Ga naar inhoud

Ceres : 19 december 2011 : Dr. Koeijers : Beauty Aesthetic Clinics Velthoven


Aanbevolen berichten

Dag lieve forumlezers, dames, hier een verslag van een superblije vrouw van 38 jaar. Ik heb van 7 jaar last van het hebben van geen borsten. Als kleine slanke vrouw had ik nooit echt een superdecollete, maar ik was redelijk tevreden met mijn B-cupje. Toen ik zwanger raakte, 8 jaar geleden, werd ik echt blij want ze gingen groeien van B naar C! Eindelijk borsten. Helaas daarna slonken ze daarna en jammer genoeg niet meer naar B, maar nog nauwelijks een A. Zelfs A-cupjes waren leeg. Dit jaar de knoop doorgehakt. Na alle ellende over de economie en dat de euro niets meer waard wordt, dan maar lekker in mijn tieten stoppen :153: 5 December op consult geweest bij Aesthetic Beauty Clinics en al 19 December onder het mes! Super, super, spannend!!! Als alleenstaande moeder van 3 kids, 7, 5 en 1 jaar, is het helemaal superrrr spannend, want je mag dus 2 weken lang niet tillen! OF autorijden :unsure: 19 DECEMBER 15.30u! Ik was er precies optijd. Er werden fotos' gemaakt van 'voor de operatie' en drs Koeijers kwam even op mijn borsten tekenen. Rondjes of wat er komen ging..... Hop de operatiekamer in en toen lekker even slapen. Ik werd rond 18.00u wakker en had het heel koud. Gelukkig werd er snel een warme deken gebracht. Daarna beschuitje en thee, even plassen en toen mocht ik me aankleden. Ik had als sportbeha een BH van Champions gekozen. Lekker zacht, zonder sluitingen, dus over je hoofd aantrekken. De volgende dag leek het idd alsof er een vrachtauto over me heen was gereden. Ik meest irritante vond ik dat ik niet zelf op kon staan, dus ik besloot maar zittend te slapen, dan kon ik zelf in en uit bed. Mijn BH knelde en ik had spijt dat ik hem niet even los kon doen. Ik had alle medicatie klaar gelegd en mijn telefoon gaf piepjes wanneer ik wat mocht innemen. Ik had wel een beetje spijt van de operatie. Het kost klauwen vol met geld en je voelt je niet tof daarna. Dag twee verliep stukke beter!!! Ik was blij met mijn fillipijnse hulp, die voor de kindjes kon zorgen en eten klaar maakte. Ik durfde nu voor het eerst naar mijn borsten te kijken. Drs Koeijers had het echt mooi gedaan! Mijn C-cupje weer terug! Nu alweer 6 dagen geleden :1big_boobs: Ik ben erg blij met mijn 'bolletjes'. Het doet nog wel pijn, maar ik krijg mijn BH goed uit en aan. Ik ben blij dat ik hiervoor gekozen heb, omdat je er ook mee moet slapen. Hij lijkt nu minder te knellen. Borsten en bij de hechtingen voelt het nog wel pijnlijk en ik ben wel een beetje bang voor kapsel-vorming, omdat ik waarschijnlijk toch veel te veel doe. Gister zelfs al auto gereden, maar ik voel me echt heel goed. Nu de eerste kerstdag. Aesthetic Beauty Clinic bedankt voor het nu al mooie resultaat. Het is een rib uit je lijf, maar hopelijk de rest van mijn leven veel plezier van!!! Ik heb zeker geen spijt en erg trots dat ik het gedaan heb. Het ziet er heel natuurlijk uit en mijn BH's zijn weer gevuld. Ik zou het het liefst aan iedereen willen vertellen, maar ja, het is toch wel een beetje prive iets. Fijne kerst! Ceres

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Gefeliciteerd! Ik ben ook op dezelfde dag door dr Koeijers geopereerd, om half 3, misschien hebben we elkaar wel gezien? Het is heftig he, maar we moeten er doorheen! Ik ben ook al heeeel blij met t resultaat!! Ben alleen nog zo moe. Hoeveel cc heb jij gekregen? Grt Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.