Ga naar inhoud

Hoe voorbereiden op BV?


Aanbevolen berichten

Jaaaaa hier ben ik weer met een fantastische vraag ! :P:106:

Het komt voor mij nu erg dichtbij ( 10 dagen :123: )

En nu zat ik met de vraag of je je eigenlijk kan voorbereiden op een borstvergroting..

Hier bedoel ik mee deden jullie iets speciaals op voorhand, om het herstel te bevorderen bijvoorbeeld, of om je borstspieren voor te bereiden ( als dit al mogelijjk is allemaal.. ) op voorhand?

Als er bepaalde dingetjes en zaken zijn dat je kan doen en iemand ervaring mee heeft dat effectief werkt..

Hoor ik het enorm graag :69:

Alvast bedankt meisies !!

En voor iedereen alvast een fantastisch 2012 gewenst en fijne feestdagen :64:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!

Van Bergman kreeg ik vitamine C, 1000 mg. Ben ik 1 week van te voren mee begonnen. Bevordert de wondgenezing.

Ik kreeg ook Arnica druppels op recept (kun je zo kopen bij drogist). Ik ben hier een week van te voren mee begonnen en had na de op geen blauwe plekken!!

Verder: doe het lekker rustig aan in de dagen voor de bv, want dan ga je ook lekker rustig je narcose in. Dat is voor je herstel heel belangrijk hebben ze mij verteld.

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Idd de arnica D druppels kun je ene week van te voren nemen. Als je nerveus bent kunt je rustgevende pillen nemen.

Verder, heb ik ergens gelezen dat je voor duaal plane juist gene getrainde borstspieren moet hebben. Of dat waar is weet kik niet, volgens mij ben inkook dual plane geopereerd en ik heb veel borstspier.

Doe alle huishoudelijke klusjes die je een paar weken niet kunt doen, badkamer poetsen, ramen lappen, bedden opmaken, ect.....

Zet alles van te voren wat je dagelijks nodig hebt, op ooghoogte. En owja, de avond ervoor, je oksels scheren, haha.

Liefs, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

qua gezondheid; stoppen met roken (ruim van tevoren) en geen alcohol drinken (een week of zo ervoor).

Ja inderdaad ook scheren.. en alle makkelijke kleding wat je die weken erna aan wil trekken wassen,

misschien ook nog even een schoon bedje en schone kussens etc?

(ik ben helaas nog geen ervaringsdeskundige, maar denk ook alvast veel na over die voorbereidingen)

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Makkelijke kleding en zorg voor lekkere kussens die je achter je rug kan doen :136:

Verder lekkere body lotion voor je boobies zodat je ze kan insmeren de eerste weken (niet litteken!!) scheelt een hoop jeuk en eventuele scheurtjes!

Verder gewoon op je af laten komen meid :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, weet wat je erin laat plaatsen merk, type, soort inhoud van implantaat; sommigen weten dat niet eens, dat vind ik dan wel slecht hoor... Je moet minstens weten wat je in je lichaam krijgt voor een lange tijd..

Misschien is een electrische deken in bed wel lekker voor je rug ofzo. Ik zit er zelf aan te denken om dat aan te schaffen. En lekker veel gezonde dingetjes in huis halen (fruit) om aan te sterken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend zeg!! Ik had ook arnica druppels genomen 2 weken van tevoren, verder had ik homeopatische slaaptabletjes ... ik dacht als ik zo'n pijn heb neem ik deze! Heb deze helemaal niet nodig gehad totdat ik na 1 week onder de uitslag zat! toen heb ik er een genomen. Maar op zich van de tramadol :109::59: ga je al goed slapen vind ik (heeeerlijk)! Verder heb ik ook niet meer gesport 2 weken van tevoren zodat mijn borstspier lekker slap is, tenminste voor mijn gevoel hahaha... En een aantal kussens onder je matras zodat je zelf omhoog kan komen! Lekker filmpjes downloaden en je de eerste week lekker laten verwennen :35: ! Gaat goed komen het valt allemaal reuze mee, rustig in de narcose gaan is ook heel belangrijk! Nou ben benieuwd! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.