Ga naar inhoud

Iwantbooby : 9 januari 2012 : Dr. Vanstraelen


Aanbevolen berichten

Hey,

Van mij iets ander verhaal: de ene zat gewoon te hoog... misschien is het ook wel iets in de trand?

Moet mijn foto maar eens bekijken...

Van mij was het ook al onmiddellijk, is niet meer bijgetrokken.

Moet wel zeggen dat mijn arts onmiddellijk toegaf dat er iets fout was en het ook gratis herstelt!

Dus als er bij jou iets fout zou zijn, wens ik je hetzelfde toe! Ging er ook heen met een klein hartje, maar zo zie je maar!

Maar hoop gewoon voor je dat het uit zichzelf nog goed komt, zoals je zelf zegt ben je nog maar 4 weken PO en misschien in de ene wat trager dan de rest hé meid!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb begrepen van mijn pc dat het 3 tot 6 maanden duurt voordat je iets kan zeggen over hoe het eindresultaat zal zijn. En hij zei er ook nog duidelijk bij dat het 2 aparte operatie's zijn dus dat het ook apart geneest. De ene borst kan dus sneller genezen dan de andere. In ieder geval wel gewoon je twijfel of ontevredenheid uitspreken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het ook zeker zeggen... jij moet ermee lopen en jij moet gelukkig zijn met het eindresultaat..

Al sluit ik me wel bij Marisjuh en Kaatje aan dat een groot verschil hoogstwaarschijnlijk niet kan komen door een verschil van nu 30 cc per borst wat 20 cc zou zijn... Denk echt niet dat 10cc de boosdoener is...

Sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Ik heb ook 30 cc verschil en bij mij hangt links ook iets lager. Denk iets van ruim een centimeter. Kun je echt wel duidelijk zien. Volgens pc heeft dat tijd nodig,ben pas 7,5 weken po. Ik maak me er (nog) niet druk over. Links is wat gevoeliger ook. Wellicht doe ik gewoon te veel.

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.