Ga naar inhoud

opnieuw een zwelling iemand dit eerder gehad!?


liel

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik ben vandaag 5 dagen po en het ging al redelijk goed, maar gister de 1e kerstdag aardige drukte te hebben gehad thuis ben ik toch maar halverwege de avond naar boven gegaan om te rusten. mijn linkerborst deed verschrikkelijk pijn boven aan ( ik heb 425 cc achter de spier gekregen) en was dus ook helemaal gezwollen aan de boven kant???? nu gaan er allemaal vragen door mijn hooft.....is het mijn borst spier die overbelast is ( met omhoog komen ook een hele druk op die plek) of het het de prothese die omhoog is gekomen? of miss wat vocht door de inspanning.......ben er in iedergeval goed ziek van en weet nu ook wel dat ik een stapje terug moet doen!

ik hoop dat iemand me wat meer kan vertellen hier over! al vast bedankt

liefs liel :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi kim,

slik je nog wel pijnstillers? ik had eigenlijk dat het steeds beter ging tot die drukke dag van gister toch voorzichtig dingen willen doen en mee helpen. en nu loop ik met een verdikking boven mijn linkerborst moet zeggen hij doet al minder pijn en is ook al minder hart maar toch blijft vervelend omdat je niet weet wanneer iets echt fout is met je borsten! je leest zoveel complicaties van andere ik vind het maar eng! ik hoop indd dat er meer mensen zijn die er wat meer van af weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit op het moment nog ingetapet.... maar kwa grote ben ik wel blij. alleen vind het zo ranzig want je mag in principe niet douche! ik doe het wel ingepakt met plastic morgen zijn de winkels open en ga ik een sport bh kopen en de tape eraf niet echt hygiënische! ben jij ondanks de pijn blij met het resultaat!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen,

ik ben vandaag 5 dagen po en het ging al redelijk goed, maar gister de 1e kerstdag aardige drukte te hebben gehad thuis ben ik toch maar halverwege de avond naar boven gegaan om te rusten. mijn linkerborst deed verschrikkelijk pijn boven aan ( ik heb 425 cc achter de spier gekregen) en was dus ook helemaal gezwollen aan de boven kant???? nu gaan er allemaal vragen door mijn hooft.....is het mijn borst spier die overbelast is ( met omhoog komen ook een hele druk op die plek) of het het de prothese die omhoog is gekomen? of miss wat vocht door de inspanning.......ben er in iedergeval goed ziek van en weet nu ook wel dat ik een stapje terug moet doen!

ik hoop dat iemand me wat meer kan vertellen hier over! al vast bedankt

liefs liel :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liel,

Ik ben vandaag 9 dagen PO na borstlift en prothese van 275 CC. Bij mij is ook nog steeds alles behoorlijk gezwollen en het schommelt van dag tot dag...Ik herken in ieder geval heel erg wat je beschrijft. Dan word je wakker en zie je dat de ene borst weer veel groter en harder is dan de dag daarvoor...ook bij mij zit alles aan de bovenkant (daarom ook mijn nickname Pam A). Ik ga er maar vanuit dat het vocht is en nog naweeen van de operatie (ze hebben mij mij 2,5 uur lopen 'rommelen', alles is ook bont en blauw geweest).

Succes, komt vast helemaal goed!!

Ik smeer Arniflor gel op mijn borsten, is ook lekker koel (want ze geven me toch een partij warmte af), misschien ook nog iets voor je.

Groeten,

Pam A

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi pam A.

gelukkig ik ben niet de enige ik maakte me echt al zorgen, alleen vind ik het wel vreemd dat het echt een soort vocht bult is ik was al bang dat me prothese omhoog was geschoten..weet niet eens of dat kan als die achter de spier is geplaatst. maar 2.5 uur dat is lang zeg!! ik was met een klein uurtje al weer terug heel nel allemaal. ik zou blij zijn als alles op zijn plek zit! ben al geneigd het verband er af te halen en gewoon een sport bh aan te doen. want bijna iedereen krijgt gewoon een sport bh dus snap het tape ook niet helemaal. en weetje wat ook heel fijn is om het uur wel een x moeten niezen lekker voor de hechtingen haha. maar je moet er wat voor over hebben he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn prothese omhoog is geschoten :102: ik ga 6 januari terug en dan kijken wat er aan te doen valt. zelf denk ik dat ik opnieuw onder het mes moet. mja zo wil je er ook niet bij lopen een punt tiet bah

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik voel dat het niet goed is. en ik lijk met mijn borst op die van goas. die had precies wat ik nu ook heb! het zou een wonder zijn als hij in gaat zakken maar dat betwijfel ik me borst is ook niet meer rond zoals die rechter wel is

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had vandaag gebeld maar omdat ik ver moest rijden wou ik gelijk geopereerd worden en niet eerst kijken en dan nog eens een afspraak maken voor een operatie en er was pas 6 januari plek! echt heel vervelend kan op moment helemaal niet vrolijk meer zijn met mijn borsten. ik ben in het wellnesskliniek geopereerd door dr damen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk zelf dat het gister is gebeurd we vierden kerst met de fam en op een gegeven moment voelde ik een spanning op mijn borst werd kei hardt en er kwam een bult op ik ben in bed gaan liggen en flink wat pijn stillers genomen. vanmorgen dacht ik nog miss is het een spier die gewoon te veel heeft te voortduren gehad gister. ben nog herstellend van mijn borstvergroting 21 dec. maar toen de druk aan hield en zag dat mijn borst veranders was van vorm en die precies zo als goas er uit zag wist ik gewoon dit is niet goed!. ja dat ik ik wel doen foto's maken helemaal nog niet aan gedacht. ergens heb ik nog hoop hoor maar daarnaast weet ik gewoon dat die vals is. je weet gewoon wanneer het verkeerd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij kwam er na een paar dagen ook een enorme bult op, ik dacht ook dat mijn prothese naar boven was geschoten. Het bleek een bloeduitstorting onder de spier te zijn. Woensdag zijn we 3 weken verder en de zwelling begint nu af te nemen. Het was keihard, kon zelfs mijn huid kon ik niet aanraken door de pijn.

Ik draag de band nu ook nog steeds, hierdoor zakt de zwelling meer af. \verder heb ik veel baat bij een warme kruik tegen mijn zere borst.

ik hoop voor je dat het ook enkel de spier is.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik heb ook nog een beetje die bult na de hersteloperatie (minder wel ) ik zal morgen nieuwe foto's posten .

7 februari moet ik ook terug op controle. de borst ziet er wel al een stuk ronder uit . maar ben nog niet content als ik van de zijkant kijk.

afwachten dus bij mij.

mijn borst zit nog vol vocht en heb ook nog altijd de neiging om de prothese naar beneden te drukken .dus ik weet het eigelijk niet.

van de hechtingen heb ik wel veel last , die zijn bij mij erg pijnlijk mischien omdat na 4 weken terug open is gelegt. moesten ook 3 weken erin blijven . overmorgen mogen ze eruit.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje!! Vind het echt vervelend voor je! En inderdaad...genieten zal nu lastig zijn. Volg je gevoel hoor....ik denk dat je voor 95% wel voelt dat er iets niet goed zit. En misschien is het idd een spier?! Ik zou er ook zo snel mogelijk naar laten kijken!! Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.