Ga naar inhoud

Vraagjes over een wissel


Aanbevolen berichten

Heey meiden!

Ik wil nog lang geen wissel maar heb wel wat vragen in mn hoofd voor in de toekomst :blush:

Ik ben niet zo tevreden over mijn littekens, ze zijn duidelijk zichtbaar een geen mooie dunne potlood streepjes zoals sommige hier....

Wanneer je een wissel ondergaat blijft het litteken dan zo? Of kunnen ze het mooi dichtmaken dat het anders geneest?

Ik weet op dit moment niet zo goed mijn plaatsing het zou dual-plane moeten zijn maar duidelijk antwoord heb ik nooit gehad. Stel ik zou op dit moment achter de spier hebben kunnen ze dan bij een wissel plaatsen naar dual-plane?

Of word het dan een rommeltje met de spier? :blush:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey

Volgens mij kan je litteken na een wissel wel mooier worden. De eerste keer moesten ze nog wringen om een pocket te vormen en nu heb je die ruimte al. Dus ze zullen meer tijd hebben om het litteken mooier te hechten.

haha... denk ik tenminste :blush:

Ook denk ik dat je de prothese weer op dezelfde moet plaatsen, maar dit zegt mijn gevoel. Wie weet kan iemand je hier in adviseren.

Gelukkig is het nog lang niet zover :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik heb 2 weken geleden een wissel ondergaan en bij mij is het echt een wereld van verschil!! De eerste keer is het gehecht met nietjes, en nu onderhuids met hechtdraad. Het is nu echt zo'n heel dun streepje. Ik verwacht dat je er na verloop van tijd niets meer van ziet. Kan dus echt verbeteren!!

De nieuwe protheses zijn in de oude pocket geplaatst. Kapsel hoefde er bij mij ook niet uit dus was eruit en erin hihi. Al met al 20 minuten werk dus viel heel erg mee. Ook het herstel verloopt wel wat gemakkelijker. Ik heb minder pijn dan de eerste keer en je borsten zitten eigenlijk al meteen op de goeie plek. Of je de protheses ook ergens anders kunt laten zetten weet ik niet. Ik had ze onder de spier en nu dus weer. Maar waarom zou je dat willen dan? Ben je nu niet tevreden met hoe ze zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oe super om te horen dat het litteken dus heel mooi kan worden :136:

Nee ben heel blij met de plaatsing en als het goed is heb ik dual-plane maar vind mijn arts er wat onduidelijk over... dus vroeg me af mocht ik nu achter de spier hebben of het ook ooit naar dual kan :136:

Fijn dat een wissel een minder zwaar herstel is zou bijna zin in een wissel krijgen haha!

Succes met je herstel meid :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.