Ga naar inhoud

Voorstellen / bvk + bwc


Creatiefje

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal

Vandaag bericht gehad van de zorgverzekering dat mijn borstverkleining en buikwandcorrectie betaald gaan worden. Nu ga ik dus op zoek naar meer info hierover.

Ik ben een vrouw van 50 jaar moeder van 3 zoons. Schoonmoeder van 3 shoondochters en oma van 3 kleinkinderen. Helaas is mijn man al overleden.

1 1/2 jaar geleden heb ik een gbp laten doen en 50 kilo lichter nu. Ben er erg blij mee. Nu nog de puntjes op de I zetten met de volgende operaties.

Ik woon in Rotterdam en ben in behandeling bij het Maasstadziekenhuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Welkom hier!

Oeh, wat naar vind ik het om te horen dat je man al overleden is, je bent nog zo jong ! :(

Wat knap dat je 50 kilo lichter bent, en groot gelijk dat je nu een buikwandcorrectie + borstverkleining laat doen!

Heel erg veel succes en sterkte!! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Creatiefje,

Ik kan je niet meer vertellen over een buikwandcorrectie, maar ik heb wel 4 weken geleden een borstverkleining gehad nadat ik 33 kilo ben afgevallen.

Dus als je vragen hebt.......

Ik heb trouwens ook een eigen topic bij de operatieverslagen waar je mijn verhaal kan lezen.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.