Ga naar inhoud

45 kg afgevallen (ACCZ of Bergman)


poppedijntje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en wil me even netjes voorstellen.

Na veel met mijn gewicht geworsteld te hebben ben ik uiteindelijk 45 kg afgevallen en heb een gezond gewicht.

Helaas heb ik aan het gewichtverlies veel vel overgehouden, ik voel me hier heel onzeker over.

De reden dus dat ik er graag iets aan wil laten doen.

Ik ben trouwens 34 jaar en heb 4 kids, getrouwd en mijn man steunt me gelukkig bij mijn beslissing.

Graag zou ik mijn borsten willen laten liften eventueel met prothesen, arm- en beenlift en bwc.

In januari heb ik afspraken staan bij Dr. van Onselen in Zevenaar en Dr. Maas in Bilhoven.

Ervaringen zijn welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

welkom op het forum! ik ben ris, 31 jaar en 3 kindjes. ik ben na mijn laatste zwangerschap 13 kilo afgevalle. en ja voornamelijk op mn borsten. net als jij veel vel over en weinig weefsel meer. ik had een e cup ni nog maar een b.

ik had er zoveel problemen mee dat ik mezelf niet meer was en vond het verschrikkelijk als mijn man mij naakt zag.

ik ben nu een week geleden geopereerd, heb een borstlift gehad met 200 cc ronde prothese op de spier. de pijn viel me super mee. nu nog een paar weekjes geduldig afwachten tot er een mooie vorm in komt.

il was ook bij ban onselen maar die vomd ik te duur, 5500 euro. ikben bij dr nelissen geopereerd en koste 3900 euro, behoorlijk verschil.

mijn verslag kun je lezen bij operatieverslagen borstlifting 22 december. foto in mn profiel....

succes met je zoektocht.

groetjes risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hallo lotgenootje ;-)

Ik ben vorig jaar aan een buikwandcorrectie en borstlift (met prothesen) geholpen, na 77 kilo te zijn afgevallen. As woensdag 4jan. ga ik voor een arm- en dijbeenlift. Been en borsten stoorden me het meest, daarom heb ik die eerst laten doen. Wat ben ik daar mega-blij mee, echt het is zo mooi geworden, ik had ook echt veel huidoverschot. Je kunt mijn voor en na-foto's in de galerij zien. Op internet is er zeer weinig info te vinden over arm-en dijbeenliften he, dat is wel lekker voor je dat je mijn ervaring staks ziet :-) Ik zal foto's posten hoor, ben zelf ook wel superbenieuwd hoe t gaat worden. Je hebt dus al 2 consulten gepland staan. Ikzelf woon net over de grens in Belgie en heb hier in Antwerpen me laten opereren, supertevreden! Sporty van t forum hier heeft een bwc en borstlift in de ACCZ gehad, die zal daar meer over kunnen vertellen. Owja, op het buikwandcorrectieforum kun je heel veel info en ervaringen over bwc vinden! Het is er alleen momenteel niet zo heel druk.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, hartelijk bedankt voor het reageren!

Ingrid; inderdaad echt een lotgenootje. Wauw wat ben jij veel afgevallen zeg! Ben heel erg benieuwd hoe de arm en beenlift zullen gaan, zal zeker uitkijken naar je ervaringen en de resultaten!

Je ziet er echt geweldig uit! *dat wil ik ook!!!*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.