lange mouwen maar zal volgende keer ook maar wit aantrekken.

Mij was 350 cc geadviseerd maar ik ga nog bij 2 andere pc -en langs, om te horen wat zij adviseren.

Het is inderdaad erg verschillend, blijkt. IK ben ook wel bang dat het te klein uitvalt maar het blijft toch een gok. Voor wat betreft het vertellen op het werk, als je het niet wil zeggen zeg je toch dat je een knie-operatie moet ondergaan of zo, of je zegt dat je een poliep hebt ofzo. (die laatste verzin ik ter plekke) bij mijn op t werk weten een paar mensen het, maar sommige (voornamelijk mannen)vertel ik het liever niet. Krijg je gelijk dat gezeur dat ze 't willen zien enzo (dacht t ff lekker niet)..:140:

gelukkig is op t werk makkelijk vrij te krijgen alleen ik heb nog een eigen bedrijfje wat het iets moeilijker maakt. (eigen voorwaarde is min. 2 maanden van tevoren vakanties doorgeven).

Ondertussen kan ik gewoon niet wachten tot het zover is maar ik zie zo als een berg op tegen dat infuus aanleggen... :25: iemand een goede tip voor deze angst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.