Ga naar inhoud

hechtingen eruit en nu best veel last van 1 kant


Aanbevolen berichten

Afgelopen vrijdag zijn mijn hechtingen eruit gehaald maar ik heb er nu sinds een aantal dagen echt last van. Die bh drukt heel erg op die plek en soms doet het zo'n zeer dat ik echt mn bh even uit moet doen om de pijn te laten zakken.

Heeft iemand hier ook ervaring mee???

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, gister is mijn tape eraf gehaald en de nietjes rond mijn tepels. sindsdien heb ik echt last, na de operatie niet. mijn gehechtte plekken doen pijn

vooral de onderste, daar drukt de bh tegen aan. zal wel normaal zijn denk ik. ik vond die tape iig veel fijner dan die bh.

gr risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen vrijdag zijn mijn hechtingen eruit gehaald maar ik heb er nu sinds een aantal dagen echt last van. Die bh drukt heel erg op die plek en soms doet het zo'n zeer dat ik echt mn bh even uit moet doen om de pijn te laten zakken.

Heeft iemand hier ook ervaring mee???

Hoi,

ik heb zelf er geen ervaring mee. Maar ik wilde toch even reageren. :rolleyes:

Mij is in de kliniek verteld dat als je last van de bh had je een shirt er onder kon doen voor de druk. Dit heb ik ook bij meer dames gelezen. Misschien heb je er wat aan. suc6 :lol:

xxx kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

bij mij zijn de hechtingen vandaag verwijderd en ik merk nu al dat het veel gevoeliger is dan toen ze er nog in zaten. Volgens mij is dat normaal en zolang er niets raars is (roodheid, warm, koorts, extreme pijn en zwelling, vochtverlies ed) zou ik me niet al te druk maken. Ik heb een paracetamol genomen, dat helpt wel moet ik zeggen. En idd, wat kleintje zegt klopt, dat schijnt te helpen. Bij mij irriteren vooral de 'zachte' aanrakingen, zoals bijv kleding wat langs mijn borsten komt. Dus ik kan me er wel iets bij voorstellen dat een extra laagje stof helpt.

Succ6 ermee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

bij mij zitten de draadjes er nog in.

morgen mogen ze eruit, maar word echt gek van de bh ,ik kan hem niet verdragen .

doet echt pijn en denk niet dat morgen beter gaat zijn als ze eruit mogen .ik doe er een paar watjes onder

helpt wel een beetje.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik moet nog een weekje! Best wel lang hoor. Ik irriteer me er mateloos aan. Het trekt en doet, bhrand drukt er op en hempje er onder helpt ook niet meer. Zit continue mijn bh naar beneden te trekken,waardoor de pleisters ook weer gaan opkrullen....*zucht*

Zal opgelucht zijn (hoop ik) als de knoopjes geknipt zijn.

Maaarrrr ben nog steeds zo blij! Haha!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

bij mij zitten de draadjes er nog in.

morgen mogen ze eruit, maar word echt gek van de bh ,ik kan hem niet verdragen .

doet echt pijn en denk niet dat morgen beter gaat zijn als ze eruit mogen .ik doe er een paar watjes onder

helpt wel een beetje.

xxx

Ik ben nu 7 dagen po, en werd vanmorgen voor het eerst wakker met pijnlijke borsten. De eerste 4 dagen heb ik tape om heen gehad en dat zat zoooo fijn. daarna sport bh aan en die begon idd te irriteren bij de hechtingen, ik trok het dan ook steeds iets naar beneden. Maar gister heb ik de compressie bh aangedaan, die zit onder aan de randen veel beter, die doet daar geen pijn, maar vanmorgen werd ik wakker en deden mijn hele borsten pijn. deze bh heeft een voortsluiting en heb het idee dat de borsten tegen elkaar aan geduwd worden, deze is speciaal voor na borstoperaties. Met de sportbh worden de borsten meer uit elkaar gehaald maar daar had ik helemaal geen pijn aan, alleen die onderste rand. Maar nu doet alles pijn. ik moet nog even wachten tot mijn man wakker is, maar die moet meteen mijn sportbh aan gaan doen.

`dus misschien een tip voor jou, trek lekker een stevige sportbh aan!

Liefs, `ris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik loop inderdaad de hele dag aan die rand van mijn bh te trekken. Ik heb de kliniek gebeld maar ik mocht aboluut geen andere bh aan. Het doet echt heel erg zeer. Ik zie geen roodheid of iets maar ik voel wel wat harde plekken bij mijn hechtingen. Ik moet soms echt mijn bh en band even uitdoen om bij te komen. Ik zal zeker eens een hemdje proberen eronder te trekken en gisteren heb ik inderdaad ook watjes eronder gedaan. Ging wel iets beter maar ik word er helemaal gek van. Na hoe lang mochten jullie eigenlijk je borsten gaan masseren?? Mij werd verteld een week na de hechtingen eruit waren (das dus vandaag) maar omdat ik dual plane heb mag ik maar de halve borst masseren en dus van onderen niet. Wordt het litteken dan niet erg hard en wordt het dan wel mooi???

Liefs en een hele fijne jaarwisseling iedereen,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Masseren is per kliniek/ziekenhuis anders, ik mocht dan weer niet masseren want dit zou juist het proces in de weg zitten! Hihi heel verschillende dus gewoon kijken wat fijn voelt voor jou ;)

Dat prikken heb ik niet gehad maar zou zeker een truitje eronder doen heb het ook vaker gehoord :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat mijn knoopjes waren verwijderd, ben ik begonnen met mn litekens insmeren, maar heb nooit mn borsten gemaseerd.

In het begin heel voorzichtig met een beetje olie langs mn littekens gegaan.

Daarna steeds "harder" ingesmeerd, zodat die hechtingen vanbinnen een beetje losser kwamen, want die trokken heel erg bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.