Ga naar inhoud

BH Advies voor degenen die nog een BV krijgen!


Aanbevolen berichten

He meiden, en wellicht jongens.

Ik ben 20 December geopereerd bij de BERGMAN kliniek.

Vandaag zijn de hechtingen er uit gehaald en ik ben super blij en tevreden.

Na mijn operatie gehad te hebben vindt ik het belangrijk om tips en bevindingen te delen met jullie.

1 van de 'nadelen' van een BV is dat je 5 tot 6 weken een sport BH moet dragen.

Mijn BH is super, nergens last van, schuurt niet, doet niet pijn en plakt niet aan de wonden.

Dus voor wie nog een sport bh zoekt hierbij de site waar je de MARENA kan bestellen.

http://www.kiesdejuistesportbh.nl/sportbh-s/zonder-beugel/Model-compression.html

Dus doe er je voordeel mee!

groetjes MER

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej die heb ik ook gehad en zat idd goed! Vond m alleen wel erg snijden in t begin..

Weet niet of je uberhaupt via die site al eens bestelt heb maar uit eigen ervaring kan ik zeggen niet doen!

Heb er 2 sportbh's gekocht a 60 euro dus in totaal 120 euro, en ik mocht ze niet meer omruilen in 1 maat groter omdat ik ze in juli had aangeschaft! (Op was in sept)

Ook kreeg ik als zogenaamde reden dat ik ze al aangehad had, nou 1tje 2x met rijst zakjes en de ander zit nog notabene in z'n verpakking!

Met andere woorden 120 euro door de plee gespoelt! Dus tot dusver de zogenaamde 'servce'.

Hoop dat andere meer geluk hebben bij hun..

Liefs sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, nee ik heb hem via de Bergman kliniek.

Misschien nog even een tip, normaal heb ik omvang maat 80, en deze heb ik in 85 gedaan, omdat je na de operatie niet wil dat alles te strak zit van onder!

x mer

p.s. met deze site heb ik geen ervaring....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dames,

Ik heb ontzettende overgevoelige tepels, echt heel pijnlijk, zelfs als ik mijn jas aan doe of als er een truitje tegen aan zit.

Voor mijn borstvergroting vernam ik mijn tepels nooit.

Ik ben 20 dec geholpen.

Heeft iemand tips voor mij om mijn tepels te ontzien? of zijn er zalfjes voor?

Alvast bedankt!

x mer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.