Ga naar inhoud

piercings


Mari86

Aanbevolen berichten

Ik heb even een vraagje over piercings.

Ik denk dat je ze altijd uit moet doen tijdens de operatie, maar hoe zit dat met een tongpiercing? Ik heb namelijk gehoord dat deze erg snel dicht groeit.

Kan je deze dan inhouden, of gaat er een ander staafje in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mari, ik wordt zelf 19 januari pas geopereerd maar tijdens mijn gesprek met de anesthesist werd verteld dat me tongpiercing uit moest! Dit ivm een slangetje dat je keel in gaat, maar ik weet niet of je hem wel eens uit hebt gedaan is in principe namelijk geen probleem als je hem al langer heb, ik heb hem wel vaker een paar uur uit en kan hem daarna altijd zonder problemen weer in doen! Je kan hem als je wakker ben uit narcose dan ook meteen weer in doen.

Liefs Erika

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan de mijne ook gerust een dag uitlaten. Ik geloof niet dat een gat in je tong snel dicht kan groeien...

Maarja, ik heb hem al jááren.

Hij moet idd uit ivm eventueel beademen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel!! Ik heb hem al n jaar of 6 denk ik, dus zo snel zal hij niet dicht groeien. Ik was ff bang dat mijn tongpiercing snel dicht zou groeien en ik hem opnieuw moet laten zetten, want zonder piercing voelt me tong zo kaal haha.

Ik doe hem gewoon meteen in na de operatie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.