Ga naar inhoud

Pinguin : 16 januari 2011 : Dr. Stevens : Medisch Centrum Alkmaar


Pinguin

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Diana, 42 jaar en word of 16 of 23 januari geopereerd in Alkmaar. Ik ben 60 kg afgevallen en heb vorig jaar nog een kindje gekregen die een half jaar bv heeft gehad. Daarna zijn mijn borsten enorm gekrompen en gaan hangen. Ik had altijd een E cup en nu ga ik naar een C cup. Heeft iemand ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi `diana,

Ik heb afgelopen donderdag mn lift +vergroting gehad.

Ik ben 13 kilo afgevallen en 3 kindjes gehad. `ik kwam van cup e af en had nog maar een b/kleine c cup over. En jij weet maar al te goed dat dat vel niet mee terug krimpt....

Ik heb mn borsten nog niet gezien, zit helemaal in de tape, morgen gaat het eraf, super spannend. Maar ik kan je wel vertellen dat de pijn me ontzettend mee valt, ik had het veeeel erger verwacht.

Als het goed is heb ik nu een `c cup gekregen. Is niet veel groter (wilde ook gene grote borsten meer) maar hangt nu niet meer en is weer een volle borst.

Je wordt er echt super mooi van, moet je echt zeker doen!!

Groetjes, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb vandaag een week geleden een borst-lift + vergroting implantaten en een buikwandcorrectie gehad en kan je zeggen is heel goed gegaan slik geen pijn stillers meer en de pijn is echt vol te houden het is me reuze meegevallen mijn borsten moeten nog wel flink indalen (zaten veels te hoog) nu goed aan het indalen buik is zo mooi al heb echt al weinig vocht, hoop dat het allemaal goed gaat! als je vragen hebt beantwoord ik ze graag voor je. ik had me echt ingesteld op heel veel pijn, en het is me echt meegevallen wel rustig aan doen dan komt alles goed.

Nog een fijne kerstdag geniet ervan...

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sporty,

Fijn dat je het achter de rug hebt en dat het zo goed gaat.

Ik heb 7 jaar terug al een buikwandcorrectie gehad en dat was een drama.

Nu wou ik mijn borsten doen en de pc zag dat ik nog meer afgevallen was en ook nog zwanger was geweest. Hij zei als jij een groot litteken accepteert, dan kan ik dat ook nog wel opknappen. Het word dus een verticale snee en dan die lift erbij met prothese. Geen idee wat ik verwachten kan, hij zegt een c cup blijft er over. De pijn zie ik niet zo tegenop, wel dat je niets kan en mag tillen. Ik heb een smurfje rondlopen van bijna 14 mnd, erg lastig dus. Als ik vragen heb, dan weet ik je te vinden, jij ook fijne kerst!

Hoi Risje,

Geweldig hoor zoveel afvallen. En idd dat vel dan he? Ik lees erg veel dat de pijn meevalt dus dat zal lekker zijn. Kan jij al wel dingetjes tillen? Jij hebt ook kids, zijn die nog klein?

Fijne kerst.

Groetjesssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.